Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leugens

Pagina's : [1] 2 3

Lampjuh
09-06-2004, 18:31

Zou je het erg vinden als je partner ooit tegen je liegt, om jou te beschermen tegen iets of iemand? Het is niet altijd even makkelijk om eerlijk te zijn.

maryam87
09-06-2004, 18:32
ik heb veel liever dat ie eerlijk is

IkBenSaliha
09-06-2004, 18:33
Origineel gepost door Lampjuh Zou je het erg vinden als je partner ooit tegen je liegt, om jou te beschermen tegen iets of iemand? Het is niet altijd even makkelijk om eerlijk te zijn. Ik zou dat niet... erg vinden. En ligt eraan... :)

hichamo
09-06-2004, 18:33
de vraag is dan.. ben ik erachter gekomen dat ze heeft gelogen??? Wat je niet weet deert namelijk niet...

Lampjuh
09-06-2004, 18:35

Origineel gepost door hichamo de vraag is dan.. ben ik erachter gekomen dat ze heeft gelogen??? Wat je niet weet deert namelijk niet... Je vindt iets pas wel of niet erg als je erachter komt he... anders doet het niets met je. Dus ga maar ervanuit dat je erachter bent gekomen

Mouny
09-06-2004, 18:36
wat t oog niet ziet deert t hart niet.. en zo gaat dat ook met leugens.. als hij zeker weet dat ik er niet achter kom en hij heeft t beste metme voor dan vind ik t oke.. maar oweeee als ik er achter kom.. saffie

saliha86
09-06-2004, 18:39
het is beter als hij gewoon eerlijk is want als je er later achter komt dat je partner tegen je heeft gelogen dan maakt ie het alleen maar erger!!!

Lampjuh
09-06-2004, 19:22
Origineel gepost door saliha86 het is beter als hij gewoon eerlijk is want als je er later achter komt dat je partner tegen je heeft gelogen dan maakt ie het alleen maar erger!!! Zou jij het hem niet vergeven dan? als je weet dat ie het voor je eigen bestwil heeft gedaan?

ik_oke_is
09-06-2004, 19:35
Origineel gepost door Lampjuh Zou jij het hem niet vergeven dan? als je weet dat ie het voor je eigen bestwil heeft gedaan? niet te snel geloven dat het voor je "eigen bestwil" is ;) :maf:

Lampjuh
09-06-2004, 20:36
Origineel gepost door ik_oke_is niet te snel geloven dat het voor je "eigen bestwil" is ;) :maf: Wanneer dan wel?

guppie
09-06-2004, 20:38
Origineel gepost door Lampjuh Zou je het erg vinden als je partner ooit tegen je liegt, om jou te beschermen tegen iets of iemand? Het is niet altijd even makkelijk om eerlijk te zijn. Ja, want je beschermt me niet door tegen me te liegen!! Je brengt me dan juist in gevaar!!!

Lady_moi
09-06-2004, 20:55
Neen, want liegen is haram en hij pleegde dan een zonde voor mij?

mazhar
09-06-2004, 22:04
Hangt ervan af, stel dat je partner je bedriegt, en hij liegt erover, danbeschermt hij me ook, hij wil me dan beschermen tegen veel pijn :aftel: zeg ik dn Geen enkele leugen is een verantwoorde leugen ;)

minouch
09-06-2004, 22:33
kijk ik zal het niet leuk vinden dat ie liegt maar zal het hem zeker wel vergeven

mazhar
09-06-2004, 22:36

Origineel gepost door minouch kijk ik zal het niet leuk vinden dat ie liegt maar zal het hem zeker wel vergeven Stel je verloofde zegt dat hij 'sa vonds een bijbaantje heeft, om wat geld bij te evrdienen, om toch op reis te kunnen gaan, of je sadaka of weet ik veel wat en je komt erachter dat hij met nederlandse meisjes sliep, omdat hij neit zonder seks kan is het dan nog te vergeven?

Pagina's : [1] 2 3