Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Respect voor de moslims in the UK

NoisySilence
09-06-2004, 20:16

kijk hoe deze broeders hun best doen in London om de mensen te waarschuwen om niet te stemmen op de kufar. Dit is het echte werk, geen meeheulers zoals in Nederland. Respect voor deze broeders uit London http://www.al-muhaajiroun.com/video..._voting_vid.ram

NoisySilence
09-06-2004, 20:35
http://www.al-muhaajiroun.com/videos/talks/anti_voting_vid.rm(rechtermuisknop-doel opslaan als) En deze?.

NoisySilence
09-06-2004, 20:54
Origineel gepost door babbel Noisy silence, wie weet wordt Noisy eens stilgezet, dan is het pas echt rustig. Ben je nog niet van het VMBO gestuurd? Hey ouwe babbel! das lang geleden. Moet je je tuin niet verzorgen? :D Ik geef geen links, daarvoor moet je bij Blizzard zijn :zwaai:

luis_in_de_pels
10-06-2004, 06:33
Aks die broeders het niet naar hun zin hebben in dat kuffar land, waarom gaan ze dan niet lekker terug naar Saoedi arabiƫ, Afghanistan of Iran? Daar zullen ze zich volgens mij veel beter thuis voelen. Als ik me ergens niet thuis voel of het idee heb dat ik niet welkom ben zorg ik wel dat ik er weg kom. In ieder geval zal ik niet de gastheren gaan beledigen zoals onze "vriend" NoisySilence hier doet.

Moezhint
10-06-2004, 08:34

Origineel gepost door luis_in_de_pels Aks die broeders het niet naar hun zin hebben in dat kuffar land, waarom gaan ze dan niet lekker terug naar Saoedi arabiƫ, Afghanistan of Iran? Daar zullen ze zich volgens mij veel beter thuis voelen. Als ik me ergens niet thuis voel of het idee heb dat ik niet welkom ben zorg ik wel dat ik er weg kom. In ieder geval zal ik niet de gastheren gaan beledigen zoals onze "vriend" NoisySilence hier doet. Wat een origineel antwoord van onze muffe scheet hier, my God... "niet de gastheren beledigen???" my God, dus jij insinueert dat wij je gasten zijn en geen volwaardige burgers van dit lelijk landje. Wat een pijnlijk domme kop heb jij daar hangen. Wordt het niet eens tijd dat je gaat bungispringen met een te lange koord? :zwaai:

amina01
10-06-2004, 10:26
Origineel gepost door Moezhint Wat een origineel antwoord van onze muffe scheet hier, my God... "niet de gastheren beledigen???" my God, dus jij insinueert dat wij je gasten zijn en geen volwaardige burgers van dit lelijk landje. Wat een pijnlijk domme kop heb jij daar hangen. Wordt het niet eens tijd dat je gaat bungispringen met een te lange koord? :zwaai: Gutte gutte toch, wie we hier hebben :D

Sellatin
10-06-2004, 11:04
Origineel gepost door jaheem_ar_roes in tegenstelling tot veel mensen in nederland die denken dat ze moslim zijn, Precies, en van dit soort type's ben jij een groot voorbeeld