Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwanger of niet?

Pagina's : [1] 2

LZN
10-06-2004, 11:00

Ik zit met het volgende, een paar dage geleden ben ik tijdens het kussen op mijn vriend gaan liggen en we maakten toen wie je weet wel bewegingen. We hadden alleen wel allebei onze kleren aan, gewoon broeken. Maar ik ben zo onzeker en nu vraag ik mij af kanik niet zwanger worden daar door? Ik bedoel kan zijn zaadjes niet door zijn broek zijn gekomen en dan in mij. Voor de rest benik100 % maagd, maar ik weet het gewoon niet meer. Kan iemand mij een anwtoord geven? onzeker typje die van haar lesje geleerd heeft.

Rzinia
10-06-2004, 11:04
nee hoor dat kan niet. daarvoor moet je meer doen. dat kan echt niet anders was bijna iedereen zwanger ;)

Frikouja
10-06-2004, 11:06
neee joh gekkie, hier wordt je dus echt nie zwanger van, heb jij mazzel dat jij nu van je fouten hebt geleerd ;)

UndercoverAngel
10-06-2004, 11:11
Origineel gepost door Frikouja neee joh gekkie, hier wordt je dus echt nie zwanger van, heb jij mazzel dat jij nu van je fouten hebt geleerd ;) Nu maar hopen dat ze ECHT van haar fout heeft geleerd en dit ook nooit meer gaat doen.. Sheitan is altijd de derde persoon als een man & vrouw alleen zijn.. Zulke situaties moet ze vermijden voordat ze een keer toch te ver gaat en zwanger wordt.. .:UcA:.

DaNGeRouZLy
10-06-2004, 11:17

Origineel gepost door zonnetje123 Dank jullie wel meiden, en vanmij lejse heb ikzeker geleerd. Het hoeft van mij niet meer en sjeitan is er dan zeker bij waanneer je alleen met een jongen bent. Alhamdoulilah zie je dat in:zwaai:

Azzzizzz
10-06-2004, 11:41
Allah Jaslah

jamilatje2002
10-06-2004, 11:52
dan heb je een reden om samen te gaan trouwen. gr,

Master_P
10-06-2004, 11:57
Origineel gepost door zonnetje123 Ik zit met het volgende, een paar dage geleden ben ik tijdens het kussen op mijn vriend gaan liggen en we maakten toen wie je weet wel bewegingen. We hadden alleen wel allebei onze kleren aan, gewoon broeken. Maar ik ben zo onzeker en nu vraag ik mij af kanik niet zwanger worden daar door? Ik bedoel kan zijn zaadjes niet door zijn broek zijn gekomen en dan in mij. Voor de rest benik100 % maagd, maar ik weet het gewoon niet meer. Kan iemand mij een anwtoord geven? onzeker typje die van haar lesje geleerd heeft vraag het aan je vader!

Lala_nadora
10-06-2004, 13:17
jemig wat ben jij dom zeg! zaad kan niet vliegen hoor!!

Miss_Honey
10-06-2004, 14:26
Origineel gepost door Lala_nadora jemig wat ben jij dom zeg! zaad kan niet vliegen hoor!! :eek: echt niet??? :hihi:

SweetBerkania
10-06-2004, 14:33
Leeftijd: 23 Meid je bent 23 en weet het niet schaam je? Me zusje van 8 weet nog beter! Maar ja zoals velen zeiden nee het kan niet!

SOmaar
10-06-2004, 14:37
gekke mensen!!!

Echie
10-06-2004, 14:38
zaadjes door je broek heen? :maf: et word hier egt steeeeeds gekker!

Spa
10-06-2004, 16:58
Hij is wel een geilebeer als hij zo gemakkelijk klaar kan komen. Vraagje? Kwam jij ook klaar? Hoe is dat dan klaarkomen met kleren aan? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Ik dacht dat de penis van een man flink door elkaar geschud moet worden eerder er sap uitkomt!!!????? Heb ik ook weer iets geleerd.

mimi_tangaouia
10-06-2004, 17:45

Origineel gepost door zonnetje123 Ik zit met het volgende, een paar dage geleden ben ik tijdens het kussen op mijn vriend gaan liggen en we maakten toen wie je weet wel bewegingen. We hadden alleen wel allebei onze kleren aan, gewoon broeken. Maar ik ben zo onzeker en nu vraag ik mij af kanik niet zwanger worden daar door? Ik bedoel kan zijn zaadjes niet door zijn broek zijn gekomen en dan in mij. Voor de rest benik100 % maagd, maar ik weet het gewoon niet meer. Kan iemand mij een anwtoord geven? onzeker typje die van haar lesje geleerd heeft ben je serieus wahahahahahahahhahahahahhahaahahahaa :D

Pagina's : [1] 2