Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doe je als je op iemand verliefd bent maar diegen gaat....

Pagina's : [1] 2

Lil_Hajar
10-06-2004, 18:44

VERLOVEN!! Je bent verliefd op een jongen je bent stapel op hem. Hij gaat verloven met een verre nicht van je. :eek: Wat ga je dan doen... Ik bedoel niet alleen vlinders in je buik..HIJ is gewoon de man van je dromen hij is knap en gespierd en aardig en een moslim natuurlijk.. :Iluvu: Ik wil wel eens weten wat jullie dan gaan doen :D Tjowww hajar :zwaai:

Lady_moi
10-06-2004, 18:47
Hem SNEL SNEL proberen te vergeten en doorgaan met m'n leven..Ja HALLO hij gaat trouwen

sexywoman
10-06-2004, 18:47
Je kunt niks doen, je zult ermee moeten leren leven..........

Lil_Hajar
10-06-2004, 18:48
ja maar...je houdt echt zielsveel van hem al 3 jaar ofsow...nou daaag zo snel kan je hem niet vergeten hoor!! doei doei hajar

Miss9
10-06-2004, 18:52

wat ik dan zou doen?? helemaal niets, wie ben ik om het geluk van een ander te verstoren. Als het voor ons was weggelegd, dan was ik wel degene geweest met wie hij zou gaan verloven, en niet mijn achternicht. Als dit verhaal op jou slaat, zal ik zeggen ga verder met je leven en heb geduld, ook jij zal InschAllah trouwen met de man die net zoveel van jou houdt als jij van hem...

CrazyyySexyCOol
10-06-2004, 18:54
uhh je kan het tegen hem zegge, maar of dat je helpt betwijfel ik.. Het beste is vergete hoe moeilijk het ook is. 't lot is t lot :)

Echie
10-06-2004, 18:55
als je et gaat vertellen dan loop je een kans dat je flink word afgewezen! tenzij je weet dat hij jou ook wel ziet zitten, maar die kans is denk ik klein, omdat ie gaat trouwen!

Lil_Hajar
10-06-2004, 19:01
Nee dit verhaal slaat niet op MIJ!! Ik heb het gewoon meegemaakt met een kennis van me wollah ze is helemaal kapot van...het is haar verre nicht ze was niet EENS BLIJ voor haar. Ewa jah...die is helemaal gek geworden...meskiena ze wou wat advies en die wou ik aan jullie gaan vragen oke?? beslama hajar

Lady_moi
10-06-2004, 19:05
Waar een wil is, is een weg. Origineel gepost door Lil_Hajar ja maar...je houdt echt zielsveel van hem al 3 jaar ofsow...nou daaag zo snel kan je hem niet vergeten hoor!! doei doei hajar

Lil_Hajar
10-06-2004, 19:08
Tjah...dat is waar.. eneh ik had op je Topic gerageerd (lady moi) weet je nu al wat je gaat doen? groetjes xxxjes van Mij hajar :zwaai:

Lady_moi
10-06-2004, 19:10
Ja zina bedankt voor u reactie. Origineel gepost door Lil_Hajar Tjah...dat is waar.. eneh ik had op je Topic gerageerd (lady moi) weet je nu al wat je gaat doen? groetjes xxxjes van Mij hajar :zwaai:

Lil_Hajar
10-06-2004, 19:12
Graag gedaan hoor....laat het me aub effe weten als je de oplossing weet. beslama xxjes van Mij hajar

Lady_moi
10-06-2004, 19:14
Ik heb em al gedumpt a gtie :( Origineel gepost door Lil_Hajar Graag gedaan hoor....laat het me aub effe weten als je de oplossing weet. beslama xxjes van Mij hajar

Lil_Hajar
10-06-2004, 19:20
Meskiena...je hield toch van hem!! doei doei hajarxxxxjes

IkBenSaliha
10-06-2004, 19:20

Origineel gepost door Lil_Hajar VERLOVEN!! Je bent verliefd op een jongen je bent stapel op hem. Hij gaat verloven met een verre nicht van je. :eek: Wat ga je dan doen... Ik bedoel niet alleen vlinders in je buik..HIJ is gewoon de man van je dromen hij is knap en gespierd en aardig en een moslim natuurlijk.. :Iluvu: Ik wil wel eens weten wat jullie dan gaan doen :D Tjowww hajar :zwaai: Dat kan toch niet :maf:

Pagina's : [1] 2