Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden van marokko -vs- meiden van holland

Pagina's : [1] 2 3

tonymontana
09-06-2004, 19:15

meiden van hier zeggen vaak die meiden van marokko zijn erger dan dan die van nl en dit en dat maar is dat wel terecht :o is niet elke meisje op zoek naar geluk ? wil niet elke meisje een goede man ? wil een meisje niet van het leven genieten zonder zorgen te hoeven maken om iets dit is toch wat jij ook wilt gelukkig zijn waarom maken jullie elkaar zwart van in marokko zijn ze erge kegbs enzo ? why ik zie echt geen verschil als ik mn meisje tegen kom en komt uit marokko dan zal ik haar toch trouwen om dat ik bij haar wil zijn en als ik haar hier in nl tegen trouw ik haar ik trouw haar om gelukkig te worden en zij mij ook we zien niets we zien enkelt wat we willen zien :( die meiden daar in marokko hebben het hele jaar zwaar armoede en noem maar op is het gek dat ze naar nl willen ? en waarom ben jij hier ? om een beter leven te leiden toch ? dat is toch wat elk mens wil dus doe niet zo moeilijk en respecteer onze zussen in marokko het zijn meestal gewone moslimas die elke dag 5 x bidden ik zie in iedergeval geen verschil :o RESPECT

Raunaq
09-06-2004, 19:18
Ik zie ook geen verschil:moe:

Soussia17
09-06-2004, 19:19
Top gezegd. :goedzo:

XCindarellaX
09-06-2004, 19:20
Ik ben het wel een beetje met je eens. Heb ook vaak wel medelijden met ze daar in Marokko. Als zuster wens ik ze juist alle geluk toe, maar ook voor alle meiden hier. Maar sommige jongens trouwen niet me die meisjes daar omdat ze medelijden hebben. Nee hun trouwen met ze omdat ze zo een idee hebben dat alle meiden hier in NL allemaal slecht zijn. Maar ja slechte en goede zitten overal tussen. Daar.. Hier over al op aarde. Maar jaAllah swt zal uit eindelijk allemaal over ons oordelen.

GoogolPlex
09-06-2004, 19:24

Origineel gepost door tonymontana meiden van hier zeggen vaak die meiden van marokko zijn erger dan dan die van nl en dit en dat maar is dat wel terecht :o is niet elke meisje op zoek naar geluk ? wil niet elke meisje een goede man ? wil een meisje niet van het leven genieten zonder zorgen te hoeven maken om iets dit is toch wat jij ook wilt gelukkig zijn waarom maken jullie elkaar zwart van in marokko zijn ze erge kegbs enzo ? why ik zie echt geen verschil als ik mn meisje tegen kom en komt uit marokko dan zal ik haar toch trouwen om dat ik bij haar wil zijn en als ik haar hier in nl tegen trouw ik haar ik trouw haar om gelukkig te worden en zij mij ook we zien niets we zien enkelt wat we willen zien :( die meiden daar in marokko hebben het hele jaar zwaar armoede en noem maar op is het gek dat ze naar nl willen ? en waarom ben jij hier ? om een beter leven te leiden toch ? dat is toch wat elk mens wil dus doe niet zo moeilijk en respecteer onze zussen in marokko het zijn meestal gewone moslimas die elke dag 5 x bidden ik zie in iedergeval geen verschil :o RESPECT WOLLAH PERFECTO! MAAR DEZE HYPOCRIETE TRUTTEN ZULLEN HET NOOIT ACCEPTEREN DAT ALLE MENSEN GELIJK ZIJN! EN DAT JE VOORAL NIET NAAR UITERLIJK MOET KIJKEN :rolleyes:

GoogolPlex
09-06-2004, 19:25
Origineel gepost door XCindarellaX Ik ben het wel een beetje met je eens. Heb ook vaak wel medelijden met ze daar in Marokko. Als zuster wens ik ze juist alle geluk toe, maar ook voor alle meiden hier. Maar sommige jongens trouwen niet me die meisjes daar omdat ze medelijden hebben. Nee hun trouwen met ze omdat ze zo een idee hebben dat alle meiden hier in NL allemaal slecht zijn. Maar ja slechte en goede zitten overal tussen. Daar.. Hier over al op aarde. Maar jaAllah swt zal uit eindelijk allemaal over ons oordelen. DAT MENSEN ZICH DAAR ZOWIEZO DRUK OM MAKEN :rolleyes: JE KRIJGT HETZELFDE ALS DAT JE BENT! SLECHTE JONGEN TROUWT SLECHT MEISJE EN GOEDE JONGEN TROUWT GOED MEISJE! DUS MEID WAAR MAAK JE JE DRUK OM. :rolleyes:

marjam123
09-06-2004, 19:26
Origineel gepost door GoogolPlex WOLLAH PERFECTO! MAAR DEZE HYPOCRIETE TRUTTEN ZULLEN HET NOOIT ACCEPTEREN DAT ALLE MENSEN GELIJK ZIJN ! EN DAT JE VOORAL NIET NAAR UITERLIJK MOET KIJKEN :rolleyes: was jij niet degene die alle marokkaanse meisjes in nederland slettebakken noemde...??? xxx

Lampjuh
09-06-2004, 19:27
Ik heb alvast popcorn gehaald en cola je ondertekenning is spannend :hihi:

GoogolPlex
09-06-2004, 19:29
Origineel gepost door marjam123 was jij niet degene die alle marokkaanse meisjes in nederland slettebakken noemde...??? xxx GA EERST NALEZEN WAAROM IK DAT HEB GEZEGD EN KOM DAN PRATEN!

