Bekijk originele versie : 22
Me ma wil me t huis uit hebben... kword over 6 dagen nm 22...
sexywoman
10-06-2004, 21:11
Je kunt nog altijd bij mij in de schuur slapen :auw2:
Origineel gepost door sexywoman
Je kunt nog altijd bij mij in de schuur slapen :auw2:
Soukran meisje... ik zal t onthouden :D
ze zegt::
TOEN IK ZOU OUD WAS ALS JIJ
HAD IK AL 4 KINDEREN!!!!
Lady_moi
10-06-2004, 21:13
Wil ze da ge trouwd of da ge op u zelf ga wone?
Origineel gepost door Lady_moi
Wil ze da ge trouwd of da ge op u zelf ga wone?
Ze wil nie dat ik alle jongens die me om de hand komen vragen afwijs... dus zegt ze nu.... Je krijgt nog n jaar... anders ga je maar bij je broers wonen
Ik ben t enigste meiske.. en me moeder wil graag zes maanden hier en dan weer zes maanden in Marokko gaan doorbrengen en dat kan niet gaan voordat ik getrouwd ben.. snaptte
Fallujah
10-06-2004, 21:17
Origineel gepost door Mouny
Me ma wil me t huis uit hebben... kword over 6 dagen nm 22...
hahah
mijn zus is 23 en zij voelt hetzelfde :p
Da heeft een kennis van mij ook, maar ze kan zeuren wat ze wil, als je niet wilt trouwen moet je niet trouwen. Maar ik vind ook dat je het van haar punt moet bekijken...
Lady_moi
10-06-2004, 21:19
Iwa ja da's toch een schone leeftijd om te trouwen? :)
Ze wil nie dat ik alle jongens die me om de hand komen vragen afwijs... dus zegt ze nu.... Je krijgt nog n jaar... anders ga je maar bij je broers wonen
Ik ben t enigste meiske.. en me moeder wil graag zes maanden hier en dan weer zes maanden in Marokko gaan doorbrengen en dat kan niet gaan voordat ik getrouwd ben.. snaptte
LaLa_SoFiA
10-06-2004, 21:22
wejow best wel hard
Origineel gepost door Benkiro
Da heeft een kennis van mij ook, maar ze kan zeuren wat ze wil, als je niet wilt trouwen moet je niet trouwen. Maar ik vind ook dat je het van haar punt moet bekijken...
Dat is wel zo... ik wil haar alleen gelukkig zien.. en zij mij... ze zegt ook altijd.. het is niet dat ik je niet kwijt wil want ik ben de enigste thuis en we zijn al tien jaar dikke maatjes.. en doen echt alles samen... Maar ze wil gewoon zoals zij zegt.. mehenja zijn zich geen zorgen meer hoeven maken over mij.. iewa ik begrijp haar wel.. maar ja als die Hassan op de kameelniet langskomt kan ik moeilijk iets anders doen.
Origineel gepost door Fallujah
hahah
mijn zus is 23 en zij voelt hetzelfde :p
Mss moet ik samen gaan wonen met je zus :D
Dat is wel zo... ik wil haar alleen gelukkig zien.. en zij mij... ze zegt ook altijd.. het is niet dat ik je niet kwijt wil want ik ben de enigste thuis en we zijn al tien jaar dikke maatjes.. en doen echt alles samen... Maar ze wil gewoon zoals zij zegt.. mehenja zijn zich geen zorgen meer hoeven maken over mij.. iewa ik begrijp haar wel.. maar ja als die Hassan op de kameelniet langskomt kan ik moeilijk iets anders doen.
Kon je je droomvent maar gewoon bij een speciaalzaak afhalen... :p :D
Origineel gepost door Lady_moi
Iwa ja da's toch een schone leeftijd om te trouwen? :)
Iewa Insha Allah... kben nog 52 weken 22 :D
Origineel gepost door Benkiro
Kon je je droomvent maar gewoon bij een speciaalzaak afhalen... :p :D
Kheb geen droomvent nodig.. maar iemand die me onder de duim houdt :p
Kheb geen droomvent nodig.. maar iemand die me onder de duim houdt :p
En dan klagen veel vrouwen dat ze van hun mannen niets mogen... het zal er wel bij horen :confused:
..maar dan is zo iemand toch een droomvent voor jou? :rolleyes: ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.