Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grijze dagen

Pagina's : [1] 2

minga
10-06-2004, 10:16

...Grijze dagen.....................:verdriet:.......... hebben jullie daar ook soms last van.....van die dagen dat je zo levensloos bent....en ook al proberen mensen je te helpen het helpt niet.......van die dagen dat het sneeuwt ook al schijnt de zon buiten....van die dagen.... :( je mist wat in je leven lijkt het wel..... moest er even uit...ik heb zo een nare dag.... :( uit het niets.....

Mouny
10-06-2004, 10:17
Origineel gepost door minga ...Grijze dagen.....................:verdriet:.......... hebben jullie daar ook soms last van.....van die dagen dat je zo levensloos bent....en ook al proberen mensen je te helpen het helpt niet.......van die dagen dat het sneeuwt ook al schijnt de zon buiten....van die dagen.... :( je mist wat in je leven lijkt het wel..... moest er even uit...ik heb zo een nare dag.... :( uit het niets..... Tell me something new... kheb er erg vaak last van... allah je ster zelfs n ola ijsje helpt dan niet!!!

UndercoverAngel
10-06-2004, 10:18
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.. :( .:UcA:.

LHBIBAA
10-06-2004, 10:22
Origineel gepost door minga ...Grijze dagen.....................:verdriet:.......... hebben jullie daar ook soms last van.....van die dagen dat je zo levensloos bent....en ook al proberen mensen je te helpen het helpt niet.......van die dagen dat het sneeuwt ook al schijnt de zon buiten....van die dagen.... :( je mist wat in je leven lijkt het wel..... moest er even uit...ik heb zo een nare dag.... :( uit het niets..... oo ja hoor ik ook zomaar uit het niets en nix wat er tegen kan doen!!!! :( nou ja behalve winkelen dat haalt me een beetje uit het dal en dat moet ik wel iets leuks hebben gekocht!! :D

minga
10-06-2004, 10:28

ik praat net met een vriend van mij hij zegt weet je wat het is?.. je hebt een vrouw nodig :o zou dat helpen?

LHBIBAA
10-06-2004, 10:31
Origineel gepost door minga ik praat net met een vriend van mij hij zegt weet je wat het is?.. je hebt een vrouw nodig :o zou dat helpen? denk ik wel iemand in je leven met wie je leuke dingen kan doen,iemand die aan je denkt en die je mist!!iemand die je belt!!

Mouny
10-06-2004, 10:34
Origineel gepost door minga ik praat net met een vriend van mij hij zegt weet je wat het is?.. je hebt een vrouw nodig :o zou dat helpen? Kmoet eerlijk zeggen dat zelfs toen ik verloofd was ik ook van zo'n dagen had... je vergeet t wel op t moment dat je samen bent maar als je er echt last van hebt dan helpt zelfs n partner je niet tegen da shit gevoel

Lampjuh
10-06-2004, 10:37
Komt het misschien doordat je iets gehoord of gezien hebt? Misschien weet je niet precies wat het is, maar het zal zeker met iets te maken hebben.Soms durf je dat ook niet toe te gen aan jezelf,

minga
10-06-2004, 10:38
....ewa ja ik probeer nu d.mv een pickwick groene thee met een vleugje citroen erdoorheen door mijn misery te komen....me collega's kijken me allemaal vaag aan vandaag

LadyBerkania
10-06-2004, 10:44
Hey minga lief........ :o Wa is da......jij die altijd sjo vrolijk en spontaan is....... :verdriet: ....... K heb er ook weleens last van.....ja wat helpt je erboven op..... ff denke.... Hmmm k denk da een daggie verwent worden door je ma d.m.v knuffels da ze jou verzorgt.....(heerlijk lijkt me dat).... of door je lover.....ofzow...:stout:.. wel helpt...... Praten da ken ook natuurlijk...... :o met mij bijv....... :o....... Mouhim.....k weet nie of het helpt.....maar ik heb er ook last van.....vooral als alle shit in een keer komt......allemaal problemos......werk, thuis, mensen om je heen die zeiken en roddellen......tis moeilijk..... Liefs, LadyBerkania...... :zwaai:

LadyBerkania
10-06-2004, 10:46
Origineel gepost door minga ik praat net met een vriend van mij hij zegt weet je wat het is?.. je hebt een vrouw nodig :o zou dat helpen? :stout: ja duh.....wat luv enzow..... :o

minga
10-06-2004, 10:51
dank je wel lieve schat :o ik krijg het altijd al warm door jouw... :verliefd:

LadyBerkania
10-06-2004, 10:55
Origineel gepost door minga dank je wel lieve schat :o ik krijg het altijd al warm door jouw... :verliefd: Danke skatje :Iluvu:

RisLaine
10-06-2004, 11:29
Origineel gepost door minga ...Grijze dagen.....................:verdriet:.......... hebben jullie daar ook soms last van.....van die dagen dat je zo levensloos bent....en ook al proberen mensen je te helpen het helpt niet.......van die dagen dat het sneeuwt ook al schijnt de zon buiten....van die dagen.... :( je mist wat in je leven lijkt het wel..... moest er even uit...ik heb zo een nare dag.... :( uit het niets..... Verdiep Je Meer In De Islam. :)

minga
10-06-2004, 11:56

....dat doe ik al...dame...maar toch bedankt voor de tip ;)

Pagina's : [1] 2