Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goedkopere dakka marakschia, wie weet er 1?

Pagina's : [1] 2

lady_amsterdam
11-06-2004, 09:12

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen....wie kent een wat goedkopere dakka, ik vind ze namelijk zo duur!!! en weet iemand al of er een vrouwelijke dakka bestaat? laat het me weten!!!!!

Bonita
11-06-2004, 09:20
Geloof me al die amateurs bakken er niks van wallah, je kan beter een dj inhuren meid anders krijg je voor je geld echt alleen kabaal, hoe goedkoper hoe slechter. Die orignele dakka marrakechia van Marokko die zijn gewoon de beste en niemand kan ze na doen. Die dakka marakechia in amsterdam wallah die bakken er echt niks van. damn wat een kabaal maken ze , net een stelletjes apen. MIJn tip of je huurt een dj, of je huurt een chaabi band(serati) deze schijnen heel goed te zijn en niet duur, je betaal tot 2000 euro aan deze mensen. Maar dan moet je ze duidelijk maken dat ze maar een keer pauze moeten nemen. want ik heb een keer gemerkt bji een bruiloft dat ze alleen aan het pauzeren waren dan muziek maken. Zelfs toen de bruid g ing zitten waren ze stil. succes :zwaai:

sihem_kistiebab
11-06-2004, 18:19
ze vroeg tog om dakka marakichia hahahaha niet om band of dj

asana
13-06-2004, 18:41
sinds wanneer brullen vrouwen met dakka mee..ik vind het meer iets voor mannen..ben echt benieuwd hoe het klink uit sopraanstemmetjes

Thamazightje
17-06-2004, 17:15

Origineel gepost door asana sinds wanneer brullen vrouwen met dakka mee..ik vind het meer iets voor mannen..ben echt benieuwd hoe het klink uit sopraanstemmetjes ahahahha ben het met je eens.. wallah je hebt gelijk..!! lijkt me raar joh..zie je van die vrouwen schreeuwen.. hahahah wel leuk en apart.. Serati is echt goed..!! wollah die gasten damn..kei mooi echt..

Narscis
18-06-2004, 11:51
Heb je dat nr van die vrouwelijke dakka?uit Den bosch? ben benieuwd toch wat anders eigenlijk?

mistrygirl
18-06-2004, 12:16
ja ik ben ook benieuwd

naomi23
23-06-2004, 12:59
He miss tanger, Wil je me ook een pmtje sturen met hun nr? Weet je hoe duur ze ongeveer zijn?? Groetjes

samimosam
23-06-2004, 13:05
Salam, Kan het nr gewoon niet hier geplaatst worden? Wel zo netjes en goeie publiciteit...toch? :zwaai:

Ikrame_girl
23-06-2004, 13:54
JA MAN VRAAG HET ME ECHT AF..ME MA WIL GEEN MANNEN OP DE BRUILOFT EN IK VROEG ME DUS AF OF ER OOK EEN VROUWELIJK DAKKA MARAKCHIA IS????? EN ZE HOEVEN ALLEEN TE SLAAN...SCHREEWEN GAAT VOOR MIJ TE VER.... eN WAAROM KAN EEN DJ & DAKKA MARAKCHIA NIET DAN???? iK HEB DAKKA MARAKCHIA ALLEEN NODIG AL IK NAAR DE ZAAL WORDT GELEID EN ALS IK WORDT OPGETILD EN VERTREK....SO WHY NOT?

alyana
06-07-2004, 13:24
hey kun je mij ook ff het nummer geven? wil graag vrouwelyke dakka voor sboeh (geboorte feest) romaissa04@hotmail.com alvast bedankt :zwaai:

afaf10
28-04-2009, 00:00
Dakka oulad el ghorba

Izan_Hamster
28-04-2009, 00:05
Dakka oulad el ghorba aanraderss!!:goedzo:

diamond20
28-04-2009, 01:23
ahahahha ben het met je eens.. wallah je hebt gelijk..!! lijkt me raar joh..zie je van die vrouwen schreeuwen.. hahahah wel leuk en apart.. Serati is echt goed..!! wollah die gasten damn..kei mooi echt.. Hee meid k zie dat je gaat trouwen..! Allah ikemel belghier inshallah wanneer is jou grote dag..?

diamond20
28-04-2009, 01:24

Jawad chaabia is echt een topper!

Pagina's : [1] 2