Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~kleding~

Pagina's : [1] 2

Mouny
09-06-2004, 19:37

Welk soort kleding stylen houden jullie van>>> Zijn jullie van die merkverslaafden of nie???? Enne hoeveel geven jullie per maand uit aan kleding>?? ik ben benieuwd Ik moet zelf toegeven dati k vroeger letterlijk verslaafd was en zeker om de andere dag iets kocht... kwas ook n merkfreak.. en droeg dus niks anders dan van die merken... Nu valt t allemaal mee.. ben n stuk rustiger geworden en mijn kledingstyl dus ook.. nu jullie PS mijn duurste aankoop was n pak voor 899 euro... ik heb nog steeds n litteken van me ma toen ze t prijskaartje zag :D

ik_oke_is
09-06-2004, 19:44
Origineel gepost door Mouny Welk soort kleding stylen houden jullie van>>> Zijn jullie van die merkverslaafden of nie???? Enne hoeveel geven jullie per maand uit aan kleding>?? ik ben benieuwd Ik moet zelf toegeven dati k vroeger letterlijk verslaafd was en zeker om de andere dag iets kocht... kwas ook n merkfreak.. en droeg dus niks anders dan van die merken... Nu valt t allemaal mee.. ben n stuk rustiger geworden en mijn kledingstyl dus ook.. nu jullie PS mijn duurste aankoop was n pak voor 899 euro... ik heb nog steeds n litteken van me ma toen ze t prijskaartje zag :D wees blij; jij hebt beda dat pak van 899 euro nog ; ik heb ook littekens van me pa zonder dat ik een pak had gekocht :maf:

Mouny
09-06-2004, 19:46
Origineel gepost door ik_oke_is wees blij; jij hebt beda dat pak van 899 euro nog ; ik heb ook littekens van me pa zonder dat ik een pak had gekocht :maf: :p Miskien

LadyF
09-06-2004, 20:59
Ik ben een echte freak, al zeg ik het zelf :) haat het als iedereen rondloopt met dezelfde kleding en als je dat wilt voorkomen dan moet je er wel iets meer voor betalen... Mijn ma is het ondertussen al gewoon van mij geworden:) Hoe ben je dan afgekickt misschien kun je me een paar tips geven

PobriSita
09-06-2004, 21:03

Ik koop wat ik mooi vind, het intresseert me niet of iemand anders het al heeft, ik ben niet zo'n iemand die speciaal op zoek gaat, als ik wat zie en ik vind het mooi dan koop ik het!

Lady_moi
Hmm merkkledij boeit me nie zoveel maar ik geef er veel om :maf: Ik heb eigenlijk meer 1 bepaalde winkel waar ik mn kleren haar ' Cool Cat ' Wallah da's mijn winkel gewoon flashie you know En merk ehhh Louis Vuitton, Lacoste en Mexx :maf3:

RealCasawia
899 euro dat gaat te ver zou ik nooit uitgeven aan een pak ookal zou Mokhtari em hebben gemaakt met goud eromheen dat is gewoon puur geldverspilling je moest je schamen dame met dat geld kon je best een paar gezinnen ergens helpen ! Fisabil'illah nog nooit van gehoord ?

LieveMeisje
09-06-2004, 21:04
ik geef mn kleding en shcoenen uit per maand ongeveer 700 euro... :eek: ik weet dat ik freak ben maar jah kan er niets aandoen :jammer:

guppie
09-06-2004, 21:05
Ik zie er heel flitsend uit!!! Merkkleding ligt er helemaal aan of ik het mooi vind!!!

RealCasawia
09-06-2004, 21:05
Origineel gepost door PobriSita Ik koop wat ik mooi vind, het intresseert me niet of iemand anders het al heeft, ik ben niet zo'n iemand die speciaal op zoek gaat, als ik wat zie en ik vind het mooi dan koop ik het! Ik juist wel probeer vaak me eigen style te creeren kan er dus ook totaal niet tegen als ik ergens loop en zie iemand met hetzelfde dan krijg ik een hartstilstand ! Ben heel kieskeurig en hou van verschillende stylen je kan precies zien bij mij hoe ik me voel aan me kledingstyle wie heeft dat nog meer ?

Mouny
09-06-2004, 21:12
Origineel gepost door RealCasawia 899 euro dat gaat te ver zou ik nooit uitgeven aan een pak ookal zou Mokhtari em hebben gemaakt met goud eromheen dat is gewoon puur geldverspilling je moest je schamen dame met dat geld kon je best een paar gezinnen ergens helpen ! Fisabil'illah nog nooit van gehoord ? Ik weet t ... maar ken je dat.. dat je n dure winkel in loopt met je joggingspak en wehed twee vrouwtjes gaan meteen zitten smiespelen van wat doet "dat" heir... iewa die situatie zat ikdus... ik had wel n pak nodig voor n bruiloft.. maar geen van 899... maar ze deden me gewoon wehed jnoen dat ik wel moest laten zien van dames.. ik kan t me heus wel permiteren... ik zou t ook nooit doen.. maar nood breekt wet soms... en ik weet kinderen gaan dood van de honger en ik heb nu n pak waar ik niet eens meer inpas... maar oke

Mouny
09-06-2004, 21:14
Origineel gepost door LadyF Ik ben een echte freak, al zeg ik het zelf :) haat het als iedereen rondloopt met dezelfde kleding en als je dat wilt voorkomen dan moet je er wel iets meer voor betalen... Mijn ma is het ondertussen al gewoon van mij geworden:) Hoe ben je dan afgekickt misschien kun je me een paar tips geven Sinds ik hijaab draag doet uiterlijk vertoon me niet meer zoveel.. dat was mijn medicijn

RealCasawia
09-06-2004, 21:20
Origineel gepost door Mouny Ik weet t ... maar ken je dat.. dat je n dure winkel in loopt met je joggingspak en wehed twee vrouwtjes gaan meteen zitten smiespelen van wat doet "dat" heir... iewa die situatie zat ikdus... ik had wel n pak nodig voor n bruiloft.. maar geen van 899... maar ze deden me gewoon wehed jnoen dat ik wel moest laten zien van dames.. ik kan t me heus wel permiteren... ik zou t ook nooit doen.. maar nood breekt wet soms... en ik weet kinderen gaan dood van de honger en ik heb nu n pak waar ik niet eens meer inpas... maar oke Ja oke ik begrijp je best soms maak je van zulke fouten je hebt er ook vast wat van geleerd is menselijk he fouten maken.. Beslama :zwaai:

Le-Sud
09-06-2004, 21:43
k bedoel..iedereen maakt foute

mazhar
09-06-2004, 21:43

Ik ben'n hippie, ik draag wel'n hijab, maar draag toch nog'n betje naar de alternatieve kant, Ik haat KLASSIEKE KLEDING Brede broeken, hippie hemdjes, das mijn stijl :) maar geen te flashy kleurtjes :melig:

Pagina's : [1] 2