Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tips om je huwelijk niet in een sleur te laten komen!!

nouria_24
16-02-2005, 11:21

laat gewoon een leuk cadeautje bezorgen, kijk bijvoorbeeld op; www.digidootje.nl echt een leuke verrassing en hoeft niet veel te kosten!

OemZakariyya
16-02-2005, 19:24
Salaam ahleykom wR wB dames en heren, Ik weet niet of het door deze mokro-promotie-actie komt, hihih, maarre Maarsbergen is niet meer mogelijk, ze verhuren het niet meer :( Helaash la vache qui rit

Harlem69
17-02-2005, 05:06
Die heb je zeker wel in Nederland.. Als ik prive wil zwemmen en in de sauna wil zitten ga ik naar Maarsbergen. Als ik in de sauna wil zitten, een turkse stoombad wil nemen, bubbelen in de jacuzzi en als laatst een zonnenbankje wil nemen ga ik naar Haarlem.. Het is heerlijk en de prijs valt reuze mee! .:UcA:. Wanneer gaan we... ;) Wist helemaal niet dat dat hier kon... :eek: Weer wat geleerd over m'n eigen stadje... :rolleyes: XXXX ;)

Harlem69
17-02-2005, 05:09
Natuurlijk! :o Wilt u eens lekker ontspannen in deze drukke tijd ?? Met man/vrouw vriend of zakenrelatie? Dat is dan nu mogelijk ! Vanaf 2 tot maximaal 6 personen kunt u 7 dagen per weken 's morgens 's middags of 's avonds onze Prive ruimte afhuren voor een tijdsduur van ± 4 uur U kunt dan gebruik maken van onze: -Sauna (kachel of infrarood) -Turks stoombad -Spa massagebad -Zonnebank (pigmentbank) -Douche-kleed- en relaxruimte Kosten € 125, per persoon Dit is inclusief: -Gebruik van badjassen en handdoeken -Champagne -Koffie/thee, verse jus d' orange, fruit, drankjes en diverse hapjes Ook is het mogelijk voor € 50,00 per persoon voor ± 2,5 uur dit is exclusief drankje en hapjes. Het weekend tarief is € 60,00 per persoon voor ± 2,5 uur dit is exclusief drankje en hapjes. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel en dagelijks wordt er gecontroleerd op het ph en chloor gehalte etc. Prive sauna Vergierdeweg 252 2026 ZK Haarlem Tel: 06 22 39 33 94 Hier ga je echt genieten!! :Iluvu: .:UcA:. Ehhh... vergierdeweg... :eek: ok... :o XXXX ;)

fisabilillah
17-02-2005, 11:22

Ik wil nog meer tips en verhaaltjes lezen.. :( kom op mensen :p

yasmina.
18-02-2005, 10:25
da's jammer.... elke keer uitgesteld, en nu kan het helemaal niet meer.. dat prive zwemmen leek me juist zo leuk... inderdaad la vache qui rit... hahahaa... wel erg hoor... zou het door onze marokkanen komen? nee toch?! wat zouden ze nou weer uitgespookt hebben daar?! hahahahaa

mimi_tangaouia
18-02-2005, 10:43
da's jammer.... elke keer uitgesteld, en nu kan het helemaal niet meer.. dat prive zwemmen leek me juist zo leuk... inderdaad la vache qui rit... hahahaa... wel erg hoor... zou het door onze marokkanen komen? nee toch?! wat zouden ze nou weer uitgespookt hebben daar?! hahahahaa het is zeker jammer ik stelde het ook iedere keer uit, maar we zijn toch op oud en nieuw om 08.00 sochtends geweest was echt de moeite waard en nu moeten we op zoek naar iets nieuws

Harlem69
18-02-2005, 11:40
het is zeker jammer ik stelde het ook iedere keer uit, maar we zijn toch op oud en nieuw om 08.00 sochtends geweest was echt de moeite waard en nu moeten we op zoek naar iets nieuws Zodra het weer warm is... gewoon s' nachts naar het strand... :stout: XXXX :hoedaf:

supertje
01-03-2005, 15:47
heey mensen, Wat jammer dat het prive zwembad in Maarsbergen niet meer bestaat...:( Is er nog een ander prive zwembad in Nederland??

