Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn marokkaanse meisjes zo streng ?

LZN
10-06-2004, 20:39

als ze getrouwd zijn ? :kwaad:.

Chyhaan
10-06-2004, 20:41
Oooh ja:) cool dna moet ik snel gaan trouwen!

nadia_tetouan
10-06-2004, 20:42
Salam u alaikom charlie ... Kijk als je met elkaar getrouwd bent . dan is het niet net als vroeger dat je alleen was je kon doen wat je wou . nu heb je er een vrouw bij ,je moet alles samen delen , en alles samen doen . kijk als een vrouw niet streng is tegen de man dan denkt de man oooooo ik kan doen wat ik wil . snap je . beslama

rifmanster
10-06-2004, 20:48
Ze zijn niet honderd daarom

LilaMaldini
10-06-2004, 20:50

Origineel gepost door rifmanster Ze zijn niet honderd daarom :p Rak hna..... marokko.nl weer onveilig maken hihi :D

marjam123
10-06-2004, 21:21
Origineel gepost door charlie_2004 en je man dreigen hem te verlaten wanneer hij laat thuis komt of zo ? :giechel: :eek: je moe nie dreigen... je moet gewoon doen! wie denkt hij wel dat hij is! waarom neemt ie ze vrouw niet gewoon mee... hij heeft tog niks te verbergen :p stel je voor ik zou dat egt menen :jammer: maar eh... een huwelijk hoort niet uit bedreigingen te bestaan... tog? xxx

amiraaaatje
10-06-2004, 21:29
ik zou mijn man gewoon zijn vrijheid gunnen zoals daarvoor wat voor zin heefthet om hem streng aan te pakken meiden geloof me als ie de hele tijd thuis met je is gaat ie je ook irriteren van mijn part gat ie maar naar vrienden en als ie even naar de shoppa wil dan gaat zie zijn gang ik hu hem niet tegen ik bedoel ik ga niet zegge he ik ga met je mee naar de coffeeshop..... ik laat hem in zijn waarde en dan waardeert ie mij des te meer

Zaroka
10-06-2004, 23:05
streng? En ik heb me altijd laten wijsmaken, dat de MAN juist altijd veranderd nadat jullie getrouwd zijn??

lady_khadija
10-06-2004, 23:58
Origineel gepost door charlie_2004 als ze getrouwd zijn ? :kwaad: :hihi: je moet je mannetje temmen.... :D

asj_sjams
11-06-2004, 00:07
Origineel gepost door charlie_2004 als ze getrouwd zijn ? :kwaad: een keer zijn ze los een keer streng wat willen jullie now jullie klagen altijd marokaanse meisje dit en dat laat ze metrust

mercedesje
11-06-2004, 18:06
Origineel gepost door amiraaaatje ik zou mijn man gewoon zijn vrijheid gunnen zoals daarvoor wat voor zin heefthet om hem streng aan te pakken meiden geloof me als ie de hele tijd thuis met je is gaat ie je ook irriteren van mijn part gat ie maar naar vrienden en als ie even naar de shoppa wil dan gaat zie zijn gang ik hu hem niet tegen ik bedoel ik ga niet zegge he ik ga met je mee naar de coffeeshop..... ik laat hem in zijn waarde en dan waardeert ie mij des te meer Daar ben ik het volkomen mee eens, das ook mijn aanpak! je meot elkaar ook gewoon eigen tijd geven, in plaats van elkaars op de hielen te zitten. Meestal zijn dat meisjes die niet werken en niets te doen hebben dan hun man afkatten!

vina
11-06-2004, 19:07
Jullie mannen horen hard aan gepakt te worden. Vroeger was de man altijd de baas in het huis. Tijden veranderen he...