Bekijk originele versie : Man lag twintig jaar dood in flat
misz_bella
09-06-2004, 15:01
TOKIO - In een flatwoning in de Japanse hoofdstad Tokio hebben slopers de stoffelijke resten aangetroffen van een man die naar alle waarschijnlijkheid twintig jaar geleden is overleden. Al die tijd heeft niemand hem als vermist opgegeven bij de politie, meldde het Japanse persbureau Kyodo woensdag.
In het appartementengebouw in de dichtbevolkte wijk Ikebukuro heeft sinds de bouw in 1973 niemand officieel gewoond omdat de eigenaar failliet was gegaan. De overleden man, die voor de bouwer gewerkt had, heeft er volgens de politie illegaal gewoond. Ongeveer twintig jaar geleden verscheen de man ineens niet meer op zijn werk.
Het geraamte van de dode man werd aangetroffen toen de nieuwe eigenaar van het al meer dan twintig jaar leegstaande gebouw met de sloop wilde beginnen. Naast het skelet, dat op een futon lag, lagen kranten uit 1984.
LadyBerkania
09-06-2004, 15:05
Origineel gepost door misz_bella
TOKIO - In een flatwoning in de Japanse hoofdstad Tokio hebben slopers de stoffelijke resten aangetroffen van een man die naar alle waarschijnlijkheid twintig jaar geleden is overleden. Al die tijd heeft niemand hem als vermist opgegeven bij de politie, meldde het Japanse persbureau Kyodo woensdag.
In het appartementengebouw in de dichtbevolkte wijk Ikebukuro heeft sinds de bouw in 1973 niemand officieel gewoond omdat de eigenaar failliet was gegaan. De overleden man, die voor de bouwer gewerkt had, heeft er volgens de politie illegaal gewoond. Ongeveer twintig jaar geleden verscheen de man ineens niet meer op zijn werk.
Het geraamte van de dode man werd aangetroffen toen de nieuwe eigenaar van het al meer dan twintig jaar leegstaande gebouw met de sloop wilde beginnen. Naast het skelet, dat op een futon lag, lagen kranten uit 1984.
:schok: sorry dat ik het zeg maar getsie derrie.......ieuwwwww......vies arme man......20jaar sjeetje..... :maf:
misz_bella
09-06-2004, 15:07
Origineel gepost door LadyBerkania
:schok: sorry dat ik het zeg maar getsie derrie.......ieuwwwww......vies arme man......20jaar sjeetje..... :maf:
echt erg ja, en het rara is dat zijn familie/kenissen niet zijn gaan zoeken ofzo en dat niemand iets rook, en ook dat kleine kinderen em niet gevonden hebben want die spelen overal.
LadyBerkania
09-06-2004, 15:11
Ja erg lijkt me dat, dat je eigen ouders familie of wat dan ook naar je gaan zoeke......allah starna........
Bazzz en zoals jij ook zei ja kids da ze niets hebben gevonden.....
misz_bella
09-06-2004, 15:13
Ja erg lijkt me dat, dat je eigen ouders familie of wat dan ook naar je gaan zoeke......allah starna........
Bazzz en zoals jij ook zei ja kids da ze niets hebben gevonden.....
en het is in een dichtbevolkte wijk ook nog eens.
LadyBerkania
09-06-2004, 15:15
en het is in een dichtbevolkte wijk ook nog eens.
Bazzz :jammer: .......
ps je hebt echt wahed mooie plaatje als ondertekening.......ben jaloers op je :o
misz_bella
09-06-2004, 15:16
Bazzz :jammer: .......
ps je hebt echt wahed mooie plaatje als ondertekening.......ben jaloers op je :o
vind jeh :)
LadyBerkania
09-06-2004, 15:18
:hihi: ja......wie is da?? Wahed shi fotomodel of ben jij dat :o.......
:hihi:
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal.
babyvanbelisma
09-06-2004, 15:45
Wel bizar inderdaad. niemand wil dat je op zo'n manier aan je eind komt: eenzaam en door iedereen verlaten.....
AboeAbdullah
09-06-2004, 17:05
Ik denk dat hij niet zo gezellig was op feestjes
Heeft niemand dan stankoverlast gehad? Ik bedoel iemand die 20 jr dood is ga je op den duur toch wel ruiken.
Arme man, ik hoop dat zijn resten nog wel een eervolle begraafplaats krijgen.
misz_bella
09-06-2004, 21:20
Origineel gepost door Dorita
Heeft niemand dan stankoverlast gehad? Ik bedoel iemand die 20 jr dood is ga je op den duur toch wel ruiken.
Arme man, ik hoop dat zijn resten nog wel een eervolle begraafplaats krijgen.
ik dacht ook al gelijk aan stank overlast, maar volgens mij had niemand last omdat hij in een appartement overleden is en die apartementen waren niet bewoon baar dus niemand heeft last kunnen hebben.
rustige_oujdia
11-06-2004, 12:08
shit he 20 jaar dus voordat ik was geboren tering he (sorry voor mijn taal gebruik)
ella familie heeft die man (lahirhamoe)
misz_bella
11-06-2004, 13:33
Origineel gepost door rustige_oujdia
shit he 20 jaar dus voordat ik was geboren tering he (sorry voor mijn taal gebruik)
ella familie heeft die man (lahirhamoe)
ja precies, hij lag daar al voordat ik geboren was, en precies en noem dat niet echt familie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.