Bekijk originele versie : Oraal (bevreding met je mond / tong)
IlLeGal_NaDoR
13-10-2004, 14:03
Hier een tip voor jou; www.ikhebgeenleven.nl
he die link doet het niet :maf3:
RitaMaria
13-10-2004, 14:27
hmmm,.. interessant misschien kunnen we ideetjes uitwisselen :hihi:.
En in hoeverre zijn die onderzoeken betrouwbaar na het uitproberen daar van? :D
euh dat kindje op de foto dat ben ( was ) ik toen ik 3 jaartjes was :o
Je lijkt sprekend op mijn zoontje, mijn zoontje is iets blonder..
Bv-je sperma wordt beinvloed door je voedsel..wist jij dit niet?
tmazightmeisje
15-10-2004, 11:57
haal het eerst maar tot je huwelijk dan pas geloof ik je :p
:ego: ik sta al zoooooooooo lang droog.........mijn hele leven al.....die paar maanden/jaren dat mijn "ware" nog aan het rondtreuzelen is kan ik wel aan hoor :D
Ik heb er geen behoefte aan nu iemand te zoenen of zo.......doe ik wel met mijn toekomstige prins op het witte paard nadat we de huwelijksakte ondertekend hebben, de trouwringen om elkaars ringvinger hebben geschoven op onze bruiloft en de huwelijksnacht in volle gang is ;) !!!!!!
IlLeGal_NaDoR
15-10-2004, 12:11
kindje.
Ps,sukkel ze is getrouwd.
P.s helemaal niet gelezen!
Dat ze getrouwd is hoeft ze niet met onbekende over sex in detail te praten :nerd:
Voor mij is dat gewoon een H.oer! :kwaad: Getrouwd, of ongetrouwd!
RitaMaria
15-10-2004, 12:53
P.s helemaal niet gelezen!
Dat ze getrouwd is hoeft ze niet met onbekende over sex in detail te praten :nerd:
Voor mij is dat gewoon een H.oer! :kwaad: Getrouwd, of ongetrouwd!
Ok..en nu terug je hok in...
IlLeGal_NaDoR
15-10-2004, 13:39
Ok..en nu terug je hok in...
Ik denk dat jij je hok in moet :)
Hoe.ren horen achter glas :)
RitaMaria
15-10-2004, 13:48
Ik denk dat jij je hok in moet :)
Hoe.ren horen achter glas :)
Daarom ..terug je hok in.. :)
ps- Ik verspil mijn aandacht hier verder niet aan..ik ben aan het vasten..
je hebt 'mazzel' in dit geval..
IlLeGal_NaDoR
15-10-2004, 17:26
Daarom ..terug je hok in.. :)
ps- Ik verspil mijn aandacht hier verder niet aan..ik ben aan het vasten..
je hebt 'mazzel' in dit geval..
18.52 . :)
tmazightmeisje
16-10-2004, 15:14
als je zo lang droog staat dan ben je wel uitgedroogt :p nee grapje je hebt helemaal gelijk zo hoort het ook toch
:Iluvu: kijk.....zo wil ik het horen!!!! hihihi en inderdaad....zo langzamerhand raak je wel uitgedroogd en heb je er steeds minder behoefte aan........ :D
Pretty-Z
16-10-2004, 15:49
ik sta nu al zoooo lang droog he, dat zelfs al het bloed in me lichaam is opgedroogd
ik sta nu al zoooo lang droog he, dat zelfs al het bloed in me lichaam is opgedroogd
Kan niet anders was je dood! :p
ik zou het zeker wel doeg als zij het vraagt ik doe het tog al want het is onwijs lekker en als we het bij elkaar doen doen we het na de wassing ;)
Zijn alle marokkanen uit oujda zo dom? :confused:
IlLeGal_NaDoR
22-10-2004, 16:08
ik zou het zeker wel doeg als zij het vraagt ik doe het tog al want het is onwijs lekker en als we het bij elkaar doen doen we het na de wassing ;)
Haal die andere hand uit je broek, en typ met twee handen!
Ik snap namelijk geen ******* van wat je hebt getypt :confused:
I
misspopular
22-10-2004, 18:28
het enige wat ik hier aan toe te voegen heb is:bezoek is de site www.al-islaam.com en dan kunnen jullie met jullie eigen ogen zien dat orale sex NIET IS TOEGESTAAN IN DE ISLAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IlLeGal_NaDoR
22-10-2004, 18:31
het enige wat ik hier aan toe te voegen heb is:bezoek is de site www.al-islaam.com en dan kunnen jullie met jullie eigen ogen zien dat orale sex NIET IS TOEGESTAAN IN DE ISLAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( maar het is zo lekker :verdriet:
:maf3:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.