Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje over menstruatie

Pagina's : [1] 2

Jawhariya
10-06-2004, 10:44

Salaam, Als ik ongesteld ben, lijd ik de eerste dag, daarna duurt het 2daagjes en is het gedaan... althans dat denk ik. Want dan begint het terug opnieuw?? Heb het gevoel dat ik 2x ongesteld wordt :confused: Kan toch niet?? Of is het gewoon nooit gestopt? Want na die 'eerste' stop, verricht ik ghoesl en bid ik terug en dag erna zie ik dan dat ik terug ongesteld ben :o Ik kan er niet meer aan uit. :verdriet: Heeft iemand dit ook? wa salaam,

Fliefla
10-06-2004, 12:38
:rolleyes: menstruatie duurt gemiddeld ( bij alle vrouwen) 6DAGEN 3 zware dagen en de zogenaamde 3 lichtere dagen, pas na de 6e dag kun je je gaan douchen,oudoe en salaat verrichten maar ook geen DAG EERDER totdat je NIET meer bloed en je plas helemaal helder is

exotica
10-06-2004, 14:08
Origineel gepost door Fliefla :rolleyes: menstruatie duurt gemiddeld ( bij alle vrouwen) 6DAGEN 3 zware dagen en de zogenaamde 3 lichtere dagen, pas na de 6e dag kun je je gaan douchen,oudoe en salaat verrichten maar ook geen DAG EERDER totdat je NIET meer bloed en je plas helemaal helder is Wat??! Douche jij dan 6 dagen niet?? :confused:

OuJdIa_L
10-06-2004, 14:12
Origineel gepost door Fliefla :rolleyes: menstruatie duurt gemiddeld ( bij alle vrouwen) 6DAGEN 3 zware dagen en de zogenaamde 3 lichtere dagen, pas na de 6e dag kun je je gaan douchen,oudoe en salaat verrichten maar ook geen DAG EERDER totdat je NIET meer bloed en je plas helemaal helder is Waarom eerder niet?? :confused: Als ik ongestelt ben douche ik 2 keer per dag zelf.. :confused:

Fliefla
11-06-2004, 18:40

Origineel gepost door exotica Wat??! Douche jij dan 6 dagen niet?? :confused: jazeker douche ik me :rolleyes: maar na de 6e dag douche ik me EXTRA ziodat ik oudoe kan doen en gaan bidden!

esiyaa
11-06-2004, 18:52
Fliefla bedoeld de Ghoesl...Dat is een soort douche die je op een rituele manier doet

najlae_tanger
11-06-2004, 19:16
2 dagen ongesteld.. genoeg voor mij:ego: ben er blij mee :D

myra
23-06-2004, 10:41
ik een vraagje, heeft iemand last van dat de mentruatie vroeger bijv. 7 dagen was en nu 4 dagen..........ik hoor het nog van jullie, Gr, Myra

Classy.Lady
23-06-2004, 10:50
http://213.160.218.190/mens/index.cfm/A167.htm

hajarchatlady
23-06-2004, 15:09
Origineel gepost door najlae_tanger 2 dagen ongesteld.. genoeg voor mij:ego: ben er blij mee :D 2 dagen :eek:

Von_Dutch
23-06-2004, 16:34
Ik heb een periode gehad dat ik het om de twee weken werd. Toen kreeg ik pilletjes van de dokter die ik moest afmaken. (Niet DE pil). Nu, half jaar later, loopt alles weer top..ik heb echter wel geluk dat ik nooit pijn heb..

minous21
23-06-2004, 17:56
Ik heb de eerste dag van mijn periode (vandaag helaas) altijd ernstige pijn...:verdriet: steken in pijn buik en onderrug en constant misselijk... Maar na dag 2 voel ik me helemaal toppie... Maar een warme kruik en lekker marokkaanse kruiden thee (met kruiden uit Marokko) gaat het nog wel (el Hamdoellilah)

nadoria_zinador
23-06-2004, 18:01
Origineel gepost door minous21 Ik heb de eerste dag van mijn periode (vandaag helaas) altijd ernstige pijn...:verdriet: steken in pijn buik en onderrug en constant misselijk... Maar na dag 2 voel ik me helemaal toppie... Maar een warme kruik en lekker marokkaanse kruiden thee (met kruiden uit Marokko) gaat het nog wel (el Hamdoellilah) Haha wat toevallig ik ben het ook weer vandaag geworden maar ik heb dat helaas ook steken in me buik en last van me rug maar meestal heb ik dat de eerste dag alleen en af en toe ook de derde dag. Maar met thee lukt het wel ja:):).

RealFaiza
23-06-2004, 20:01
wayooooooooooooow 2 dage soow ik zou egt blij zijnn ik heb 8 dagge en dan egt de eerste 5 dage egt niej normalee pijn ik heb van alles ingelsikt maruh niks helptt de dokter schrok hijzegt wayow niks helpt bij jouw walah tis egt ergg mijn pijn marjah me3lischhh allah o akbar

SweetRose
23-06-2004, 23:18

Minoes en nadorlady. Ik heb ze ook toevallig vandaag :kwaad:. Ik heb afgezien vandaag. Echt liggen creperen en schreeuwen van de pijn. Elke maand hetzelfde liedje :jammer: Net of ik dan zit te bevallen. Ik zou niet weten wat te doen zonder mijn mammie. Allah, wat hou ik van haar. Zij zorgt zooooooo goed voor :huil:...

Pagina's : [1] 2