Bekijk originele versie : Brit vindt vermoorde schoondochter in koelkast
Brit vindt vermoorde schoondochter in koelkast
Een Britse man heeft tijdens een bezoek aan de woning van zijn zoon, in een buitenwijk van de hoofdstad Londen, het in stukken gezaagde lijk van zijn schoondochter aangetroffen in de koelkast. Dat meldde boulevardblad The Sun donderdag.
De man had zichzelf toegang verschaft tot de woning, nadat hij had geconstateerd dat er niemand thuis was. Hij trok de koelkast open om een glas melk in te schenken. Daar vond hij de lichaamsdelen van zij schoondochter, verpakt in plastic zakken.
De politie is een klopjacht begonnen op de 34-jarige echtgenoot van de vermoorde vrouw. Zijn vader is hevig ontdaan en heeft aangeklopt bij Slachtofferhulp, zo meldde een politiewoordvoerder aan de Britse sensatiekrant.
dit is toch te gek voor woorden? :verdriet: wie zaagt zijn vrouw in stukken?....ook al zou ze vreemd gaan dan scheid je toch gewoon bijvoorbeeld...
Mensen zijn echt ziek en ze worden maar zieker, mischien had diegene wel vlees nodig en had geen geld meer toen bedacht hij zijn vrouw eens te slachten lay star!!!
misz_bella
10-06-2004, 10:34
hoe dom kan een mens zijn om een lijk in een koelkast tebewaren doe dan op zijn minst in de diepvries dan lijkt et op gewoon bevroren vlees en dan stink et minder.
en zoals justified zij lijkt me echt pijnlijk geweest voor dat meisje als ze gewoon in stukken is geslacht.
misz_bella....haben sie ervaring wella?
;)
misz_bella
10-06-2004, 10:51
Origineel gepost door minga
misz_bella....haben sie ervaring wella?
;)
nee, jij???
misz_bella
10-06-2004, 10:52
Origineel gepost door Justified
eeeeej Minga laat Miss_bella met rust, ze is lief hahahaahahahahaahahaah mtiwie djelie de rieg!!!!!
tnx, jij bent ook heeeeeel lief ;)
:hihi: mtiewie,,,zo te zien ;)
nee hoor bella ik maak maar een grapje...excuses dame
misz_bella
10-06-2004, 11:27
Origineel gepost door minga
:hihi: mtiewie,,,zo te zien ;)
nee hoor bella ik maak maar een grapje...excuses dame
ooh oke :)
Saartje20
10-06-2004, 15:22
Ok dit zijn nu eens verhalen dat je eten weer gelijk boven komt. Wat een eens zo lekker broodje was, is het nu niet meer :kwaad:
Maar bon,
Sinds die onthoofding Amerikaan, ben ik al vegetarier==> kan geen vlees meer zien :D
Degoutant.
AlHoceima_Leila
10-06-2004, 19:20
Tfoe zeg waarom duiken er opeens allemaal lijken op ? :maf3:
veenendaal
10-06-2004, 19:58
Wajaaw de wereld wordt steeds maar wreder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+
Arme vader, al die jaren zijn zoon opgevoed en meneer wordt gewoon moordenaar.
Hij had haar al vermoord, maar dan ook nog in stukken zagen?
Hoe ziek kun je zijn.
Lah star...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.