Bekijk originele versie : Wie beheerst de Taal v/d Koran
Ben benieuwd wie hier Klassiek-Arabisch beheerst.....dus de koran lezen en begrijpen
NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 19:21
Ik kan geen arabisch lezen en spreken ook niet! Maar ik heb een vertalling van de koran gekregen! Maar inshallah ga ik ooit arabisch leren ! :zwaai:
Moeten jullie vooral doen dames...maar wel op z'n klassiek en niet die marokkaans arabich want ver kom je niet....
k ben bezig met klassiek en het is gewooon zo vet om te begrijpen wat je allemaal zegt tijdens het gebed en wat de imam zegt enz..
maghrabia82
23-11-2002, 20:41
kan beetje arabisch lezen.
Hanaetje
23-11-2002, 21:00
Ik kan geen arabisch lezen, maar gaat het wel nog leren
elhabiba
23-11-2002, 21:00
:boogie: k ken het ook elhamdoelilah....en geef er ook nog eens les in....
liefs elhabiba :zwaai:
Nounousa
23-11-2002, 21:05
ik kan wel arabisch praten en verstaan heel goed.... alhamdoellilah
maarrrr uhmmmzz ik kan het niet lezen/schrijven jammergenoeg...:(
ik ben er wel mee bezig en inshallah komt goed :D
elhabiba
23-11-2002, 21:07
Origineel gepost door helleau
ik wil ook leren maar waar dan???
tja da moet je zoeken ergens waar je woont...
liefs elhabiba :zwaai:
Miss_Hexie
23-11-2002, 21:09
Masha allah, allemaal, wie het kan en wie het niet kan wilt het leren. Nou ik begrijp het wel , lezen kan ik ook wel redelijk maar het komt eraan ik ben bezig alhamdoelilah
Origineel gepost door helleau
ja ik kan wel bij de moskee maar das een keer in de week en ik leer niet echt veel kun je geen cursus volgen ofzo
je kan een cursus volgen bij de loi.....die hebben een curcus Standaard-arabisch........
oh wat ben ik blij dat ik in Marokko ben opgegroeid !! :D
Origineel gepost door said76
je kan een cursus volgen bij de loi.....die hebben een curcus Standaard-arabisch........
daar red je toch niet mee ajemdoker!
je moet klassiek hebben
yasmine85
23-11-2002, 23:20
Ik kan het wel lezen en schrijven, maar ik begrijp het niet.... :(
Ik heb wel een vertaling van de koraan... daardoor begrijp ik al wel een deel (de makkelijke verzen) en de rest moet ik nog een beetje leren...
kiss
dodi_vega
24-11-2002, 14:53
Lezen en schrijven.. kan ik heel goed.. begrijpen.. ook wel .. maar wel ietsjes minder..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.