Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben het met je eens

paramocrogirl
09-06-2004, 18:50

nou meid ik ben het helemaal met je eens je hebt gelijk de meisjes uit marokko zijn slijmballen en doen alsof ze heel heilig zijn terwijl ze erger dan de marokaanse meisjes hier in nederland zijn en jongens denken ook zehma van ja marokaanse meisjen van nederland zijn niks die zullen al ontmaagd zijn enz maar meisjes uit marokko wejowwwwww zijn het dubbele van nog erger

GoogolPlex
09-06-2004, 18:53
Origineel gepost door paramocrogirl nou meid ik ben het helemaal met je eens je hebt gelijk de meisjes uit marokko zijn slijmballen en doen alsof ze heel heilig zijn terwijl ze erger dan de marokaanse meisjes hier in nederland zijn en jongens denken ook zehma van ja marokaanse meisjen van nederland zijn niks die zullen al ontmaagd zijn enz maar meisjes uit marokko wejowwwwww zijn het dubbele van nog erger VERNEDER JE EIGEN SOORT MAAR!

tonymontana
09-06-2004, 18:55
waarom altijd de ander zwakker maken om er zelf beter van te worden

APPELHOOFD
09-06-2004, 18:56
Origineel gepost door paramocrogirl nou meid ik ben het helemaal met je eens je hebt gelijk de meisjes uit marokko zijn slijmballen en doen alsof ze heel heilig zijn terwijl ze erger dan de marokaanse meisjes hier in nederland zijn en jongens denken ook zehma van ja marokaanse meisjen van nederland zijn niks die zullen al ontmaagd zijn enz maar meisjes uit marokko wejowwwwww zijn het dubbele van nog erger ik haal ze ergens anders :o

GoogolPlex
09-06-2004, 18:57

Origineel gepost door tonymontana waarom altijd de ander zwakker maken om er zelf beter van te worden ALlahoe Akbar! Eindelijk iemand die het ook opvalt!

tonymontana
09-06-2004, 19:04
Origineel gepost door GoogolPlex ALlahoe Akbar! Eindelijk iemand die het ook opvalt! kijk maar naar die topics altijd zeggen ze die meiden van marokko zijn erg enzo w8 w8 w8 ik maak zelf wel topic :D

XCindarellaX
09-06-2004, 19:35
Dit slaat dus nergens op. We vinden het toch ook niet leuk als ze marokkaanse meiden van NL allemaal over een kam scheren. Waarom doe jij dan het zelfde met die meiden daar? En ook nog je eigen soort.

hichamo
09-06-2004, 19:39
Marokkaanse meisjes uit marokko denken niet dat ze perfect zijn.. Onze ouders denken dat ze perfect zijn en beter dan de meisjes hier.. op den duur zijn wij dat ook gaan denken.... Ik kan helaas geen gedachten lezen dus ik zou het echt niet weten, maar ik zeg fifthy/fifthy

Schatjee
09-06-2004, 19:49
Wat een onzin allemaal :moe:

kamillia83
09-06-2004, 19:52
Origineel gepost door GoogolPlex VERNEDER JE EIGEN SOORT MAAR! Ja dat zat ik ook zo te denken :rolleyes: Rotte appels heb je overal...Rabi yehdi jamie3 al moeslimien!

paramocrogirl
11-06-2004, 21:19
Marokkaanse meisjes uit marokko denken niet dat ze perfect zijn.. Onze ouders denken dat ze perfect zijn en beter dan de meisjes hier.. op den duur zijn wij dat ook gaan denken.... Ik kan helaas geen gedachten lezen dus ik zou het echt niet weten, maar ik zeg fifthy/fifthy ja onze ouders laten ons echt wel denken dat ze beter dan ons zijn maja ooit komen ze wel achter de waarheid en wat ik ook erg vindt is dat als 1 marokaanse meisje slecht is dat ze dan dat meisje met elk meisje vergelijken dat is pas vette onzin ende meiden die uit marokko komen die worden erger en erger ze komen met hoofddoek en een paar maanden zie je ze zonder hoofddoek lopen en strakke kleding aan enzo dat slaat toch helemaal nergens op en trouwens als je het goed bekijkt zijn wij de marokaanse meisjes die uit nederland komen toch wel een beetje op zijn nederlands opgevoedt dus...

paramocrogirl
11-06-2004, 21:21
maaruh junior lid waar haal jij ze dan vandaan

mazhar
11-06-2004, 21:23
In elke mand zitten rotte appelen ;)