Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TIJDVERSPILLING(neem een kijkje)

Pagina's : [1] 2 3

abdul_Hakeem
09-06-2004, 22:43

Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah beste broeders en zusters in Islam en voor de niet moslims zeg ik een goede avond! Ik vraag me af waarom sommige van die onzin(onislamitische)dingen zetten op de forum.Ik bedoel er worden topics geopend over zaken waarvan ik denk van Broeder/Zuster zoek je aandacht of weet je niks beters? Wat ik ook merk is dat er een bepaalde broeders en zusters bij zitten, Ik noem GEEN namen , die best wel een beetje kennis beschikken over het geloof.Maar door dat ze steeds hun tijd verdoen aan niet profeitvolle dingen komen ze niet echt veel te weten. Ik zie velen goeie adviezen geven ,maar als je ze zou vragen of hij of zij de Tawheed kent of een paar voorwaarden van geloof dan staan ze met mond vol tanden!!!!!!!! Wat ik hiermee wilt zeggen is laten WIJ allen ons tijd beter gaan besteden met onze geloof, want die kennis + je daden zal je meenemen na dit leven en de rest blijft achter . Allah Soubhana oe wa`ta Allah zal je dan vragen wat je in je vrije tijd gedaan hebt en wat zal jij dan antwoorden....................................? Zie dit als een advies van je broeder en niet als een aanval, Wij allen begrijpen de Nederlandse taal, laten we profijtvolle zaken doen met zijn allen dan uren meningen geven over iets wat totaal niet belangrijk voor je zal zijn tegenover Allah soubhana oe Wa `Ta Allah. Hopelijk zal er een paar hierdoor gaan denken insha Allah....... Je broeder Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah

Mouny
09-06-2004, 22:47
Soukran aghie... had ikmaar de kennis die vele hier op t forum bezitten.. maar ik doe me best veel te leren en te lezen.. En toppie je topic... ik hoop dat vele van ons er een wijze les uit trekken... Djazaak Allah ou Gayran M

guppie
09-06-2004, 22:51
:regie: ATTENTIE WIJ WILLEN NAMEN!!!!! :regie: ALS IK ERBIJ ZIT DAN ZAL IK MIJN GEDRAG PER DIECT VERANDEREN!!

abdul_Hakeem
09-06-2004, 22:54
Origineel gepost door Mouny Soukran aghie... had ikmaar de kennis die vele hier op t forum bezitten.. maar ik doe me best veel te leren en te lezen.. En toppie je topic... ik hoop dat vele van ons er een wijze les uit trekken... Djazaak Allah ou Gayran M Wa djazaaki zuster, zoals ik altijd zegt waar een wil is, is een weg.... Je kan niet meer dragen wat je vermogen(imaan) kan hebben. Als je maar ernaar streeft omwille van Allah soubhana oe wa`ta Allah, ik wist ook niks toen ik moslim werd, en nu al hamdulilah een beetje meer . Maar zonder inzet kom je er niet, als ik zou blijven zitten en denken het komt wel van zelf, dan zou ik nog steeds onwetend zijn en vele zondes begaan omdat ik de kennis niet ervoor hebt, snap je ?

Mouny
09-06-2004, 22:59

Origineel gepost door abdul_Hakeem Wa djazaaki zuster, zoals ik altijd zegt waar een wil is, is een weg.... Je kan niet meer dragen wat je vermogen(imaan) kan hebben. Als je maar ernaar streeft omwille van Allah soubhana oe wa`ta Allah, ik wist ook niks toen ik moslim werd, en nu al hamdulilah een beetje meer . Maar zonder inzet kom je er niet, als ik zou blijven zitten en denken het komt wel van zelf, dan zou ik nog steeds onwetend zijn en vele zondes begaan omdat ik de kennis niet ervoor hebt, snap je ? Allah je kater ghirik ... ik weet helemaal wat je bedoelt.. ik was in t begin ook zo van.. maarik weet niks... maar Alhamdoelilah beetje bij beetje leer je n hele boel...

