Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je beste vriend Trouwt

Pagina's : [1] 2 3

Hajar1979
10-06-2004, 16:41

Jullie zijn echt vrienden van elkaar en hebben dus geen geheime relatie. Jullie hebben veel gemaakt, lief en leed gedeeld etc...... Maar dan gaat hij trouwen, jullie bespreken dat uiteraard etc....en dan nadert de grote dag maar hij heeft je nog niet uitgenodigd..!!!! Kortom wat zouden jullie doen als je beste vriend trouwt maar hij nodigt JOU niet uit voor de bruiloft..??? :( gr

ik_oke_is
10-06-2004, 16:50
iwa jah , ik nodig geen ene vriendin uit wat moet mijn vrouw wel niet denken :maf:

Hajar1979
10-06-2004, 16:55
Dus jullie vinden dat het niet kan eigenlijk...???? Waarom dan??? Ik bedoel ik vind het alleen maar leuk voor hem en ook omdat ik ook verloofd ben en met mijn partner daar heen ga.... Ik zeg oook niet dat je alle vriendinnen moet uitnodigen maar wij zijn al heel lang bevriend... wat voor nut heeft 't om je je daar nog druk over te gaan maken? kan me wel voorstellen dat ie het nu eventjes té druk heeft met andere dingen die nog geregeld moeten worden enzo Ik maak me er niet druk over ....hij had ook gewoon even kunnen bellen om te zeggen dat hij mij niet zal uitnodigingen....Omdat hij elke keer zei van ...leuk en jij moet ook je partner meenemen etc... Ik ben gewoon teleurgesteld :(

ik_oke_is
10-06-2004, 16:59
Origineel gepost door Hajar1979 Dus jullie vinden dat het niet kan eigenlijk...???? Waarom dan??? Ik bedoel ik vind het alleen maar leuk voor hem en ook omdat ik ook verloofd ben en met mijn partner daar heen ga.... Ik zeg oook niet dat je alle vriendinnen moet uitnodigen maar wij zijn al heel lang bevriend... wat voor nut heeft 't om je je daar nog druk over te gaan maken? kan me wel voorstellen dat ie het nu eventjes té druk heeft met andere dingen die nog geregeld moeten worden enzo Ik maak me er niet druk over ....hij had ook gewoon even kunnen bellen om te zeggen dat hij mij niet zal uitnodigingen....Omdat hij elke keer zei van ...leuk en jij moet ook je partner meenemen etc... Ik ben gewoon teleurgesteld :( :lekkerpuh hij wil je er niet bij, das toch duidelijk dan je "vergeet" geen goeie vriend(in) ;);)

alhoceimachaima
10-06-2004, 17:02

dan vind ik het geen vriend:D

Miss9
10-06-2004, 17:04
waneer je echte goede vriendinnen bent is het toch vanzelfsprekend dat je komt, en dus hoef je toch nie uitgenodigd te worden??

Hajar1979
10-06-2004, 17:06
Origineel gepost door 2345 ja, maar lieve meid, hij heeft je toch al een paar keer gezegd dat jij ook je partner mag meenemen, dan is dat toch voldoende? waarom moet 't zo officieel gebeuren, jullie waren toch vrienden? en nogmaals, ik kan me wel voorstellen dat ie nu belangrijkere dingen aan z'n hoofd heeft. Geloof me je hebt tegenwoordig WEL een uitnodiging nodig om naar een bruiloft te gaan.....Dingen aan zn hoofd..??? Alle andere mensen hebben wel een uitnodiging gekregen......daar gaat het om...... PS: bruiloft is al geweest

Hajar1979
10-06-2004, 17:09
Origineel gepost door noual meid ik ben al 3jaar lang goed bevriend met een jongen! Wij zijn 2 handen op 1 buik! Ik vind dat dat kan! We hebben van alles met mekaar meegemaakt en hij staat altijd voor me klaar! Jammer dat hij je niet heeft uitgenodigd! Ik zeg je eerlijk, ik heb sinds kort ook minder contact met mijn beste vriend omdat ik een serieuze relatie heb gekregen met een jongen en ik me op hem wil richten en ik met hem inshallah ga trouwen. Ik zou mijn beste vriend dan ook niet uitnodigen op mijn bruiloft, om het feit dat hij veel meer voor me voelt dan vriendschap. Maar ik weet precies hoe het is als het net ff niet lekker zit tussen 2 maatjes! Rachid en ik zijn nu ook totaal uit mekaar gegroeid en dat terwijl niemand op de wereld alles over me weet en precies mijn pijn, verdriet en geluk voelt als hij...we hebben n lang geschiedenis samen en mooie en minder mooie tijden. Als hij zou trouwen en mij niet zou uitnodigen dan zou ik er ook kapot van zijn, maar andersom: nee ik zou m niet uitnodigen................. Ik reageer hier maandag as even op ja.....ga nu naar huis,....en ga het hele weekend niet achter mijn pc zitten..!!! Kus En bedankt voor jullie reacties allemaal

Poppetje_1
10-06-2004, 18:15
mensen uitnodigen valt ook onder het fenomeen 'bruiloft voorbereiden" .....en om dan je beste vriendin te vergeten!!!! Hajar je zegt dat de bruiloft al is geweest...heeft ie contact met je opgenomen en gevraagd waar je was gebleven??

Lady_moi
10-06-2004, 18:29
Vraag hem waarom hij u nie heeft uitgenodigt. Er is vast een reden voor. Misschien wilt die minder contact met u nu dat hij getrouwd is?

