Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Callcenter Rotterdam..?!

ASOPOESTER
21-11-2009, 00:30

Wie weet er een callcenter in rotterdam wat goed betaald en wat wel gewoon leuk werk is..? Geef me aub even het nr... dringend! (Maakt niet uit welk callcenter het is, als het maar geen My Call is)

ASOPOESTER
21-11-2009, 00:37
Up!

ASOPOESTER
21-11-2009, 12:16
Up up up!!

ASOPOESTER
22-11-2009, 15:19
En nog steeds heeft er niemand kunnen helpen.. :(

Polly_McShane
24-11-2009, 21:45

weet iemand misschien iets omgeving van Rotterdam inbound, en een salaris van €7+?

alhoceima1111
24-11-2009, 21:49
Wil ook inbound ben outbond zat :moe:

hamid-tazi
24-11-2009, 21:59
haha vraag mij wat ik heb zowel alle callcenters in rotterdam gewerkt ga naar bell services bij parklaan bij marokkaanse consulaat tram 7 daar is goed salaris maar vind daar niet leuk. maar misschien jij wel dus je kan altijd proberen

Polly_McShane
24-11-2009, 22:13
haha vraag mij wat ik heb zowel alle callcenters in rotterdam gewerkt ga naar bell services bij parklaan bij marokkaanse consulaat tram 7 daar is goed salaris maar vind daar niet leuk. maar misschien jij wel dus je kan altijd proberen Is het inbound of outbound, en wat krijg je per uur?:)

alhoceima1111
24-11-2009, 22:28
haha vraag mij wat ik heb zowel alle callcenters in rotterdam gewerkt ga naar bell services bij parklaan bij marokkaanse consulaat tram 7 daar is goed salaris maar vind daar niet leuk. maar misschien jij wel dus je kan altijd proberen Dat is toch outbound?

is_lam
16-12-2009, 09:11
haha vraag mij wat ik heb zowel alle callcenters in rotterdam gewerkt ga naar bell services bij parklaan bij marokkaanse consulaat tram 7 daar is goed salaris maar vind daar niet leuk. maar misschien jij wel dus je kan altijd proberen dat is geen callcenter meer:moe: komen alleen de grootste sletten bij een:hihi: en voor de dames die het willen weten meerendeels outbound...maar klein kans dat je inbound belt:goedzo: ps. heb daar zelf niet gewerkt.

mamoet
29-01-2010, 14:52
hhahah het is daar vreselijk saai en veel marokkanene waarvan de meeste meisjes die aandacht zoeken met all die strakke kleding van hun ...... Maar wie ben ik om te oordelen over andere dat laat ik wel over aan Allah (SWT) MAAR VERDIENT VAN 8-10 PER UUR BRUTO AFHANKELIJK VAN gewerkte schifts + alleen outbound in bound krijg je pas als je daar maanden werkt , maar volgens mij hebben ze daar een vaste kleine groep voor SUCCES !