abdul_Hakeem
09-06-2004, 23:19
masha Allah , dat bedoel ik nou , ga zo door oughtie insha Allah

kamillia83
09-06-2004, 23:36
Origineel gepost door abdul_Hakeem Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah beste broeders en zusters in Islam en voor de niet moslims zeg ik een goede avond! Ik vraag me af waarom sommige van die onzin(onislamitische)dingen zetten op de forum.Ik bedoel er worden topics geopend over zaken waarvan ik denk van Broeder/Zuster zoek je aandacht of weet je niks beters? Wat ik ook merk is dat er een bepaalde broeders en zusters bij zitten, Ik noem GEEN namen , die best wel een beetje kennis beschikken over het geloof.Maar door dat ze steeds hun tijd verdoen aan niet profeitvolle dingen komen ze niet echt veel te weten. Ik zie velen goeie adviezen geven ,maar als je ze zou vragen of hij of zij de Tawheed kent of een paar voorwaarden van geloof dan staan ze met mond vol tanden!!!!!!!! Wat ik hiermee wilt zeggen is laten WIJ allen ons tijd beter gaan besteden met onze geloof, want die kennis + je daden zal je meenemen na dit leven en de rest blijft achter . Allah Soubhana oe wa`ta Allah zal je dan vragen wat je in je vrije tijd gedaan hebt en wat zal jij dan antwoorden....................................? Zie dit als een advies van je broeder en niet als een aanval, Wij allen begrijpen de Nederlandse taal, laten we profijtvolle zaken doen met zijn allen dan uren meningen geven over iets wat totaal niet belangrijk voor je zal zijn tegenover Allah soubhana oe Wa `Ta Allah. Hopelijk zal er een paar hierdoor gaan denken insha Allah....... Je broeder Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellah Macha Allah :goedzo: Moge Allah (swt) ons allen leiden tot meer kennis en wijsheid incha Allah

marjam123
09-06-2004, 23:40
:goedzo: een nuttige topic... werd tijd!

abdul_Hakeem
09-06-2004, 23:44
Nuttig , barakAllah , maar het doel ervan is dat mensen het gaan doen, en het niet bij woorden laten! snappie?

XCindarellaX
10-06-2004, 00:16
Wow dat zijn hele mooie woorden broeder. Ben het helemaal met je eens. MashAllah! DjazakAllah hoegairan dat je het hier plaats.

abdul_Hakeem
10-06-2004, 01:04
wa Djazaaki beste zuster , we moeten het belang van onze geloof niet onderschatten dat is wat ik mede wilde zeggen. Hayaak Allah

01LaHbIbAh09
10-06-2004, 01:07
Origineel gepost door abdul_Hakeem Nuttig , barakAllah , maar het doel ervan is dat mensen het gaan doen, en het niet bij woorden laten! snappie? Inderdaad!! 01LaHbIbAh09

Miss9
10-06-2004, 01:08
MachaAllah ! :goedzo: Soms hebben we zulke woorden nodig om weer terug geroepen te worden... Je kan nooit genoeg weten..

abdul_Hakeem
10-06-2004, 01:24
zoals ik al zei hopelijk zal het daden worden insha Allah want velen moeten wel een zetje in de rug krijgen.

Miss9
10-06-2004, 01:27

Origineel gepost door abdul_Hakeem zoals ik al zei hopelijk zal het daden worden insha Allah want velen moeten wel een zetje in de rug krijgen. InschAllah.. Maar weet je wat het is, als je een beetje praktiserend bent dan zul je dit forum als een mooie uitkomst zien om je broeders/zusters op de juiste weg te helpen, maar waneer je hier dat probeerd wordt je bestempeld als 'scheinheilig' Alsof uitkomen voor je geloof iets ongeloofwaardigs is. Ik hoop dat het jou wel lukt, en jou woorden hun juiste doel bereiken...

Pagina's : [1] 2 3