Bekijk originele versie : Helpp Meeee!!!!
heey lieve mensen..
k zit met een probleem 2 jaar geleden ofsjow had k een vriend.. had anderhalf jaar met hem ensjow.. tot dat het een playertjuh werd..
later ging k nog gewoon met hem om als vrienden...!!
maar hij is nu geen player meer en ik had um een tijdje niet meer gezien toen kwam die opeens weer aan me deur en hij is sow lief geworden.. k ben dus weer verliefd op hem geworden !!
ik vind hem echt heel leuk .. maar k weet niet of die mij leuk vind me vriendinnen zeggen je kan zo zien dat die je leuk vind maar k weet het niet.. !!
hij heeft een roos voor me gekocht en krijg een goud armbandje en k zoen steeds met hem ensow .. en ben de hele tijd bij hem !!
hij weet denk ik niet dat k um weer leuk vind maar k wilt echt weten of die mij leuk vind.. maar als k vraag of zeg dak um leuk vind denk k dat die misschien niet meer bij me komt ofsow..
hoe moet ik erachter zien te komen of die mij ook leuk vind??
of hoe kan ik laten merken dat k hem leuk vind??
mensen willen jullie me aub helpenn????
:zwaai: alvast bedankt :blauwkus: ik hoor het wel!!.
Laat hem om je hand vragen dan weet je zeker dat hij je leuk vindt ;)
Schatjee
09-06-2004, 18:01
Origineel gepost door amarrok
je moet hem je kut aanbieden...
als hij je pakt, dan vindt hij je leuk...simpeler kan niet
hahaha:maf:
mocro_sammy
09-06-2004, 18:07
Ik weet noeit of je het wist, maar wat jij aan het doen bent is zo 7aram. Als ik jou was zou ik er dus meteen mee stoppen (ik zou er nooit mee begonnen zijn maar ik bedoel maar). Verloof je eerst en laat hem om je hand vragen… geen siejath en geen gevaar.
LieveMeisje
09-06-2004, 18:09
ewa hij komt bij jou om hand vragen...als t niet doet...DAN WEET JE T GENOEG..... verban hem uit je leven!!!!
neem dan een andere slachtoffer!!! :eek:
LieveMeisje
09-06-2004, 18:10
Origineel gepost door Baby_chik
je zou wel gelijk hebben ook ;)
ahaha!!
hij komt vandaag weer dussuhhh :p
of anders kun je hem playen... en vooral geniet van je se.xen!!!!!! :eek:
LieveMeisje
09-06-2004, 18:11
Origineel gepost door Baby_chik
okeej dan :blauwkus:
:engel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.