Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vlag uithangen!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

BintElmagreb
09-06-2004, 16:19

Assalaam ou 3alikom allemaal! Wie is er van plan om de vlag uit te hangen voor het feit dat hij of zij geslaagd is..........? :D Welke vlag wordt er dan uitgehangen? Nederlandse of Marokkaanse? :rolleyes: Ik ben benieuwd! Wassalaam, BintElmagreb :zwaai:

BintElmagreb
09-06-2004, 16:22
ps: Sorry voor de slechte formulering van de enquetevraag!

tangia21
09-06-2004, 19:09
marokkaanse vlag met marokkaanse schooltas :stout: ik heb allang mijn diploma maar als het nog kan had ik het gedaan

BintElmagreb
09-06-2004, 23:00
hahahaha! Waarom niet! Ik ga het dit jaar zeker doen insha allah!

PowerQueen
10-06-2004, 10:31

:giechel: Marokkaanse vlag... dan mogen al die tatta's ff zien wie is geslaagd :bril:

littlegirl
10-06-2004, 17:42
ik vind dat soowwww overdreven zo'n vlag joh alsof k de enige ben die geslaagd is.. k blijf liever beetje onbekend zonder vlag miss alleen mn tas als k Inha Allah slaag...

BintElmagreb
10-06-2004, 17:51
Origineel gepost door PowerQueen :giechel: Marokkaanse vlag... dan mogen al die tatta's ff zien wie is geslaagd :bril: ja toch! Dat denk ik nou ook! Je hebt er hard voor gewerkt en je mag zeker laten zien dat je ook geslaagd bent! :zwaai:

BintElmagreb
10-06-2004, 17:53
Origineel gepost door littlegirl ik vind dat soowwww overdreven zo'n vlag joh alsof k de enige ben die geslaagd is.. k blijf liever beetje onbekend zonder vlag miss alleen mn tas als k Inha Allah slaag... Ik vind van niet! Als je de vlag uithangt ben je niet de enigste die dat doet! Ik vind het meer dan waard om hem uit te hangen mét een tas erbij. Deze 2 dingen gaan samen! Ik hoop insha alah voor goed nieuws op de 17 juni insha allah! :zwaai:

Atlasleeuw
11-06-2004, 20:21
Waarom nou weer een vlag uithangen? En zelfs als je het doet dan geen Marokkaanse vlag, want dan weten de Neo-Nazi's meteen waar marokkanen wonen. :D Je studeert voor jezelf, als je slaagt, slaag je voor jezelf. Pas als je echt iets bereikt mag je van mij 1000 vlaggen ophangen, maar dan moet je wel minister worden ofzo. :D

BintElmagreb
11-06-2004, 21:55
Origineel gepost door rifia_az Geen vlag. Ik kan er niks aan doen. Het voelt niet goed als ik het wel zou doen. Dan maar zonder vlag. Ik hoop in ieder geval dat ik geslaagd ben. Ik hoop het ook voor jou insha alah! :)

BintElmagreb
11-06-2004, 22:08
Origineel gepost door Atlasleeuw Waarom nou weer een vlag uithangen? En zelfs als je het doet dan geen Marokkaanse vlag, want dan weten de Neo-Nazi's meteen waar marokkanen wonen. :D Je studeert voor jezelf, als je slaagt, slaag je voor jezelf. Pas als je echt iets bereikt mag je van mij 1000 vlaggen ophangen, maar dan moet je wel minister worden ofzo. :D Het is een landelijk gebruik om bij je eindexamen de vlag uit te hangen als je geslaagd bent. Het is niet iets religieus of zo. Dus why not........? Als je minister wordt hang je geen valg uit. Niemand van de ministers heeft dat ooit gedaan! :zwaai:

Atlasleeuw
12-06-2004, 12:55
Origineel gepost door BintElmagreb Het is een landelijk gebruik om bij je eindexamen de vlag uit te hangen als je geslaagd bent. Het is niet iets religieus of zo. Dus why not........? Als je minister wordt hang je geen valg uit. Niemand van de ministers heeft dat ooit gedaan! :zwaai: Ja ik weet dat het een landelijk gebruik is, maar ik zie er het nut niet van in, aangezien je nog niks bereikt hebt. Je begint eigenlijk pas.

BintElmagreb
14-06-2004, 23:20
Atlasleeuw: Ken je deze uitspraak: "Een goed begin is het halve werk". Wassalaam, :zwaai:

idioot
15-06-2004, 01:07
ik ben enigste met nederlandse vlag VIVA LA HOLLAND

BintElmagreb
16-06-2004, 13:45

Ja, als ontsnapte idioot uit het gekkenhuis doe je dat wel ja! Bye Bye :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5