Tetouanilo
19-11-2009, 03:05
Beste broeders en zusters, Ik heb sinds circa 2 jaar een klein schoonmaakbedrijf met klanten naar tevredenheid betreffende mijn dienstverlening. Echter is mijn vraag dan ook bij deze of iemand mij kan helpen aan klanten (hierbij te denken aan kantoren, scholen, praktijken, stichtingen etc etc) te komen om zodoende te groeien en niet meer ernaast te hoeven werken voor een werkgever om mezelf boven water te houden. Het kan namelijk zijn dat op de werkvloer men niet naar tevredenheid de diensten waarneemt van een bestaande schoonmaakbedrijf of sterker nog dat er nog geen schoonmaakbedrijf actief is op de werkvloer. Hiervoor zou ik dan graag mezelf namens het schoonmaakbedrijf willen introduceren om meer over onze diensten te kunnen reclameren. Kortom, zal de leden die mij kunnen helpen zeker dankbaar zijn voor een eventuele inzet en bij een match tot een klant zal er zeker een vergoeding geschieden uit blijk van dank Ben een serieuze ondernemer en wil graag iets van me toekomst maken door hetgeen te bereiken waarvoor ik altijd mijn streven hoog in het vaandel heb. Als jullie iets onduidelijk is gebleven uit mijn topic of verdere vragen hebben dan mogen jullie me altijd een pm sturen of uiteraard op de topic reageren. Verder is dit bedoeld voor mensen die zich bevinden in regio Noord-Holland. Hoop dat er toch wat toeval in ons midden bestaat en wacht met smart af. Groet, Ondernemer