Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Moet Ik Doen!!!!!!!!

mikaila
09-06-2004, 20:23

heyzz....Yasmine.... der is een jongen wie ik leuk vind :Iluvu: en ik denk dat hij mij ook leuk maar hij heeft me geblokt op msn en ik d8 ik ga jou ook blokken :D ik wil zo graag met hem praten ECHT alles maar elke x als ikhem zie dan kijk hij naar endan kijk uk naar hem dan draait hij zich HEEL gauw om :( DUS HELP ME pleassss......!!!!!!!!!! IK WIL ZO GRAAG MET HEM :o ik ben echt :verliefd: challezzz..... :zwaai:

misz_bella
09-06-2004, 21:28
Origineel gepost door mikaila heyzz....Yasmine.... der is een jongen wie ik leuk vind :Iluvu: en ik denk dat hij mij ook leuk maar hij heeft me geblokt op msn en ik d8 ik ga jou ook blokken :D ik wil zo graag met hem praten ECHT alles maar elke x als ikhem zie dan kijk hij naar endan kijk uk naar hem dan draait hij zich HEEL gauw om :( DUS HELP ME pleassss......!!!!!!!!!! IK WIL ZO GRAAG MET HEM :o ik ben echt :verliefd: challezzz..... :zwaai: jij denkt dat hij jou leuk vind, waarom blockt ie jou dan, dat is niet echt een teken van ik vind je leuk, maar eerder je bent iritand.

shorty_zina
09-06-2004, 21:55
ja lijkt me ook een beetje raar,als ie jou echt ook leuk vond dan zou hij op zen minst er voorgaan net als wat jii doet.ik ben misschien een beetje hard maar volgens mij is zijn gevoel voor jou niet wederzijds,want anders zou hij zich niet omdraaien als je hem aankijkt.blijf hem niet achterna lopen,dit kan heel erg irriteren en geeft je ook een onzeker gevoel.denk goed bij jezelf dat je een waardevolle mens bent die niet een jongen hoeft achterna te lopen die helemaal geen moeite voor jou doet.moehiem als je er veder over wilt praten kun je me toevoegen als jou dat leukt lijk;chicabonita508@hotmail.com

savae_moker
10-06-2004, 02:43
Nou volgens mij vind ie jou totaal niet leuk , want hij blokt je ahahahaha !!!

Lampjuh
10-06-2004, 09:01

Ja sorry, maar ook ik denk dat hij niet hetzelfde van jou vindt als jij denkt.

PowerQueen
10-06-2004, 10:01
Origineel gepost door Lampjuh Ja sorry, maar ook ik denk dat hij niet hetzelfde van jou vindt als jij denkt. Ben het hiermee eens.. :)

socialedienst
10-06-2004, 10:09
Origineel gepost door mikaila heyzz....Yasmine.... der is een jongen wie ik leuk vind :Iluvu: en ik denk dat hij mij ook leuk maar hij heeft me geblokt op msn en ik d8 ik ga jou ook blokken :D ik wil zo graag met hem praten ECHT alles maar elke x als ikhem zie dan kijk hij naar endan kijk uk naar hem dan draait hij zich HEEL gauw om :( DUS HELP ME pleassss......!!!!!!!!!! IK WIL ZO GRAAG MET HEM :o ik ben echt :verliefd: challezzz..... :zwaai: hij heeft er geen zin in....Ik herken dat ;) en hoe meer jij plakt..hoe meer afstand hij zal nemen..serieus..dus t enige wat je kan doen is ook afstand nemen.... afgelopen, uit

Lampjuh
10-06-2004, 10:19
Origineel gepost door socialedienst hij heeft er geen zin in....Ik herken dat ;) en hoe meer jij plakt..hoe meer afstand hij zal nemen..serieus..dus t enige wat je kan doen is ook afstand nemen.... afgelopen, uit Ja dat is zeker te herkenne... Mikaila ik denk dat je voorbeeld kan nemen aan die jongen.. hij zelf doet zo afstandelijk tegen je en dat trekt jou juist aan jij doet precies het tegenovergestelde en geen resultaat, als je nou voorbeeld neemt aan die jongen misschien d t het dan wel helpt

classy_me
10-06-2004, 10:44
inderdaad gewoon afstand houden.. als hij je ziet zitten komt hij wel achter je aan.. zo niet dan houdt hij afstand van je... maar loop niet achter een jongen aan en houd je eer hoog... laat hem achter je aanhuppelen in plaats van andersom...

sisy
11-06-2004, 07:55
he mocro reageer je nog op mijn sisy_21_mimi@hotmail.com of ben je meaan het flaschen van die huis van jouw?