Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij anders doen als je geen moslim(a) was?

Pagina's : [1] 2 3 4

MorrocconLady
23-11-2009, 11:57

Ik zou eens stevig uitgaan, champagne drinken (vraag me nu al eeuwig af hoe dat zou smaken), er een minnaar of drie op nahouden :haha: Ohja, ook eens een jointje proberen :D Jij?

vraagje
23-11-2009, 12:14
ik zou me bekeren tot de Islam

MorrocconLady
23-11-2009, 12:25
ik zou me bekeren tot de Islam :haha: Dat hoort niet bij de opties, hypothetisch gezien ben je dus een atheïst :) Wel goed gevonden! ;)

Listen
23-11-2009, 12:45
:haha: Dat hoort niet bij de opties, hypothetisch gezien ben je dus een atheïst :) Wel goed gevonden! ;) Die begrijp ik niet :maf:

MorrocconLady
23-11-2009, 12:52

Die begrijp ik niet :maf: Is niet zo moeilijk, je moet je dus voorstellen dat je een overtuigde atheïst bent, dus bekeren tot een geloof is geen optie. Wat zou je dan anders doen in je leven? Jullie gaan me toch niet vertellen dat niemand hierover heeft nagedacht?? :confused: Ik denk vaak bij mezelf: 'ik snap niet dat die ongelovigen zo braaf zijn'. Als ik niet zou geloven, zou ik alles uit dit ene leven willen halen.

Moslima22
23-11-2009, 14:37
Hahahahahha inderdaad, heb er ook wel eens over nagedacht :D Als ik geen moslima zou zijn zou ik uitgaan voor het leven, wijntjes drinken en wel eens een jointje hebben geprobeerd. Tevens zou ik heel wat mannen van verschillende nationaliteiten versleten hebben. Ik zou nepnagels laten zetten, iedere week naar de kapper gaan, meegaan met de mode qua kleding, op een sport gaan en een hele grote vriendenkring hebben. Ik zou mijn moterrijbewijs halen en de wereld afreizen .... :D

MorrocconLady
23-11-2009, 15:00
Hahahahahha inderdaad, heb er ook wel eens over nagedacht :D Als ik geen moslima zou zijn zou ik uitgaan voor het leven, wijntjes drinken en wel eens een jointje hebben geprobeerd. Tevens zou ik heel wat mannen van verschillende nationaliteiten versleten hebben. Ik zou nepnagels laten zetten, iedere week naar de kapper gaan, meegaan met de mode qua kleding, op een sport gaan en een hele grote vriendenkring hebben. Ik zou mijn moterrijbewijs halen en de wereld afreizen .... :D :haha: big dreams yek? :haha: Ja, die nepnagels was ik al vergeten! :hihi: En elke week gaan zwemmen en in de zomer monokini zonnen op het strand met een cocktailtje in de hand :hihi:

vraagje
23-11-2009, 15:18
gelieve op te houden, straks maakt de duivel jullie wijs dat jullie wat missen in jullie leven,

A_bdars
23-11-2009, 15:18
Hahahahahha inderdaad, heb er ook wel eens over nagedacht :D Als ik geen moslima zou zijn zou ik uitgaan voor het leven, wijntjes drinken en wel eens een jointje hebben geprobeerd. Tevens zou ik heel wat mannen van verschillende nationaliteiten versleten hebben. Ik zou nepnagels laten zetten, iedere week naar de kapper gaan, meegaan met de mode qua kleding, op een sport gaan en een hele grote vriendenkring hebben. Ik zou mijn moterrijbewijs halen en de wereld afreizen .... :D Moslim ben je omdat je het wil en niet tegen je zin in. Drinken doe je niet omdat je het smerig en slecht vind en roken doe je niet omdat je het smerig en slecht vind. Uitgaan doe je niet omdat je dat smerig en slecht vind. Als je snakt naar alcohol moet je het drinken als je graag wil schudden in de discotheken moet je dat doen als je geen Moslim wilt zijn moet je ermee kappen. Slechte grappen zijn dit.

