Bekijk originele versie : Zo Moe!!!!!!
NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 18:56
Pff ik weet niet wat het is maar na de eten ben ik altijd zo moe en dan moet ik juist nog zoveel dingen doen :( ik wil eigenlijk zo lekker in me bedje kruipen en ff slapen maar jah ik moet weer schoonmaken hahaha neeeej is niet leuk joh:( Zijn jullie ook altijd zo moe???
NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 19:11
Ze3ma iedereen is lekker fit yek!!! :boos:
NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 19:19
Hahahaha jah dat ken ik!! altijd maar alles uitstellen en dan ineens is die berg was zo hoog dat je wel weer een hele week bezig bent :( was ik maar een jongen hahahahaha :D
Nounousa
23-11-2002, 19:20
k ben dan oowk altijd moe men...
is echt raar hoe moe ik ben.....:(
NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 19:28
Nou ik denk dat het komt omdat je een hele dag niet eet enzo en als je dan ineens weer volop gaat eten (zoals ik) dan wordt je maag weer zwaar enzo en dan ga je je moe voelen!!! En het komt ook omdat als je sochtends opstaat om te eten en te bidden dan meestal slaap je niet meer daarna alleen in het weekend!! Dus de maand ramadan is best wel vermoeiend hoorz!!!!
k heb het alleenmaar met el7rira, elke keer als k het eet moet gaan slapen. :p
saidaaatje
23-11-2002, 21:26
wayoww ik ben ook de hele week super kaput gaar....bijna elke dag om 630 op want anders haal ik t niet ik moet om 730 de deur uit zijn....kom pas laat thuis en ben lang onderweg naar school...enne jah als je eenmaal weer mag eten dan voel ik me zo loom..en meestal sleep ik mezelf nog naa de sportschool....bijna elke dag..en voordat ik begind enk ik dit ga ik nie fixen amarre als ik eenmaal bezog ben dan is de vermoeidheid weg maarre als ik eenmaal thuis ben heb gedoucht en ik zit dan kan ik nei opstaan....
DESPERADA
23-11-2002, 21:56
Dacht daT ik degene waS..... Ik beN veT KapOt!! :( Heb vandaaG na het eten een uur geslapeN...... DaaRna waS het gelijk de keuken in :(
Dat is een van de nadelen van de ramadan -------> De bergen afwaS, AlsoF er voor de hele buurt is gekookt :(
manal18meknes
23-11-2002, 22:01
ja dat heb ik ook man ik wil gewoon slapen als ik gegeten heb
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.