Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Moeders/zwangeren: hebben (hadden) jullie een voorkeur wat betreft het geslacht?

Pagina's : 1 [2] 3

Atlas_Gebergte
17-11-2009, 17:57

Mij maakt het niet uit wat het word hoor, maar me man heeft wel als voorkeur voor een meisje (omdat we al een zoontje hebben denk ik). Maar gezondheid is voor mij op dit moment het belangrijkste.

-Bubbels-
17-11-2009, 17:57
ik wou heel graag een meisje en heb het ook gekregen.. maar natuurlijk is het belangrijkste dat het gezond is.. een jongen was trouwens gewoon meer dan welkom geweest ook

sweetlady_1987
17-11-2009, 18:00
voor ons maakte het niets uit als het maar gezond is het is jongen geworden vind het wel special een jongen als eerst wil ook graag een meisje als allah het wil lijkt me heel erg leuk

aischa89
17-11-2009, 18:03
IK wou ook heel graag een meisje, waarom weet ik niet. als het een jongen zou zijn, zou het natuurlijk goed geweest zijn, maar ik wou graag een meisje en ik zelf maar ook mensen in mijn omgeving dachten dat het een meisje zou zijn, ik was er echt overtuigd van, ik heb zelfs voordat ik wist dat het een meisje zou worden al een jurkje gekocht ahaha hij was zo schattig. maar het blijkt ook een meisje te zijn. mij man maakte het niets uit, maar hij vindt het heel leuk dat hij een dochter krijgt inschAllah

VencoDrop
17-11-2009, 18:09

Wat is jou voorkeur of wil je dat liever niet kwijt. Ja ik snap niet waarom marokkanen er niet gewoon normaal over kunnen praten. Jawel hoor, mij voorkeur gaat uit naar een zoontje! Heb namelijk al een dochtertje en zou het super vinden als de 2e een jongetje is. Ik ben er eerlijk over, soms hoor je moeders met 3 meiden of 2 zeggen ohhh ik wil geen jongen etc heel vreemd. Terwijl ik weer meiden ken met zoontjes en die zeggen we hopen dat de volgende een meisje word!

Inspiratieloos.
17-11-2009, 18:14
Jawel hoor, mij voorkeur gaat uit naar een zoontje! Heb namelijk al een dochtertje en zou het super vinden als de 2e een jongetje is. Ik ben er eerlijk over, soms hoor je moeders met 3 meiden of 2 zeggen ohhh ik wil geen jongen etc heel vreemd. Terwijl ik weer meiden ken met zoontjes en die zeggen we hopen dat de volgende een meisje word! Dat vind ik niet geloofwaardig. Ik denk dat het voor 99% zo is dat iemand die al een paar kids van het ene geslacht heeft daarna een kind van het andere geslacht wil! Je hebt van die bakerpraatjes zie de link: http://zwanger.jongegezinnen.nl/web/Zwanger-zijn/Bakerpraatjes/Jongen-of-meisje.htm

VencoDrop
17-11-2009, 18:18
Dat vind ik niet geloofwaardig. Ik denk dat het voor 99% zo is dat iemand die al een paar kids van het ene geslacht heeft daarna een kind van het andere geslacht wil! Je hebt van die bakerpraatjes zie de link: http://zwanger.jongegezinnen.nl/web/Zwanger-zijn/Bakerpraatjes/Jongen-of-meisje.htm Ja precies dat denk ik ook Allahu a3lam natuurlijk wat er in de harten zit. Een voorkeur voor een geslacht hebben, wil niet zeggen dat het andere geslacht niet welkom is! Ik heb trouwens een pretecho gehad weet het geslacht dus al! Wil jij geen pretecho doen?

Inspiratieloos.
17-11-2009, 18:19
Ja precies dat denk ik ook Allahu a3lam natuurlijk wat er in de harten zit. Een voorkeur voor een geslacht hebben, wil niet zeggen dat het andere geslacht niet welkom is! Ik heb trouwens een pretecho gehad weet het geslacht dus al! Wil jij geen pretecho doen? Wat wordt het???? Ik ben nog niet zwanger meid. Ben bezig. Maar ik weet niet of ik een pretecho wil als het zover is.

VencoDrop
17-11-2009, 18:24
Wat wordt het???? Ik ben nog niet zwanger meid. Ben bezig. Maar ik weet niet of ik een pretecho wil als het zover is. Ik hou het nog voor me, aangezien bekenden van me hier ook mee lezen:hihi: Lees net je topic, inshallah raak je snel zwanger:goedzo:

hallo1981
17-11-2009, 18:25
toen ik zwanger werd geen voorkeur maar naarmate de echo dichterbij kwam had ik toch zo'n sterk gevoel dat het een jongetje zou worden. hamdolilah was het kindje gezond en het geslacht een jongen. Ik was er wel blij mee had dus wel stiekem een voorkeur voor een jongen! Dat wil niet zeggen dat ik teleurgesteld zou zijn geweest als het een meisje was gebleken. Alles komt van allah swa.

Supermom34
17-11-2009, 18:26
Ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft voor een bep. geslacht en inderdaad dat wil niet zeggen dat het andere geslacht dan niet welkom zou zijn. Gezondheid komt natuurlijk altijd op de eerste plaats maar ik denk als je van een bepaald geslacht al een kind hebt, je de voorkeur zou geven aan het andere geslacht.... Ik heb zelf drie meisjes en het zou natuurlijk hardstikke leuk zijn als het dit keer een jongen zou zijn, maar is het een meisje zal ik ik ook 100% blij zijn! Nogmaals als het maar gezond is!

Inspiratieloos.
18-11-2009, 10:20
Ik hou het nog voor me, aangezien bekenden van me hier ook mee lezen:hihi: Lees net je topic, inshallah raak je snel zwanger:goedzo: haha is goed. Inshallah!

san_rayane
18-11-2009, 10:32

Ik had bij mijn eerste geen voorkeur.. Tweede ook niet echt.. Maar bij mijn derde zwangerschap, wou ik heel graag een meisje.. Was wel even een klap, toen ik hoorde dat het een jongetje was.. Omdat ik er vanuit ging dat het een meisje zou zijn.. Maar daarna, toen ik mij ging realiseren dat het eeen jongetje was.. Was ik daaar ook heel blij mee... Mijn man had al een voorgevoel dat het een jongetje zou zijn...

Nanaatje
18-11-2009, 10:36
Ik zou het leuk vinden als ik zwanger was van een jongetje :love: Maar een meisje zou ook welkom zijn. Ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft. p.s ik ben niet getrouwd :hihi:

mizznadoria
18-11-2009, 12:49
Ok, dan leven we allebei in verschillende werelden..dat kan. Waarom zou jij een jongetje willen? Waarom zou je uberhaupt een voorkeur willen, voor het eerste kindje? Ben ik wel benieuwd naar. Inderdaad:confused: bid tot allah dat je een gezond baby in je armen mag sluiten, ipv nu al voorkeur te hebben voor een jongen.....

Pagina's : 1 [2] 3