Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KrulleBol!

Pagina's : [1] 2 3

Wild_Female
09-06-2004, 18:34

Hai, Ik heb een vraagje aan alle meiden met krullen.. Hoe houden jullie ze in model..zonder dat ze gaan pluizen etc. Ik heb van nature ook een bos krullen, maar stijl het meestal omdat gekruld haar nooit echt zit bij mij.. Ik heb van alles geprobeerd..Naja blijkbaar dus niet ALLES.. Maar ik heb bijvoorbeeld Gel, Schuimgel, Wax en Serum geprobeerd..Maar nix wil echt helpen..zodra het in aanraking komt met de buitenlucht begint het te pluizen.. Wie kan me helpen..?? :(

PobriSita
09-06-2004, 18:46
Heb een beetje zelfde probleem als jou!

Wild_Female
09-06-2004, 18:51
Origineel gepost door PobriSita Heb een beetje zelfde probleem als jou! :( Tja..Wat kunnen we dr aan doen.. :confused: Ik hoop echt dat iemand een goeie tip heeft..

Wild_Female
09-06-2004, 19:03
Origineel gepost door kalso Nou meid dat probleem heb ik dus ook...... Wat k doe als ik gedoucht heb doe ik er brylcreem in als je dat kent, en dat blijft dan wel zitten, maar als het na een tijdje uitdroogt krijg ik meteen waged krullebol!!! hahaha.... Zou ook best wat tegen willen doen.... Hoop dat jullie ons kunnen helpen Brylcreem ken ik wel, maar ik heb het nooit geprobeerd..! Kijk ik wil juist dat het een krullebol word..maar zonder dat gepluis! Dat is echt te lelijk.. En als ik dan meisjes zie met echt mooie krullen die echt in model zitten zonder te pluzien word ik helemaal gek.. :schrik2: Dat wil ik ook! :kwaad:

Missy_Cheima
09-06-2004, 19:07

Elastico voor natuurlijke krullen, gebruik dan zit me haar de hele dag oke. Ik hou niet van dat vette gedoe! :wat?!: Ik haal het altijd bij me kapper, maar ik weet niet of jou kapper het ook verkoopt. Het is zit in een tubetje en het is een niet-plakkerige curl activetor. Ruikt super lekker! Na het douchen erin doen, fohnen of natuurlijk op laten drogen, bij mij werkt het in elk geval wel. Succes verder. ;)

Wild_Female
09-06-2004, 19:11
Origineel gepost door Missy_Cheima Elastico voor natuurlijke krullen, gebruik dan zit me haar de hele dag oke. Ik hou niet van dat vette gedoe! :wat?!: Ik haal het altijd bij me kapper, maar ik weet niet of jou kapper het ook verkoopt. Het is zit in een tubetje en het is een niet-plakkerige curl activetor. Ruikt super lekker! Na het douchen erin doen, fohnen of natuurlijk op laten drogen, bij mij werkt het in elk geval wel. Succes verder. ;) Dankjewel.. :) Ik hoop echt dat het bij mij zal helpen.. En bij de andere meiden natuurlijk ook! Maar euhm nog een vraagje he..Hoe duur is zo'n tubetje..?

Missy_Cheima
09-06-2004, 19:13
Origineel gepost door Wild_Female Dankjewel.. :) Ik hoop echt dat het bij mij zal helpen.. En bij de andere meiden natuurlijk ook! Maar euhm nog een vraagje he..Hoe duur is zo'n tubetje..? Hoop het voor je meid. :D Maar het kost 14.99,- Het gaat heel lang mee, want per keer moet heel weinig gebruiken. Succos! :goedzo:

Wild_Female
09-06-2004, 19:16
Origineel gepost door Missy_Cheima Hoop het voor je meid. :D Maar het kost 14.99,- Het gaat heel lang mee, want per keer moet heel weinig gebruiken. Succos! :goedzo: Dankjewel meisSie.. :blauwkus: Ik ga het cker proberen..Vooral nu de zomer eraan komt..Want op t' strand helaas geen stijl haar :( Nou Thnx voor je tip! Ciao! :zwaai:

Le-Sud
09-06-2004, 19:23
he cheima:hihi: wat is dat voor spul.. weienig gebruike:wow: nou dannee vliegt t zeker alle kante op... k gebruik cocos creme.. brylcreme helpt nix

S.samira
09-06-2004, 20:08
salam ik gebruik die van gliss kur zo een roze flesje tis mousse en daarna doe je een creme van gliss kur erop dit heeft zo een popmpje dat helpt echt

Missy_Cheima
09-06-2004, 20:12
Origineel gepost door ~M@ghrAbiA~ he cheima:hihi: wat is dat voor spul.. weienig gebruike:wow: nou dannee vliegt t zeker alle kante op... :melig: Jah als je veel gebruikt wordt het boeschboesch! :eek:! Nee. geintje is niet nodig om veel te gebruiken. :p

Le-Sud
09-06-2004, 20:29
hmokkkkk:p

PobriSita
09-06-2004, 21:16
hmm, ik zou het eens gaan proberen :ego:

shirine_rbatia
09-06-2004, 21:57
Ik heb ook krullen het klinkr raar maar vaseline is goed :goedzo: en wax van l'oreal !

meknessia86
09-06-2004, 23:00

Ik heb ook krullen en wat ik dan doe is: na het douchen mijn haar een beetje laten drogen. Dan doe ik er cocosnootvet in en daaroverheen mousse. Je moet het absoluut niet droogfohnen, want dan gaat het wel pluizen. (bij mij in iedere geval) Mijn krullen zitten dan de hele dag goed. je moet niet te veel vet gebruiken anders gaat het zo plakkerig worden en dat is niet echt mooi. :D Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3