Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar de Marokkaanse vrouw op let....

Maak_me_gek
10-06-2004, 16:14

Uit non-wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat er een paar zaken zijn waarmee je een Marokkaanse vrouw kunt bekoren: 1. Status (D.m.v. geld, o.a. in mobiele uitvoering en de kneusjes kunnen op dit punt scoren met de mate van geschooldheid; voor het laatste geldt doorgaans (niet altijd!) een positief verband tussen de parameters.) 2. Uiterlijk (Waar de combinatie Lang en Breed geprefereerd wordt boven alle andere combi's. Het bezit van groene of blauwe ogen, heft deze regel op. Voor mannen met groene of blauw ogen gelden verder geen fysieke voorwaarden.) 3. Geloof (Meeste vrouwen bombarderen dit tot een 'issue', maar in de praktijk kan punt 1 (status) veel goed maken, punt 2 (uiterlijk) ook wel in bepaalde gevallen.) 4.Karakter (Meestal wordt hier pas naar gekeken als punt 1 of punt 2 in orde is. Punt 3 mag niet in conflict zijn met punt 4, dit tast de geloofwaardigheid aan.)

minga
10-06-2004, 16:35
hmm ja dat is zo....jmmr dat mensen niet naar punt 4 kijken zodra je langs loopt...hey kanjer....etc ewa ja

BintElmagreb
10-06-2004, 17:39
Wat je beschrijft komt inderdaad overeen met het selectieprocedure van mensen! Uiteindelijk is alles mektaab!

LadyF
10-06-2004, 17:45
haha, eigenlijk klopt dat wel een beetje ook al ontkennen de meeste dat

momi76
10-06-2004, 18:07

Maak_me_gek ::::::: jij bent echt van deze tijd je weet waar je het over hebt bravoooooo wolah ik ben blij dat er ook wel eens slimme mensen zijn hier op marokko.nlll

Maak_me_gek
11-06-2004, 14:23
Heb ik nog iets over het hoofd gezien?

sexywoman
11-06-2004, 14:59
Origineel gepost door amarrok en wat heeft zo'n wijf een man te bieden dan? een DIKKE reet. ze is dan 1meter lang en 80 cm breed....tezz ik weet niet welke wijven jij kent :confused: ...........

Fitfwyuh
11-06-2004, 16:14
Ik let op 1: GELD 2: MOOIE BILLEN 3: GEDRAG 4: ONGELOVIG

mobo24
11-06-2004, 16:22
Ik hoop dat de kortzichtige visies van het onderzoekje niet generaliseerbaar zijn. Als m'n toekomstige vrouw van mij verwacht dat ik in hoofdzaak als lopende creditcard ga 'fungeren', verwijs ik haar de weg naar de deur. Geloof het of niet maar de waarde van een goede relatie c.q. huwlijk en het daarmee samengaande geluk is onbetaalbaar.........

lovely_mariam
11-06-2004, 16:29
klopt eigelijk wel :D alhoewel je blauwe en groene ogen nauwelijks tegenkomt :D

diesel49
11-06-2004, 16:44
Origineel gepost door Maak_me_gek Uit non-wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat er een paar zaken zijn waarmee je een Marokkaanse vrouw kunt bekoren: 1. Status (D.m.v. geld, o.a. in mobiele uitvoering en de kneusjes kunnen op dit punt scoren met de mate van geschooldheid; voor het laatste geldt doorgaans (niet altijd!) een positief verband tussen de parameters.) 2. Uiterlijk (Waar de combinatie Lang en Breed geprefereerd wordt boven alle andere combi's. Het bezit van groene of blauwe ogen, heft deze regel op. Voor mannen met groene of blauw ogen gelden verder geen fysieke voorwaarden.) 3. Geloof (Meeste vrouwen bombarderen dit tot een 'issue', maar in de praktijk kan punt 1 (status) veel goed maken, punt 2 (uiterlijk) ook wel in bepaalde gevallen.) 4.Karakter (Meestal wordt hier pas naar gekeken als punt 1 of punt 2 in orde is. Punt 3 mag niet in conflict zijn met punt 4, dit tast de geloofwaardigheid aan.) http://home.hccnet.nl/c.j.krul/gif/tekens/duimhand.gif

Maak_me_gek
11-06-2004, 16:54
Origineel gepost door mobo24 Ik hoop dat de kortzichtige visies van het onderzoekje niet generaliseerbaar zijn. Als m'n toekomstige vrouw van mij verwacht dat ik in hoofdzaak als lopende creditcard ga 'fungeren', verwijs ik haar meteen de weg naar de deur. Geloof het of niet maar de waarde van een goede relatie c.q. huwlijk en het daarmee samengaande geluk is onbetaalbaar......... Earth is calling Mobo24..... P.S. De uitkomsten van dit 'onderzoekje', zijn per definitie generaliserend van aard; zonder te generaliseren kun je ook niet een algemeen beeld schetsen van hoe de gemiddelde Marokkaanse denkt als het gaat om zulke kwesties. Dit gegeven geldt voor elke zogenaamde 'theorie'.