Schatjee
09-06-2004, 19:30
Origineel gepost door tonymontana meiden van hier zeggen vaak die meiden van marokko zijn erger dan dan die van nl en dit en dat maar is dat wel terecht :o is niet elke meisje op zoek naar geluk ? wil niet elke meisje een goede man ? wil een meisje niet van het leven genieten zonder zorgen te hoeven maken om iets dit is toch wat jij ook wilt gelukkig zijn waarom maken jullie elkaar zwart van in marokko zijn ze erge kegbs enzo ? why ik zie echt geen verschil als ik mn meisje tegen kom en komt uit marokko dan zal ik haar toch trouwen om dat ik bij haar wil zijn en als ik haar hier in nl tegen trouw ik haar ik trouw haar om gelukkig te worden en zij mij ook we zien niets we zien enkelt wat we willen zien :( die meiden daar in marokko hebben het hele jaar zwaar armoede en noem maar op is het gek dat ze naar nl willen ? en waarom ben jij hier ? om een beter leven te leiden toch ? dat is toch wat elk mens wil dus doe niet zo moeilijk en respecteer onze zussen in marokko het zijn meestal gewone moslimas die elke dag 5 x bidden ik zie in iedergeval geen verschil :o RESPECT Uhu zie er ook geen verschil in :hihi:

hichamo
09-06-2004, 19:30
Als alle marokkaanse meisjes hier, alleen maar geinteresseerd zouden zijn in mannen uit marokko....eerlijk waar dan zouden wij ook al die knakers afkraken.. maar ben blij dat marokkaanse vrouwen wat ruimer denken........Toch ...........of heb ik het verkeerd

Schatjee
09-06-2004, 19:31
Origineel gepost door GoogolPlex DAT MENSEN ZICH DAAR ZOWIEZO DRUK OM MAKEN :rolleyes: JE KRIJGT HETZELFDE ALS DAT JE BENT! SLECHTE JONGEN TROUWT SLECHT MEISJE EN GOEDE JONGEN TROUWT GOED MEISJE! DUS MEID WAAR MAAK JE JE DRUK OM. :rolleyes: :moe:

XCindarellaX
09-06-2004, 19:32
Origineel gepost door GoogolPlex DAT MENSEN ZICH DAAR ZOWIEZO DRUK OM MAKEN :rolleyes: JE KRIJGT HETZELFDE ALS DAT JE BENT! SLECHTE JONGEN TROUWT SLECHT MEISJE EN GOEDE JONGEN TROUWT GOED MEISJE! DUS MEID WAAR MAAK JE JE DRUK OM. :rolleyes: Haha ik maak me er ook niet druk om. Hoef ook helemaal niet. Heb me mannetje toch al ;) en die laatste opmerking van je heb je helemaal gelijk in meid.

marjam123
09-06-2004, 19:43
Origineel gepost door GoogolPlex GA EERST NALEZEN WAAROM IK DAT HEB GEZEGD EN KOM DAN PRATEN! vaak genoeg gelezen... maar was het nou omdat je zelf niet marokkaanse was ofzo? je hebt hoe dan ook niet het recht om alle meiden slettenbakken te noemen... je doet maar wat je niet laten kunt hoor... xxx

marjam123
09-06-2004, 19:54

Origineel gepost door GoogolPlex Niet mee eens..... Ik vind Marokkaanse meisjes uit Marokko 1000 maal beter dan die uit Nl..... Die uit Nederland zijn allemaal sletten!!! (als ik het zo mag noemen) Als ik een man zou zijn dan zou ik 1000% zeker een chick uit Maroc trouwen.... Marokkaanse meisjes uit NL goed van vertrouwen, lief????? Dan ken jij Maroc chicks die met uitsterven bedreigd worden.... Het zijn allemaal scheinheilige teringhoeren hier in NL! En alsjeblieft... wie doet hier uit de hoogte? DE marokkaanse of nederlandse chicks.... als ik om me heen kijk in Maroc dan zijn het de nederlandse chicks die zich te goed voelen.... beter voelen dan hun familie vrienden kennissen ect.... zij denken pas dat ze tha bom zijn terwijl ze eigelijk stront zijn en iedereen ze uitlacht.... (en laten we het niet over de nederlandse jongens hebben) Conclusie: Maroc chikcs zijn beter dan de Nederlandse Dus jongens trouw er een uit marokko! OKE... nog een keer... en jij hebt een reden om meiden voor zulke dingen uit te maken... :jammer: en dan l*l je er later overheen dat je niet marokkaans bent... en dan weer wel... ewa lay7sel3aun... xxx

Pagina's : [1] 2 3