Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
LaLaRifia
31-01-2002, 15:18
Het zijn maar stelletjes zemmels.
Waar beginnen we aan de marokkaanse jongens of laten we zeggen zemmels.
Sommige marokkaanse jongens het zijn hele grote players.
Ze willen een ding, en dat is......, dus marokkaanse meiden let op!
Want ze zijn bijna allemaal een pot nat. En al dat geslijm, hier en daar.
Bah! En dan nog die tatta's die ze van (achteren) voren naaien.
Meiden laat je niet tot deze schande brengen. Denk aan je toekomst
en negeer deze zemmels. Maar ja, je weet hoe ze in elkaar zitten.
Geef je ze aandacht dan ben je een **** , negeer je ze dan ben je een scheinheilige *****. Dit soort jongens zijn zielig en komen aandacht terkort.
En dan heb je nog die praatjes van hun, over marokkaanse meisjes, dat het
****jes zijn en dat ze met negers naaien. Bullshit! Dat een op de honderd zo
is betekent niet dat elk marokkaans meisje zo is. Jullie hebben het allemaal
aan jezelf te danken. Jullie zemmels beledigen jullie eigen landgenoten, denk
aan onze reputatie. De marokkaanse reputatie, die is al zo laag door jullie
criminele gedrag. Bijna alle jongens die dit zeggen zijn altijd de jongen die onder tussen een glas bier in de lucht heffen en naast een wijf liggen en bovendien de grootste(soms zielige) drugsdealers zijn). Wat denken julllie wel niet van jezelf?? Jullie zemmels denken dat alleen meisjes als maagd in het huwelijk moeten stappen en jongens hoor je zeggen ik ga naar marokko om een vrouw te zoeken ( ik wil trouwen) met anderen woorden
alle marokkaanse meisjes hier zijn hoeren. Alsof hier geen vrouwen zijn.
Jullie zemmels zien het zo, een vriendin hier en een vrouw daar.
Maar zijn alle vrouwen daar zoals jullie denken. Alles is dankzij julli
jullie zemmels lopen de marokkaanse meisjes van alles en nog wat te
beloven. En dan laten jullie ze dromen. Is het hun schuld dat ze jullie geloven?? Geef jullie landgenoten een kans, want wat jullie doen zemmels is jezelf te schande brengen. Kom me niet vertellen dat je geen vrouwelijke familie lid hebt(BULLSHIT) want wat je doet, doet misschien een ander ook maar bij jou zus of nicht misschien!!!!!!!!!
Dus dames doe je ogen goed open en let goed op!!
Geef deze zemmels geen aandacht en den aan je toekomst,
dan komt hier snel een eind aan. Laat dus niet met je sollen..
Zemmels laat dit dus een lesje zijn, want wij komen terug!!!!!!
De marokkaanse meisjes met VERSTAND!!!!!!!!
*Dit geldt alleen voor zemmels dus voel je niet aangesproken mocht je een normaal marokkaans jogen zijn.
In de koran staat dat ieder mens gelijk is aan elkaar.
Moge ALLAH ons allen beschermen en onse hoop en dromen uit laten komen!!!!!
missgadiza
31-01-2002, 15:29
He lieve Rifia,
Gaat het nog wel meid? Bismillah ahliek. Kijk er zullen heus wel zulke types rondlopen, maar geloof me er lopen zat jongens rond die niet zo zijn. Overal heb je verrotte appels zitten. Dus als ik jou was, zou ik een diepe zucht slaken. Begin met een schone lei en denk er niet meer over na.
Denk hier maar aan: WIE GOED DOET, ZAL GOED ONTMOETEN.
Liefs,
MissGadiza
Salaam Oujdia
.. iwa ma galitili manzied !!
bravo
grt
van Oujda1
Ik heb een vermoeden dat Lala Rifia nu dankzij een Marokkaanse loverboy achter het raam zit. Daarom begrijp ik ook heel goed waarom zij zo reageert.
aan missGadiza
goed gezegd dat is een goede uitdruking
en Allah zegt ook in sorat alnissaa
zondige vrouwen zijn er voor zondige mannen
en zondige mannen zijn er voor zonidge vrouwen en goede vrouwen zijn er voor goede mannen en goede mannen zijn er voor goede vrouwen ..
progeteer dat in de werkelijkheid en je zult
dat met je eigen ogen maar kijken ..
grt
oujda1
Camilla27
31-01-2002, 16:07
Jaaaaaarebi!!!!! hoelang zal dit nog zo doorgaan, inplaats dat we elkaar helpen maken we elkaar kappot!!!!!!!! gaat er nou nooit iets veranderen!!!!!!!,
En lala rifia, ik denk dat je heel wat heb meegemaakt, en dat je zeer boos bent op de marokkaanse mannen, en ik neem het je niet kwalijk dat je zo reageert, je hebt pijn en meid dat zullen heel wat mensen niet begrijpen. Soms wil je het wel op een andere manier uiten maar op ten duur wordt het teveel. En hier op Maroc.nl heb je die gelegenheid om je eitje kwijt teraken.
