Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik berber en hij arabic

Pagina's : [1] 2

miss_zohra
09-06-2004, 17:54

ik ken een jongen hij is heel aardig zijn moeder ook het probleem is hij is arabic en ik versta er geen woord van wat vinde jullie?moet ik verder gaan of moet ik leven met schoolouders waar ik niet mee kan spreke? :( :(

zoubida
09-06-2004, 17:55
:confused: je kan ara toch leren???? En NL verstaat hij dat niet?

IkBenSaliha
09-06-2004, 17:56
Origineel gepost door miss_zohra ik ken een jongen hij is heel aardig zijn moeder ook het probleem is hij is arabic en ik versta er geen woord van wat vinde jullie?moet ik verder gaan of moet ik leven met schoolouders waar ik niet mee kan spreke? :( :( Alles kun je leren.... Waar een wil is, is een weg.:ego:

miss_zohra
09-06-2004, 17:58
hij verstaat nl maar waar moet ik arabic leren?

Mahboula
09-06-2004, 17:59

jij wilt je liefde opgeven alleen omdat je geen arabisch kunt?

Mahboula
09-06-2004, 17:59
Origineel gepost door miss_zohra hij verstaat nl maar waar moet ik arabic leren? Van hem misschien?

miss_zohra
09-06-2004, 18:00
neej dat wil ik juist niet maar ik kan tog moeilijk met zijn familie omgaan? :( :(

miss_zohra
09-06-2004, 18:01
Origineel gepost door Mahboula Van hem misschien? whaha dat gaat jaren duren

esiyaa
09-06-2004, 18:03
Origineel gepost door miss_zohra ik ken een jongen hij is heel aardig zijn moeder ook het probleem is hij is arabic en ik versta er geen woord van wat vinde jullie?moet ik verder gaan of moet ik leven met schoolouders waar ik niet mee kan spreke? :( :( Al moet je met handen en voeten praten. Niks kan liefde in de weg staan ;) Jej kunt toch ook arabische les in een moskee leren ofzo?

LieveMeisje
09-06-2004, 18:03
ga dan in de weekend naar de moskee..die geven een arabisch les.... is een tip??

Hanane
09-06-2004, 19:23
Zohra, Arabisch kun je leren...waarom moet de taal jullie geluk in de weg staan? Insha'allah komt alles goed ;)

hichamo
09-06-2004, 19:43
ME TARZANE.....YOU JANE..... was ook geen probleem...TARZANE heeft toevalig ook engels geleerd

jamieltje
09-06-2004, 19:46
Hoeft helemaal geen ramp te zijn. Als die schoonouders beetje redelijke mensen zijn dan zullen ze het heus niet erg vinden. maar probeer in ieder geval de basiswoorden te leren, die je nodig denkt te hebben als je op bezoek gaat bij je schoonouders. veel succes he!

sisy
10-06-2004, 08:02
ik zal jouw een ding vertellen en dat is je kan arabisch nooit van arabisch les leren want die leren je arabisch net als in de koran en daar praten arabieren niet mee je moet het leren met je vriend die moet het je leren ik ben ook berber en ben met een casaoui getrouwd maar ik kon al een beetje arabisch ook niet perfect maar nu wel want dat komt door hem nu zou je echt niet zeggen dat ik een berber ben. voor liefde doe je alles dat heb ik ook gedaan en ik zocht juist de arabieren want ik heb zo een hekel aan berbers bah. al ben ik er zelf een .doe je best veel succes

Lamja_marocgirl
10-06-2004, 08:46

als hij echt iets voor je betekent zou ik gewoon arabisch leren en jullie kunnen toch allebei NL dan spreek je dat gewoon tot dat je arabisch kan ..;) en als je je schoonouders eerder ontmoet dan dat jij arabisch kan vertaalt die het maar even..!!! als je het aan het leren bent inshallah begrijpen ze wel dat dat niet van de 1 op de andere dag kan..:)

Pagina's : [1] 2