Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : echt erg

Pagina's : [1] 2

witje
10-06-2004, 14:09

Jullie raden nooit wat me gisteren is over komen ik moes werken en ik moes de lift in en in eens stopt de lift :eek: ik schrok me rot natuurlijk en ik wist niet wat is moest doen dus ik raakte in paniek en bonkde op de lift en zij HALLO HALLO HALLO hahahaha weet je hoe eng en in eens zag ik een telefoon die zat in de lift en toen belde ik naar me baas en zij ik zit vast in de lift en hij kwam gelijk en hij zij niet in paniek raken blijf rustig en ga even zitten :( ik zij oke is goed dus ik ging zitten op een doos en ik zat een half uur lang vast in de lift ik was zo bang maar daarna niet meer toen kwam zo een collega van me ze ging met me praten want ik kon haar horen. om me op me gemak te voelen en in eens ging die deur open en toen zaten er een helle groep mannen me aan te staren hahahaha ik heb me kapot gelachen toen ik er uit kwam maar het was wel eng wie heeft zo iets ook meegemaakt???

babyvanbelisma
10-06-2004, 14:16
Origineel gepost door Clitcorrector als ik er bij was had je een half uur lang sex gehad :stout: Een half uur maar? En jij vindt dat lang? :giechel:

mercedesje
10-06-2004, 14:16
ik ook, alleen zat ik niet alleen in de lift maar met mijn teamleidster, en die kon niet tegen kleine ruimtes, dus zat ik met haar in de stress, kon niet eens aan mezelf denken of aan die lift, zij werd echt hyper!!! Maar inderdaad wat je zegt, als de deuren open gaan, zie je een hele massa mensen, en iedereen met grote aankijken!! :hihi: best grappig!!!

jamilatje2002
10-06-2004, 14:20
Origineel gepost door Clitcorrector als ik er bij was had je een half uur lang sex gehad :stout: Hallo hallo het is je zus niet wel goed nadenken voor dat je wat zegt!!!!!!!!!!!! respect voor iedereen

witje
10-06-2004, 14:21

ja hahaha maar die half uur deed lang hoor vooral als je alleen bent maar jij denkt ook alleen maar aan sex eikel

witje
10-06-2004, 14:22
waar heb je het over wat moest ik dan zeggen je raakt in paniek hoor

Mouny
10-06-2004, 14:26
Half uur ou saffie.. ik zat n keer vast op de kamer in Ferry Maroc... datis pas angst... als je denkt dat de boot weer terugrijdt.. 15 jaartjes jong geen mobiel geen nummer geen paspoort en geen geld... dan leer jepas kennen... Je moet eens weten hoe bang we moeten zijn voor de hel... daar is deze angst niks vergeleken bij!!! Allah je 3tina sbar

witje
10-06-2004, 14:26
hoe oud ben je ga trouwen en begin dan aan sex

witje
10-06-2004, 14:28
waarom lach je schatjee

witje
10-06-2004, 14:33
nou ja hoezo dat lekker boeiend waarom reageer je dan

Schatjee
10-06-2004, 14:37
Origineel gepost door witje waarom lach je schatjee haha vond het wel grappig..:hihi:

CharLie_Da
10-06-2004, 14:40
ga je nu nog een keer met de lift of durf je niet meer ...

chouroek
10-06-2004, 14:50
Dat komt mij heel erg bekend voor :p ik kwam ook vorig zomervakantie vast te zitten in de lift. we waren op bezoek gegaan en iedereen nam de trappen, maar ik ben te lui om 120 trappen op te lopen dus ik heb mijn nicht mee mee gesleurd, ik moet wel zeggen het was geen prettige gezelschap zij een paniekzaaister de lift ging omhoog en stopte ikdacht oh we zijn er zo snel :confused: ik probeerde de deur open te krijgen niks waloo ik begon te trappen want mijn nicht begon al shahada te doen hahahahahaa ze heeft mij bang gemaakt we hebben bijna een uur vast gezeten eerst hebben de bewoners van de flet een half uur zitten kletsen en toekijken dan pas dachten zij willie ze moeten verlost worden :giechel: ze hebben alles geprobeerd, maar het hielp niet.ik zat al op de grond met mijn hoofd tuseen mijn palmen snik snik en de andere was aan het roepen mamaaaaaaaaaa ik werd helemaal gek van haar ik dacht ga zitten en wacht nou gewoon op de dood, maar ik stond zelf ook op en drukte op 0 tot mijn verbaazing kwam de lift in beweging en wat voor een ahaha kei snel daar waren wij bij de uigang de deuren ging open we ging kruipend naar buiten echt erg ALLAH YESTER dit wil ik nooit meer meemaken. Als het voor mij bestemd is om dood te gaan dan hoop dan dat mijn ziel snel uit mijn lichaam gaat want er si niks erger dan op de dood wacht :)

alhoceimachaima
10-06-2004, 17:04
wajouw jah had je me gisteren vertelt maar hamdoellilah is alles goed gekomen:D

Pagina's : [1] 2