Bekijk volle/desktop versie : Moeders/zwangeren: hebben (hadden) jullie een voorkeur wat betreft het geslacht?



Pagina's : [1] 2 3

17-11-2009, 17:29
Hoi dames,

weer een vraag van mij. Voor de moeders hebben/hadden jullie een voorkeur voor het geslacht van jullie baby?
en hadden jullie partners een voorkeur? Het is algemeen bekend dat veel toekomstige vaders graag een jongen willen. Was dat bij jullie ook zo? en hoe ga je er mee om.

Ik persoonlijk ben bezig om zwanger te raken inshallah. Ik zou heel graag een jongetje willen. Het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is!


17-11-2009, 17:32


Het maakt mij helemaal niks uit en mijn man ook niet. En naar mijn idee is het helemaal niet algemeen bekend dat de vaders vaak een jongetje willen..althans niet van mijn en mijn moeders generatie.

17-11-2009, 17:33
Nee het maakt ons beide echt niets uit en wat betreft de mannen ik denk dat dat vroeger zo was. Mijn man is al super gelukkig dat ons kindje gezond is, meisjes zijn superschattig en jongens lekker stoer. Gezondheid staat op nr.1

17-11-2009, 17:33
hihi ik heb het gevoel dat het een meisje word ALLAHOE A3LEM , en ik zou allebei echt geweldig vinden als het maar gezond is..

17-11-2009, 17:33



Citaat door Nieuw-Jasje:
Het maakt mij helemaal niks uit en mijn man ook niet. En naar mijn idee is het helemaal niet algemeen bekend dat de vaders vaak een jongetje willen..althans niet van mijn en mijn moeders generatie.



Ik heb heel veel gelezen over zwangerschappen en kinderwensen etc en zag op veel forums (van Nederlanders) dat ze het erover hadden. (dat het dus algemeen bekend is)

17-11-2009, 17:35

Citaat door Inspiratieloos.:
Ik heb heel veel gelezen over zwangerschappen en kinderwensen etc en zag op veel forums (van Nederlanders) dat ze het erover hadden. (dat het dus algemeen bekend is)



Ok, dan leven we allebei in verschillende werelden..dat kan.

Waarom zou jij een jongetje willen?

Waarom zou je uberhaupt een voorkeur willen, voor het eerste kindje? Ben ik wel benieuwd naar.

17-11-2009, 17:36

Citaat door Nieuw-Jasje:
Ok, dan leven we allebei in verschillende werelden..dat kan.

Waarom zou jij een jongetje willen?

Waarom zou je uberhaupt een voorkeur willen, voor het eerste kindje? Ben ik wel benieuwd naar.


dat weet ik zelf ook niet. Ik vind jongetjes gewoon zooooooooooooo ontzettend schattig. Ik vind mezelf meer een jongensmama denk ik.

17-11-2009, 17:44
k had het gevoel dat het een jonge was. Maar het werd een meisje. maar mijn man wist 100procent zeker dat het een meisje werd;

Als het maar gezond is, zeg ik altijd

17-11-2009, 17:45

Citaat door verhaalmaakster:
k had het gevoel dat het een jonge was. Maar het werd een meisje. maar mijn man wist 100procent zeker dat het een meisje werd;

Als het maar gezond is, zeg ik altijd


Maar hadden jullie beide geen voorkeur?

17-11-2009, 17:46

Citaat door Inspiratieloos.:
Maar hadden jullie beide geen voorkeur?

Mijn man zou en moest een meisje krijgen. En gekregen ook! Meisjes vond ik altijd wel leuker

17-11-2009, 17:48

Citaat door verhaalmaakster:
Mijn man zou en moest een meisje krijgen. En gekregen ook! Meisjes vond ik altijd wel leuker



haha iwa hamdoellilah!

17-11-2009, 17:51

Citaat door Inspiratieloos.:
haha iwa hamdoellilah!

indd. De eerste jaren is het nog leuk en schattig. naar mate ze ouders worden en eigenwijs

17-11-2009, 17:52


Ik herken het, heb ook een lichte voorkeur voor het geslacht!

Inderdaad Nederlandse zwangeren praten er veel makkelijker over dan Marokkaanse.

17-11-2009, 17:56

Citaat door Nieuw-Jasje:
Het maakt mij helemaal niks uit en mijn man ook niet. En naar mijn idee is het helemaal niet algemeen bekend dat de vaders vaak een jongetje willen..althans niet van mijn en mijn moeders generatie.



wij zijn even ver

17-11-2009, 17:56

Citaat door VencoDrop:
Ik herken het, heb ook een lichte voorkeur voor het geslacht!

Inderdaad Nederlandse zwangeren praten er veel makkelijker over dan Marokkaanse.



Wat is jou voorkeur of wil je dat liever niet kwijt.

Ja ik snap niet waarom marokkanen er niet gewoon normaal over kunnen praten.

Pagina's : [1] 2 3