Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oeps,there It Is !!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

noel
23-11-2002, 20:58

wat begon als een onschuldige flirt met een hollands meisje ,eindigde in een ware nachtmerie.ik was niet echt geintereseerd,maar ik dacht,hmm voor een avondje?ik heb nooit gelooft in een relatie met een hollands meisje,cultuurverschillen ,geloof etc. etc.het zou in veel gevallen stuk gaan.maar goed terug naar mijn verhaal.ik ging dus met dat meisje,met in mijn achterhoofd dat het maar voor een avondje zou zijn,maar na die avond werd er een griezelfilm afgespeeld in mijn leven.nou kom ik net zoals velen uit een gezin waarin geloof,ouders etc etc voorop staan,maar ik zou alle taboes verbreken.ze vroeg mij of ik een keertje bij haar thuis langs wou komen,ze had namelijk een eigen huis,dat leek mij wel wat dus zei ik ja.ik was eigenlijk helemaal niet echt geintereseerd,en had ook helemaal geen gevoelens voor haar,maar zij was al een paar stappen verder dan ik .wordt vervolgt.

maghrabia82
23-11-2002, 20:59
ewa en verder...........

Hanaetje
23-11-2002, 21:02
VERVOLG NU!! :-)

saidaaatje
23-11-2002, 21:18
hmmm als dit een soort verhaal wordt dan zou ik m maar gaan verplaasten maarre dat doet moderator wel voor je :D

noel
23-11-2002, 21:28

het verhaal is nog niet afgelopen,maar niet zo 'n verhaal wat jij denkt

noel
23-11-2002, 21:40
sorry,ik had jou reactie niet goed gelezen,ik dacht dat er er stond:als dit zo,n soort verhaal wordt

noel
30-04-2003, 16:07
dit verhaal eindigd dat het helemaal geen nachtmerrie is!!! Ik nu vriendin van NOEL!!!Wie loopt achter wie zijn reet aan? We zijn nu 4 jaar verder en nu lees ik dit wat moet ik hier van denken!!!! Ik voel mij zo belazerd..altijd lief en aardig tegen mij en nu na 4 jaar lees ik dit wel delen met jullie maar niets tegen mij zeggen K.T wat erg ik zit nu helemaal te shaken en kan niet eens normaal meer nadenken. Het is niet allemaal een nachtmerrie geweest en als dat zo was wat moet ie dan met mij al 4 jaar!!SHIT wat ben ik dom ik voel mij oliedom gewoon en NOEL/Jamal als je dit ooit eens leest jij heb mij zoveel pijn gedaan met dit bericht en dat na 3,5jaar!!! Wees gewoon een vent en zeg dan gewoon wat je denkt en wat je wil i.p.v mij zwart te maken! Echt Jamal de pijn die ik nu voel is onbeschrijvelijk......ik kan niet meer normaal nadenken en het huilen staat me nu nader....dit verklaart zoveel zoveel en ik maar denken dat je oprecht van mij hield.....tot ziens Noel/Jamal

noel
30-04-2003, 16:10
dit is niet noel die dit bericht heeft geplaats maar zijn HOLLANDSE NACHTMERRIE?GRIEZELVERHAAL!!!!!!!!!!!

C_warrior
30-04-2003, 16:31
Ik snap er eigelijk geen reet van ? ben jij een nederlander die is gedist door een maroccaanse jongen of ben jij een maroccaanse jongen die verliefd is op een nederlandse meisje??? http://www.dragonworldz.net/dbz2/goku111.jpg Duidelijkheid PLEASE

noel
30-04-2003, 16:46
Noel is deze discussie begonnen en ik heb hem nu gelezen wat waarschijnlijk niet de bedoeling was!! Ik (vriendin) van Noel . Ik zit hier nu onder zijn naam... en ben zeer geschokt over wat ik nu net te gelezen heb! Dus als dat gedist is JA!!!! En O wat moet je daar trots op zijn!!!!!! Om je vriendin waar je 4 jaar mee bent neer te halen wat MANS!!! En dat is 27 jaar!!!!Noel dan!!! Echt triest als je zo met je medemens omgaat ik heb er geen woorden voor!!! Alleen dat ik medelijden met hem heb dat ie niet eens een echte vent is die mij vertelt waar het op staat!!! Dat had ik van hem gewaardeert.....

malocca
30-04-2003, 17:36
ikke niet snap!! uitleggen aub! :confused:

nefissa
30-04-2003, 18:04
Origineel gepost door Abdelhay Zeer vage dingen gebeuren hier ik snap er niks van :confused: join the club..

Laysa
30-04-2003, 20:57
Mensuh .... noel ->( jamal dus kennelijk een Marokkaan ) begon met het verhaal .... ... nl vriendin kwam onder zijn naam .... ontdekte het verhaal wat over haar ging en is nu boos ..... Ziet er vaag uit dus of het waar is .... :rolleyes: Want tsja hoe dom is noel (jamal) om zijn naam en inlog te geven ..... Very in need of Riagg .... :D

mientje007
01-05-2003, 11:12
Origineel gepost door noel dit verhaal eindigd dat het helemaal geen nachtmerrie is!!! Ik nu vriendin van NOEL!!!Wie loopt achter wie zijn reet aan? We zijn nu 4 jaar verder en nu lees ik dit wat moet ik hier van denken!!!! Ik voel mij zo belazerd..altijd lief en aardig tegen mij en nu na 4 jaar lees ik dit wel delen met jullie maar niets tegen mij zeggen K.T wat erg ik zit nu helemaal te shaken en kan niet eens normaal meer nadenken. Het is niet allemaal een nachtmerrie geweest en als dat zo was wat moet ie dan met mij al 4 jaar!!SHIT wat ben ik dom ik voel mij oliedom gewoon en NOEL/Jamal als je dit ooit eens leest jij heb mij zoveel pijn gedaan met dit bericht en dat na 3,5jaar!!! Wees gewoon een vent en zeg dan gewoon wat je denkt en wat je wil i.p.v mij zwart te maken! Echt Jamal de pijn die ik nu voel is onbeschrijvelijk......ik kan niet meer normaal nadenken en het huilen staat me nu nader....dit verklaart zoveel zoveel en ik maar denken dat je oprecht van mij hield.....tot ziens Noel/Jamal sorry schat maar ik snap er niets van, ik begrijp wel wat je bedoeld maar ik heb altijd gedacht dat tussen 23 11 2002 en 1 mei 2003 geen 4 jaar verschil is, als je snapt wat ik bedoel en als ik me nmiet vergis zijn er zat mensen die er zo over denken, maar goed als ik jou was zou ik het uitmakn althans als je een beetje zelfrespeckt hebt. :( :kwaad: :zwaai:

Pagina's : [1] 2