Hajar1979
14-06-2004, 09:33
Origineel gepost door Poppetje_1 mensen uitnodigen valt ook onder het fenomeen 'bruiloft voorbereiden" .....en om dan je beste vriendin te vergeten!!!! Hajar je zegt dat de bruiloft al is geweest...heeft ie contact met je opgenomen en gevraagd waar je was gebleven?? Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om hem te bellen...!!!!Ik ben daar weer te eigenwijs voor, hij kan ook bellen.....maar dat doet hij ook niet!!! Poppetje, je hebt helemaal gelijk over het feit dat de uitnodigingen ook onder het fenomeen "voorbereiding van de bruiloft"valt....vind ik ook...Toevallig stond alleen mijn naam niet op 1 van die kaarten... Nee poppetje, hij heeft geen contact met mij opgenomen....dat bevestigd ook alleen maar dat hij er van bewust was dat ik niet zou komen zonder de uitnodigingskaart....toch?????? VInd het allemaal jammer dat het zo gelopen is, mede door dat ik hem bij mijn verloofde omhoog had geprezen etc.......en uiteindelijk ben k dan niet eens van harte welkom......Hoe moet dat wel niet op mijn verloofde zijn overgekomen..????

Hajar1979
14-06-2004, 09:43
Origineel gepost door noual meid ik ben al 3jaar lang goed bevriend met een jongen! Wij zijn 2 handen op 1 buik! Ik vind dat dat kan! We hebben van alles met mekaar meegemaakt en hij staat altijd voor me klaar! Jammer dat hij je niet heeft uitgenodigd! Ik zeg je eerlijk, ik heb sinds kort ook minder contact met mijn beste vriend omdat ik een serieuze relatie heb gekregen met een jongen en ik me op hem wil richten en ik met hem inshallah ga trouwen. Ik zou mijn beste vriend dan ook niet uitnodigen op mijn bruiloft, om het feit dat hij veel meer voor me voelt dan vriendschap. Maar ik weet precies hoe het is als het net ff niet lekker zit tussen 2 maatjes! Rachid en ik zijn nu ook totaal uit mekaar gegroeid en dat terwijl niemand op de wereld alles over me weet en precies mijn pijn, verdriet en geluk voelt als hij...we hebben n lang geschiedenis samen en mooie en minder mooie tijden. Als hij zou trouwen en mij niet zou uitnodigen dan zou ik er ook kapot van zijn, maar andersom: nee ik zou m niet uitnodigen................. Beste Noual..... Het verschil tussen onze "zogenaamde" beste vrienden is dat jou beste vriend gevoelens voor jou heeft, bij mij is dit NIET het geval...We zijn al jarenlang bevriend maar dan ook echt alleen puur vriendschappelijk!!!!! We zijn allebei verloofd/getrouwd,,,,hij heeft zijn bruiloft al gegeven, de mijne zal insa allah in de zomer plaats vinden.....Dus, ik had eigenlijk wel verwacht dat hij mij zou uitnodigingen en andersom was hij en zijn vrouw ook van harte welkom op mijn bruiloft....Daar komt nu helemaal niets van in ........!!!

Hajar1979
14-06-2004, 09:48
Origineel gepost door VUILNISBAK Het lijkt mij dat het vanzelfsprekend is dat je niet uitgenodigd hoeft te worden. Als je zo goed met elkaar bevriend bent, allebei verloofd bent dan is er geen reden om niet te gaan, dan hoef je echt niet te wachten op een uitnodiging. Ik kan me wel voorstellen dat hij je niet officieel heeft uitgenodigd, hij zal het immers wel druk hebben met alle voorbereidingen. Maar dat is m.i. ook niet nodig, hij heeft al een keer tegen je gezegd dat je moet gaan. Ik zou dan ook gewoon gaan. Good luck! Je hebt ook gelijk maar iedereen heeft een officiele uitnodiging gekregen hoezo ik dan niet???? Ik haal het niet in mijn hoofd om onuitgenodigd naar een bruiloft te gaan...hoe goed ik je ook ken....Helemaal als er uitnodigingen worden uitgedeeld....

dariffa
14-06-2004, 10:42
Origineel gepost door Hajar1979 Jullie zijn echt vrienden van elkaar en hebben dus geen geheime relatie. Jullie hebben veel gemaakt, lief en leed gedeeld etc...... Maar dan gaat hij trouwen, jullie bespreken dat uiteraard etc....en dan nadert de grote dag maar hij heeft je nog niet uitgenodigd..!!!! Kortom wat zouden jullie doen als je beste vriend trouwt maar hij nodigt JOU niet uit voor de bruiloft..??? :( gr weet zijn vrouw dat je een goede vriendin bent van hem???? misschien speelt dat ook een rol??

Dwinya
14-06-2004, 11:24

Origineel gepost door Hajar1979 Jullie zijn echt vrienden van elkaar en hebben dus geen geheime relatie. Jullie hebben veel gemaakt, lief en leed gedeeld etc...... Maar dan gaat hij trouwen, jullie bespreken dat uiteraard etc....en dan nadert de grote dag maar hij heeft je nog niet uitgenodigd..!!!! Kortom wat zouden jullie doen als je beste vriend trouwt maar hij nodigt JOU niet uit voor de bruiloft..??? :( gr beste meid.., ik zou me heel erg teleurgesteld voelen. Maar ik ben bang dat zijn vrouw er achter zit, lah lie a3llem liefs mij

Pagina's : [1] 2 3