Bekijk originele versie : Ik hou nog steeds van hem,...
Bnieja_Noor
10-06-2004, 10:34
Hoi Alles goed met de leifde.....
Dus ik liep van school naar station om naar huis te gaan ik zeg eerlijk ik was verdrietig en had geen zin in jongens helemaal aan niets...
opeens komt er een jongen hij YOUSEF......
Hij zegt wat zie jij er leuk uit
ik zag er jjuist niet leuk uit
Zeg ik wat zei hij me na...
En toen zei hij je ziet er leuk
ik zei oohh dank je well..
toen ging ik weg zei hij kom terug...
ik kwam
want ik luister graag naar mensen
ben niet ****-up
Toen kwamen ze vrienden ging ze wat aan elkaar wat geven...en alles en toenw as hij met mijn ging hij praten dit dat..Toen pakt hij zn telefoon was een rare telefoon maar wel duur...
Ik zei ik weet neit hoe dat werkt..ging hij me uit lachen..
Zei hij ewa geef je nummer had ik gegeven
toen zei hij eeehh als je nummer verkeerd is hou ik je aan.,,,
ik nee hoor,..Toen belde hij enzjow
ik kenden zn vrienden maar hem zag ik nooit,.maar hij zat in de gevangenis..net eruit en moet gelijk kan regelen...
tja :confused:
En hij belde me hadden we afgesrpoken..
ik kenden alleen die jongens die marokaanse meisej in de maling nemen
maa rik wist neits van hem...
hadden we afgesproken we hadden niet gezoend alleen ik zat op zn schoot en hij zat aan me bil ver niets...
en hij gaf me een ksuej op mn hand.,.. dat vond ik echt lief dat maakt mijn echt verliefd :Iluvu: :verliefd:
maar.. ja hij wou me zoenen ik wou niet...
:belgie:
En toen belde hij me noooooitt meer.......
:kwaad:
en toen bne ik erachter gekomen dat hij me wou testen....
Maar ja ik weet nu zeker dat ik nooit met een jongen ga van mijn stadje...
en hij kijkt telkens naar me wanneer ik hem zie...ik weet niet wel rare gozer
ze hebben hem zelfs een bij naam gegeven..maar die zeg ik niet andere weet iemand het...neem geen risco..
Maar ik heb nu iemand anders en het gaat erg goed..maar moet wel nog steeds aan die Yousef...denken..
Echt jammer
1 ding....
BIJNA ALLE JONGENS ZIJN HET ZELFDE!!
ik moet ervan kotsen
tfoee. :zwaai:
UndercoverAngel
10-06-2004, 10:41
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik geef je een waardevol advies.. Ga je bezig houden met de Islam.. je studie etc.. In plaats van jongens.. Voordat je over een tijdje een topic opent met het onderwerp.. "Gebruikt" of "Ontmaagd" etc.. Een kusje op je hand en je bent al verliefd.. Waar gaat dit heen.. :jammer:
.:UcA:.
slaat werkelijk nergens op...je krijgt wat je zoekt zeg ik maar altijd...hij past waarschijnlijk gewoon bij jouw profiel.....en niet alle jongens zijn zo.....
Bnieja_Noor
10-06-2004, 10:42
eeehh
jullie kennen me niet eens
dus ik hoef ook geen gemen reacties... :(
Hoor,,
dus....
Ik bid dus zeg maar niets..
UndercoverAngel
10-06-2004, 10:48
Origineel gepost door Bnieja_Noor
eeehh
jullie kennen me niet eens
dus ik hoef ook geen gemen reacties... :(
Hoor,,
dus....
Ik bid dus zeg maar niets..
Wij kennen je inderdaad niet.. Wij reageren alleen op je topic.. Dat is namelijk de bedoeling als iemand een topic opent.. :)
Trouwens.. dat je bid wil niet zeggen dat je een "goed" mens bent.. Als je werkelijk zou weten wat de Islam inhield.. zou je nooit een reden hebben gehad om zo'n topic te openen.. Vriendjes nemen is namelijk haram.. of zegt dat je niks?
Ik geef je alleen advies.. of je er wat mee doet is geheel aan jou.. ;)
lhouceimagirl1
10-06-2004, 10:56
je wordt wel heeeeeel snel verliefd dat moet je niet te vaak doen meisie...
Sephiroth
10-06-2004, 12:22
Origineel gepost door Bnieja_Noor
Hoi Alles goed met de leifde.....
Dus ik liep van school naar station om naar huis te gaan ik zeg eerlijk ik was verdrietig en had geen zin in jongens helemaal aan niets...
opeens komt er een jongen hij YOUSEF......
Hij zegt wat zie jij er leuk uit
ik zag er jjuist niet leuk uit
Zeg ik wat zei hij me na...
En toen zei hij je ziet er leuk
ik zei oohh dank je well..
toen ging ik weg zei hij kom terug...
ik kwam
want ik luister graag naar mensen
ben niet ****-up
Toen kwamen ze vrienden ging ze wat aan elkaar wat geven...en alles en toenw as hij met mijn ging hij praten dit dat..Toen pakt hij zn telefoon was een rare telefoon maar wel duur...