Meid ik wens je veel sterkte en moge ALLAH je de kracht geven om het geen tevergeten wat jou en de andere vrouwen/mannen is overkomen INASCHA-ALLAH.
groetjes,
marrakshi
31-01-2002, 18:09
de verstandige dames hebben al antwoord gegeven.
het is eigenlijk te zielig om op te reageren
WHUHAHAHAHHAHAHA allah ster
sorry verder geen commentaar
WHUHAHAHAHHAHAHAHA
ps. zeker slechte ervaringen ofzo
LaLaRifia
01-02-2002, 14:03
Selem iedereen,
kunnnen sommigen van jullie niet lezen of zo??
ik zeg toch ook sommige marokkaanse jongens ik zeg niet allemaal.
Dus voordat je reageert eerst goed lezen. en ik heb helemaal geen problemen
met marokkaanse jongens ik uit gewoon mijn mening over sommige van hun.
en nee, ik sta niet achter het raam misschien jij..
gewoon goed lezen en ik weet 100% zeker dat heel veel meisjes hierzo zelf ook
zo denken over sommige, dus kom me niet vertellen dat jullie zo perfect zijn. Dus ik schrijf dat omdat dat mijn mening is en het is ook zo.....
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed lezen volgende keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lala Rifia vandaag denk ik er ook zo over, dacht er weer één te kunnen vertrouwen maar nee hoor ik brand m'n vingers weer...story of my life
Nadia_Antwerpen
07-02-2002, 14:47
assalaam wa aleikum
hey meisjes, dit is wel niet lief van jullie om het onderwerp van riffia af te kraken alsof het nog nooit in jullie is opgekomen.
sorry maar ik heb ook vaak dagen waarop ik hetzelfde denk, maar dan wel over beide geslachten riffia. niet alleen de marokkaanse jongens zijn "profiteurs", ik ken tal van marokkaanse meisjes die nog erger zijn.
en dan vraag ik mij af wat zij daar aan hebben? "ach ik speel maar met zijn voeten!"? hoe dan? door hem te geven wat ie wil en daarna denken dat jij degene bent die met zijn voeten heeft gespeeld? niet dus! je hebt er allebei niks aan.
riffia, dat jij zo over marokkaanse jongens denkt komt bij mij anders over dan bij de rest hier blijkbaar. ik denk niet dat jij zo vaak met je voeten hebt laten spelen over zelf gespeeld hebt. ik denk dat jij weer één of ander hebt gezien of gehoord waarbij je weer dacht: "tfoe, die zijn precies allemaal hetzelfde!"
aangenaam.
maar ik ben ondertussen, nog maar een weekje maar toch.., verloofd. en geloof me, er bestaan er wel degelijk nog goeie, echt waar.
zoals iemand anders hier al zei:"wie goed doet, goed ontmoet.."
ma a salaam
want mankeert jou meisje begin bij jezelf eerst dan moet je anderen bij be terekken en niet als een lompe wijf zonder kop gaan mekkeren , volgens mij kom je aandacht te kort of er is iets misgegaan in je puberteit . als het aan jou lag wou je wel met een rijke man trouwen en erop los naaien met hem tzzzzzzzzzzzz hou je bek en ga langs de riag ofzo want onnozels tupes als je leven tegen hun zin in en raken daardoor de balans kwijt en belanden in een site genaamd yasmina en praten gedroogde poep praatjes terwijl ze een dikke voorwerp in hun willen....... :eek: :eek: :eek:
meenjedatnou
09-02-2002, 18:09
Tering he,
Deze chick is zwaar geplayed/misbruikt door mijn broeders.
ik wil alleen zeggen dat de zwakke chickies zoals lala Riffia zich zo laten misbruiken door marokkanen. Wij marokkanen althans de meeste echte marokkanen hebben schijt aan wat andere (chickies) van ons denken wij zijn playersssss
De neppe marokkanen onder ons noem ik house ******s die willen aardig gevonden worden door nederlanders en meisjes f#ck that.
Broeders wees een man en play al die ****jes voordat de ******s dat doen
adios
Lina_Al_Hoceima
13-02-2002, 20:29
ajaaaaaaaw ahhahaahah meskiena riffia eigenlijk is het ieder zijn eigen keus, al wie player wil zijn maar ja gelukkig dat niet alle meiden dom zijn en dat er genoeg sllimme meisjes tussen zitten die zich niet laten playen door een woezan
BE SMART HONEY:zwaai: :belgie: :zwaai:
EsteeLauder01
13-02-2002, 20:41
John_Gotti,
zehma je hebt een Nederlandse??
Een Nederlandse wat??
Fiets? Hond? Kat?
So what?
LaLa Rifia zal misschien wel gelijk hebben.
Het gedrag van sommige Marokkaanse jongens is echt niet goed te keuren.
Gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde. Laten we hopen dat de verdwaalden ooit terug de goede weg zullen volgen. Hoop doet leven...
;)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.