Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Handleiding:Het aanspreken van een marokkaanse meid!!!!

Pagina's : [1] 2

Classy_Saloua
10-06-2004, 13:47

HANDLEIDING: HET AANSPREKEN VAN EEN MAROKKAANS MEISJE Symptoom: ze kijkt boos en roept nare woorden zoals 'ash bgietie a lahmar' Conclusie: je moet niet beginnen met 'psssstt ' Actie: begin met "mag ik jouw wat vragen?" en glimlach een beetje. Symptoom: na je eerste vraag loopt ze snel weg en heeft ze opeens geen tijd Conclusie: je moet je tanden poetsen en gebruik maken van kauwgom en liefst nog een lekker geurtje opdoen... Actie: koop een tube tandpasta en stimorol of sportlife kauwgom en laat die flash marokkaanse kauwgom thuis en het geurtje moet niet een imitatie geurtje zijn die net 5 minuten een geurtje geeft en dan verdwijnt Symptoom: ze kijkt een beetje raar naar je schoenen en kleding Conclusie: ze vind het drie keer niets wat je aan hebt Actie: begin met een make-over koop een beetje nette schoenen en laat die airmaxies thuis hou het simpel ..gewoon een goed spijkerbroekmerk voldoet Symptoom: ze wil niet meteen instappen Conclusie: je bent niet in marokko Actie: Ga direct naar marokko en daar kun je wel de meiden gewoon in laten stappen het liefst met een gele kenteken auto Symptoom: als je met haar in gesprek bent en ze zit aan der haar en maakt veel reclame voor de zelf Conclusie: je bent geslaagd en door de eerste ronde Actie: houd contact en begin te sparen voor die mega dure trouwfeest Symptoom: hoge naaldhakken te veel make up strakke kleding met de string zichtbaar.. gele vingers van de sigaretten en geeft meteen haar nummer Conclusie: te simpel Actie: hard weg rennen want ze is dangerous Symptoom: ze vraagt in het gesprek naar je baan je auto en of je alleen woont Conclusie: ze noemt haar eisen op Actie: noem jouw eisen en kijk of je der uit kan komen met een debat Symptoom: ze schreeuwt "laat me los klootzak!!" Conclusie: je bent dronken Actie: ga slapen en verontschuldig je de volgende keer. Symptoom: ze zegt "sorry..wat zegt u" Conclusie: illegaal of niet... maar je taal is niet zo denderend Actie: doe een cursus LOI nederlands voor buitenlanders Symptoom: ze vraagt 50 euro Conclusie: je zit in de verkeerde straat Actie: maak dat je wegkomt Symptoom: ze zegt "WAAAATT!!" Conclusie: je had niet meteen moeten zeggen dat je met haar wil trouwen Actie: begin nooit meteen over trouwen

minga
10-06-2004, 13:49
:hihi: die is wel oud met wel grappig...

esiyaa
10-06-2004, 13:50
die heb ik ook een keer via mail gekregen :hihi:

minga
10-06-2004, 13:57
zahra? wat is er dame?.,,,,,je lijkt zo deprisief :verdriet:

babyvanbelisma
10-06-2004, 13:57

haha....ja die is grappig...:hihi:

87zahra87
10-06-2004, 14:03
Origineel gepost door minga zahra? wat is er dame?.,,,,,je lijkt zo deprisief :verdriet: Gewoon die manier bevalt me niet! Een hele handleiding voor niets! Loop er niet uitdagend uit dan zal je ook geen last krijgen van al die mannen blikken! zahra

mazhar
10-06-2004, 14:06
Was het maar zo, er zijn ook mannen die achterijk doen als je er nt uitdagend uitziet, en hen gen aandacht geeft :verdriet:

babyvanbelisma
10-06-2004, 14:19
Origineel gepost door 87zahra87 Gewoon die manier bevalt me niet! Een hele handleiding voor niets! Loop er niet uitdagend uit dan zal je ook geen last krijgen van al die mannen blikken! zahra Okee, overdrijven is ook een vak: wake up and smell the humor in this!

Classy_Saloua
10-06-2004, 15:38
volgens mij is haar neus verstopt :hihi:

babyvanbelisma
10-06-2004, 15:39
Origineel gepost door Classy_Saloua volgens mij is haar neus verstopt :hihi: MIsschien hooikoorts...:D

Classy_Saloua
10-06-2004, 16:55
Origineel gepost door 87zahra87 :jammer: Ja zo kom je wel aan de 1000 berichten :rolleyes:

87zahra87
10-06-2004, 22:57
Origineel gepost door Classy_Saloua Ja zo kom je wel aan de 1000 berichten :rolleyes: Heb je dan liever dat ik ook een hele handleiding typ? sarcastisch Ik doe het met tekens want woorden kwetsen veel te veel!

Zaroka
10-06-2004, 23:01
die van 50 euro is goed hahahaha!!!

Classy_Saloua
11-06-2004, 10:02
Origineel gepost door 87zahra87 Heb je dan liever dat ik ook een hele handleiding typ? sarcastisch Ik doe het met tekens want woorden kwetsen veel te veel! Give me your best shot.Jou woorden zullen geen enkel effect hebben op mij.Ik heb wel andere dingen waar ik me druk om kan maken...integendeel tot jou!

87zahra87
11-06-2004, 18:05

Origineel gepost door Classy_Saloua Give me your best shot.Jou woorden zullen geen enkel effect hebben op mij.Ik heb wel andere dingen waar ik me druk om kan maken...integendeel tot jou! Oke zo mag ik het horen! zo doe ik het ook! gewoon nergens om druk maken! Maar waarom maak je je dan druk om wat ik typ of het nu woorden zijn of gezichtjes :confused: :zwaai:

Pagina's : [1] 2