Ik zei ik weet neit hoe dat werkt..ging hij me uit lachen..
Zei hij ewa geef je nummer had ik gegeven
toen zei hij eeehh als je nummer verkeerd is hou ik je aan.,,,
ik nee hoor,..Toen belde hij enzjow
ik kenden zn vrienden maar hem zag ik nooit,.maar hij zat in de gevangenis..net eruit en moet gelijk kan regelen...
tja :confused:
En hij belde me hadden we afgesrpoken..
ik kenden alleen die jongens die marokaanse meisej in de maling nemen
maa rik wist neits van hem...
hadden we afgesproken we hadden niet gezoend alleen ik zat op zn schoot en hij zat aan me bil ver niets...
en hij gaf me een ksuej op mn hand.,.. dat vond ik echt lief dat maakt mijn echt verliefd :Iluvu: :verliefd:
maar.. ja hij wou me zoenen ik wou niet...
:belgie:
En toen belde hij me noooooitt meer.......
:kwaad:
en toen bne ik erachter gekomen dat hij me wou testen....
Maar ja ik weet nu zeker dat ik nooit met een jongen ga van mijn stadje...
en hij kijkt telkens naar me wanneer ik hem zie...ik weet niet wel rare gozer
ze hebben hem zelfs een bij naam gegeven..maar die zeg ik niet andere weet iemand het...neem geen risco..
Maar ik heb nu iemand anders en het gaat erg goed..maar moet wel nog steeds aan die Yousef...denken..
Echt jammer
1 ding....
BIJNA ALLE JONGENS ZIJN HET ZELFDE!!
ik moet ervan kotsen
tfoee. :zwaai:
Haha damn..zelfs mn nichtje van 5 schrijft nog beter Nederlands dan jou
lil_yasmina
10-06-2004, 12:26
asiem howen arabie
Origineel gepost door UndercoverAngel
Wij kennen je inderdaad niet.. Wij reageren alleen op je topic.. Dat is namelijk de bedoeling als iemand een topic opent.. :)
Trouwens.. dat je bid wil niet zeggen dat je een "goed" mens bent.. Als je werkelijk zou weten wat de Islam inhield.. zou je nooit een reden hebben gehad om zo'n topic te openen.. Vriendjes nemen is namelijk haram.. of zegt dat je niks?
Ik geef je alleen advies.. of je er wat mee doet is geheel aan jou.. ;)
Salaam alaikom
Zuster, ga door met het geven van dit soort adviezen. Je bereikt er veel mee en opent de ogen van mensen. Al geldt dit misschien voor een kleine minderheid....
Moge Allah jou hiervoor belonen
Geef de jongens de kans neit om zo te zijn, asl je onthodut, dan hebben ze meer respect denk ik.
Geef nooit wat ze willen ;)
UndercoverAngel
10-06-2004, 12:47
Origineel gepost door RaiseUp
Salaam alaikom
Zuster, ga door met het geven van dit soort adviezen. Je bereikt er veel mee en opent de ogen van mensen. Al geldt dit misschien voor een kleine minderheid....
Moge Allah jou hiervoor belonen
Shokran & Insha Allah.. :o Ik vind het gewoon erg om te lezen dat de meeste niet weten waar ze mee bezig zijn.. De meeste zijn jong en realiseren zich meestal niet dat het fout kan lopen.. Ik wil ze aan het denken zetten en ze behoeden voor de slechte dingen.. :)
DOUKALIA18
10-06-2004, 13:18
Ik haat als mensen zo schrijven
Bnieja_Noor
10-06-2004, 18:00
Je haat als mensen zo schrijven dan moet je ZEKER niet gaan kijken..A MOGOOL
Ik snap eigenlijk al helemaal het nut nie van deze topic...
Want je zet je zelf hier flink voor schut..
Ik ga nu nie op je schelden of wat, maar je spreekt je zelf wel heel erg tegen, je hebt niets gedaan ALLEEN maar op zn SCHOOT gezeten :jammer: erg jammer, echt waar..
Maar goed..
Wat jij het beste kunt doen is je wat meer verdiepen in ons geloof, je "vriendje" verlaten en je bezig houden met belangrijkere dingen..
Ten eerste is het MONGOOL en ten tweede hoe moet zij nou weten wat er staat zonder het te lezen.
SubhanaAllah, waar sommige dames zich mee bezig houden. Je zet hier prakitisch wel je liefdesverhaal neer, maar ik weet zeker dat het voor korte duur was, aangezien je op de eerste dag al je nummer hebt gegeven en laten we het niet hebben over de dingen die je hebt uitgespookt met hem. Dan nog zeggen dat je van hem houdt, kom op toch, HOUDEN VAN. Je weet half niet wat dat inhoud. Hou je je maar bezig met echte dingen in het leven zoals je Godsdienst en kom al helemaal niet aanlopen met ik bid. Je knielt waarschijnlijk wel en staat weer op, maar echt bidden voor God heb je toch je intentie voor nodig.
Allah ihdina
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.