A_bdars
23-11-2009, 15:31
slaat nergens op. We ebben allemaal onze behoeftes hoe je er ook over denkt het gaat erom wat je er mee doet als het zo makkelijk was, was iedereen wel heilig en was het leven geen test meer Anyway ik zou een h.oer worden betaald goed wrm niet??:hihi: Dat kun je nu ook worden meid want indien je daarna verlangd word ook gerekend als zonden alsof je het werkelijk hebt gedaan. Allah beoordeeld door middel van intenties, dus succes met jouw intensies en jouw zondige fantasieen. Salam

MorrocconLady
23-11-2009, 15:34
slaat nergens op. We ebben allemaal onze behoeftes hoe je er ook over denkt het gaat erom wat je er mee doet als het zo makkelijk was, was iedereen wel heilig en was het leven geen test meer Anyway ik zou een h.oer worden betaald goed wrm niet??:hihi: Hahahaha nee, dat zou ik niet doen, dat is iets dat tegen mijn principes is. Voor de fun ok, maar niet voor het geld :D

MorrocconLady
23-11-2009, 15:39
Dat kun je nu ook worden meid want indien je daarna verlangd word ook gerekend als zonden alsof je het werkelijk hebt gedaan. Allah beoordeeld door middel van intenties, dus succes met jouw intensies en jouw zondige fantasieen. Salam Sorry maar jij bent wel schijnheilig hoor. De wereld is overvol van verleidingen en als het ons geloof niet was zouden we er allemaal aan toegeven. Waarom zou uitgaan verderfelijk zijn, of af en toe een wijntje? Dat maakt het leven toch veel leuker en aantrekkelijker. Waarom blijf je je hele leven bij één persoon terwijl de wereld overvol geweldige mannen en vrouwen zit die ook bij je zouden passen en met wie je ook veel plezier kunt beleven. Dat is heel aanlokkelijk als je je in een sleur bevind. Maar nogmaals, ons geloof behoedt ons daarvoor en daarom is de beloning (het paradijs) zo groot. Omdat het véél is dat we laten voor God en Zijn beloning daarvoor. De uitspraak luidt niet voor niks 'De wereld is voor een ongelovige een paradijs, voor een moslim een gevangenis'. En als jij geen fantasieën hebt, ben jij wel een héél saaie persoon. Het blijft bij fantasieën.

MorrocconLady
23-11-2009, 15:42
gelieve op te houden, straks maakt de duivel jullie wijs dat jullie wat missen in jullie leven, We missen heel veel in dit leven, moet de duivel mij niet wijsmaken om dat te beseffen. Maar wat de duivel wil is dat je het in de praktijk brengt, en dat maakt ons dan weer anders dan de ongelovigen. Wij weten wat de wereld allemaal te bieden heeft en dat het allemaal heel aanlokkelijk is maar dat laten we allemaal met plezier staan voor God.

MorrocconLady
23-11-2009, 15:44
Dat kun je nu ook worden meid want indien je daarna verlangd word ook gerekend als zonden alsof je het werkelijk hebt gedaan. Allah beoordeeld door middel van intenties, dus succes met jouw intensies en jouw zondige fantasieen. Salam Fout! Helemaal fout!! Als je iets slechts wilt doen en het toch niet doen, wordt het berekend als een goede daad. Wil je iets goeds doen maar uiteindelijk toch niet kan doen (om welke reden dan ook) wordt ook deze daad berekend alsof je de goede daad toch hebt verricht. Kom niet prediken zonder kennis.

A_bdars
23-11-2009, 15:50

Sorry maar jij bent wel schijnheilig hoor. De wereld is overvol van verleidingen en als het ons geloof niet was zouden we er allemaal aan toegeven. Waarom zou uitgaan verderfelijk zijn, of af en toe een wijntje? Dat maakt het leven toch veel leuker en aantrekkelijker. Waarom blijf je je hele leven bij één persoon terwijl de wereld overvol geweldige mannen en vrouwen zit die ook bij je zouden passen en met wie je ook veel plezier kunt beleven. Dat is heel aanlokkelijk als je je in een sleur bevind. Maar nogmaals, ons geloof behoedt ons daarvoor en daarom is de beloning (het paradijs) zo groot. Omdat het véél is dat we laten voor God en Zijn beloning daarvoor. De uitspraak luidt niet voor niks 'De wereld is voor een ongelovige een paradijs, voor een moslim een gevangenis'. En als jij geen fantasieën hebt, ben jij wel een héél saaie persoon. Het blijft bij fantasieën. Is alcohol een verleiding? dronken en half naakt boeren en gillen als een zwerver op straat en slapen tussen de vuilnis bakken en urineren op je zelf? Is roken en uit je bek stinken een verleiding? gele vinger toppen donkere tandvlees smerige longen.. Woow ja dat is echt verleidelijk! Is een **** worden en betaald worden of je kut openen voor alleman of je pik geven aan allevrouw verleidelijk? zaadlozingen in je smoel bekend als de schaamteloze smerigerd zonder een schijn zelfrespect.. Is dit verleidelijk? woow! Halfnaakt discotheekje pakken midden in de nacht BAM BAM BAM AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! is dat verleidelijk? Baz baz. Sommige dingen zijn verleidelijk en deze dingen zitten behoren ervoor mij en voor veel andere zeker niet bij.

Pagina's : [1] 2 3 4