Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag: geld overmaken via GWK naar MAROKKO .. ?

Chrafat
22-11-2009, 00:02

hey mensen, ik wil 500 euro aan een tante geven, ze heeft het geld hard nodig, als ik het gwn via inet bankieren moet doen, dan duurt het ongveer 6 dagen, er3ied is bijna, ze moet haar schaap betalen .. NU heb ik begrepen dat je geld ook kunt overmaken via gwk .. je weet wel die dingen op centraal station .. Wat voor info moet ik allemaal hebben van mn tante, zodat ik het kan versturen .. wat moet ik zelf meenemen ( id .. ) Maar de belangrijkste vraag, waar moet mijn tante het geld halen .. ze hebben geen gwk in marokko :confused:

abdekkah
22-11-2009, 00:10
naam achternaam en u pastort of id card.u krijgt een cod die moet u naar haar geven.

masseur_zh
22-11-2009, 01:29
500 euro voor een schaap??? :hihi:

King_Youssef
22-11-2009, 01:37
Ze hebben genoeg western unions in marokko..

Larache86
22-11-2009, 10:45

500 euro voor een schaap??? :hihi: hahha jaa... speciale schaap

Sarella
22-11-2009, 11:55
ga gewoon naar western union, of naar moneytrans en dan heeft ze het meteen als het goed is.

abdekkah
22-11-2009, 11:58
in marokko kost tussen 350 tot 450.maar wel .....

hananG
27-11-2009, 00:27
via western union. je eige id meenemen en je hebt haar naam en achternaam nodig. en ze kan het gewoon op halen bij een postkantoor daar. bijna iedereen hft western union mabrouk el 3ied

Vlokje
27-11-2009, 00:35
- GWK neem je ID mee en de naam + woonplaats van de geld ontvanger - GWK maakt het geld gelijk over, je krijgt een bon met de gegevens en het bedrag dat de ontvanger krijgt en een code. - Bel de ontvanger, geef de code door. Ontvanger gaat naar de dichtsbijzijnde postkantoor of bank, geeft de code door en ID en de ontvanger krijgt gelijk het bedrag. Binnen 30min. kan dit allemaal geregeld worden. Doe dit zo vaak als mijn ouders in Marokko zijn.

Pobricito
28-11-2009, 15:49
waarom koopt je tante een schaap die ze niet kan betalen? :hihi:

Mamita_bonita
28-11-2009, 19:26
Ik stuur het geld ook soms via GWK. Wat je mee moet nemen: - id bewijs - Bankpas (als je het geld wilt pinnen - cash ( Als je niet wilt pinnen) Voor de persoon in Marokko: -Naam -Stad waar die persoon woont Ze geven je na dit alles een pasje mee waar je voortaan t geld mee kunt sturen. staan dan jou gegevens op en gegevens van de persoon naar wie je het geld stuut. Je krijgt een bonnetje mee met een code. je belt je tante en geeft de code door, dan gaat zij mee naar de bank in Marokko (bij haar in de buurt) met de code en haalt ze het geld op. Het kan diezelfde dag al. ps: je betaald altijd wel extra kosten voor het versturen. hoe hoger het bedrag dat je stuurt hoe hoger de kosten. Stuur je bijvoorbeeld 50 euro betaal je rond de 9 euro extra, bij een bedrag van 150 is dit alweer 20 euro etc... Heel verhaal, maar hoop dat je het zo een beetje begrijpt;)