MarriedWoman
01-03-2005, 16:35
heey mensen, Wat jammer dat het prive zwembad in Maarsbergen niet meer bestaat...:( Is er nog een ander prive zwembad in Nederland?? Daar ben ik ook naar op zoek!

supertje
01-03-2005, 16:58
Daar ben ik ook naar op zoek! Ik heb zojuist gekeken op google.nl maar walloe...helemaal niks helaas... dus mensen als jullie meer weten..laat het ons weten.. Trouwens deze topic is te leuk om hem dood te laten bloedden ben dus blij dat ie weer op de eerste pagina staat.. Laten we elkaar helpen door leuke ideetjes aan elkaar te presenteren want een sleur is er binnen no time...we moeten blijven investeren in onze huwelijken! Een tip van mij: Spreek samen met je partner 1 dag in het jaar af voor hem en een andere dag in het jaar voor jou waarin jullie elkaar in het zonnetje zetten dus geheel verzorgd van sochtends tot savonds klokslag twaalf uur moet de een de ander in het zonnetje zetten...hierbij kan gedacht worden aan cadeautjes, verrassingen buitenshuis etc etc

najatmoh
01-03-2005, 17:40
Hahahhaha dit is echt vrselijk lachen! we zouden onze mannetjes bij elkaar in een hokje stoppen en een therapeut erbij gooien!! Of we sparen met z'n allen voor onze mannetjes een tripje richting Dhr. Phill! :stout: WAS DAT MAAR WAAR!!!!!! IK DOE ZEKER MEE :hihi:

nour_el_nador
02-03-2005, 10:14

Nou dames vrijdag zijn ik en mijn man beiden vrij. Heeft iemand een tip wat we na het vrijdaggebed samen zouden kunnen doen..Dus niet de hele dag maar na een uurtje of half 2....Iets leuks en niet te duur! Tja recessie .. Ikzelf heb over 2 weekjes op vrijdag inchallag privé-zwembad, sauna, jacuzzi,... afgehuurd voor 2 uurtjes voor mij en mn man, als verrassing. Misschien een idee, is wel in België, weet niet of jullie in nederland ook zo'n gelegenheden hebben.Deze vrijdag is het best koud,dus zou het natuurlijk wel ideaal zijn voor jullie. Of mss één of andere gezellige stad gaan bezoeken.Lekker gezellig gaan eten,cinemaatje misschien, gewoon thuis lekker warm en gezellig zitten, lekker koken, filmpje huren,gewoon in lekker luieren in de zetel, ik weet niet, maar ik heb hier al helemaal zin in :hihi:

nour_el_nador
02-03-2005, 10:23
Wat kost dat nou bij jullie? En is t in antwerpen? Dat hangt ervan af, deze die ik heb gehuurd is 25 € per persoon voor 2 uurtjes, dus voor ons beide is het 50 € en het echt erg mooi en in antwerpen, neem een kijkje www.aquatis.be. Je hebt ook duurdere en goedkopere,maar gemiddels is het 50 € voor 2. Je moet hier wel ruim van tevoren een afspraak maken als je op een avond wil gaan, ik heb dit reeds een maand geleden vastgelegd, maar wilde het persee op een vrijdagavond, als je in de dag wil gaan, is de kans groeter, dat je snel iets vrij vindt.

MarriedWoman
02-03-2005, 11:20
MEIDEN GROOT NIEUWS!! Dit bestaat dus niet meer: Sauna en zwembad: Onder ons beautycenter ligt een prachtig tropisch zwembad met jetstream en sauna. De mogelijkheid bestaat om die privé voor twee of meerdere uren te huren. Neemt u wel uw eigen badjas en handdoeken mee? € 12,50 per persoon per 2 uur. MAAR DIT HEBBEN ZE ER VOOR IN DE PLAATS: Sauna, dompelbad, en een tropisch romantisch (nagemaakt) strandje met water..................DUS!!!! Ze hebben het zwembad weggehaald maar je kan er alsnog terecht om prive het water in te kunnen. Voor 2 personen 3 uurtjes 60 euro....!! K heb ze net aan de telefoon gehad, wilde ff nachecken waarom ze het niet meer verhuurden....Maar ze verhuren het wel alleen is er geen zwembad meer! adres: Familie van Wolfswinkel Haarweg 23 3953 BG Maarsbergen Telefoon: (343) 431 968 Fax: (343) 431 629 E-mail: meyerhorst@hetnet.nl Veel plezier!! Oh wat leuk, dus we kunnen er nog gewoon terecht om privé te zwemmen! :D Bedankt voor de info!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78