Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie bij de telfort werkt .., heeeeelp

labello
19-11-2009, 21:15

wie bij de telfort werkt ...... heb nood hulp neimadn die me wil helpen . ,, ik word gek :boos: :boos: :boos:

Canta25
19-11-2009, 21:21
wat is er dan aan de hand

labello
19-11-2009, 21:48
wat is er dan aan de hand mijn simkaart is geblokkeerd .. kan niet bellen en gebeld worden . en heb een bedraag van 100 open staan . ik ben naar 0900 voor acceptgiro . laten ze me 30 wachten en komen ze me vertellen dat ik naar verkeerd afd gebeld heb, ik ben het zat .... en probleem is dat het bedrag wordt verdubbeld ..dat maakt m e kwaad en dit heb ik al 3 weken

Canta25
19-11-2009, 22:03
shitt meannnn. Ik zou gewoon naar een telfort zaak gaan. En daar kan je ook gelijk het bedrag betalen ben je er meteen van af, anders wordt het bedrag als maar hoger en hoger

labello
19-11-2009, 22:17

shitt meannnn. Ik zou gewoon naar een telfort zaak gaan. En daar kan je ook gelijk het bedrag betalen ben je er meteen van af, anders wordt het bedrag als maar hoger en hoger zal het morgen doen .... tfooouu , zal mijn abonnement opzeggen . wat een gezeik zech tfoouuu ...... shrafa zijn ze :boos: :boos: ik heb net zitten te bellen naar hun .. en ze zeiden dat je niet so maar vanaf komt .... denk je dat het kan ... kunnen ze me daar heplen .

Canta25
23-11-2009, 17:54
Heb je dan 1 jarige abonoment. Dan moet je 4 maanden dacht ik van te voren door geven dat je ermee wilt stoppen