Bekijk originele versie : Miss-Worldverkiezing verplaatst van Nigeria naar Londen
De Miss-Worldverkiezing in Nigeria is afgelast. De schoonheidswedstrijd wordt nu in Londen gehouden. Dat hebben de organisatoren vrijdagavond laat besloten. De verkiezing was in Nigeria aanleiding voor hevige rellen die in de stad Abudja zeker 105 mensen het leven kosten. De missen vertrekken zaterdag nog uit Abudja. Voor Nederland doet Elise Boulogne uit Leiden mee. De datum van de Miss-Worldverkiezing blijft wel ongewijzigd; 7 december.
Doet er ook een marokkaanse aan mee of niet ? :confused:
Origineel gepost door didi_1
De Miss-Worldverkiezing in Nigeria is afgelast. De schoonheidswedstrijd wordt nu in Londen gehouden. Dat hebben de organisatoren vrijdagavond laat besloten. De verkiezing was in Nigeria aanleiding voor hevige rellen die in de stad Abudja zeker 105 mensen het leven kosten. De missen vertrekken zaterdag nog uit Abudja. Voor Nederland doet Elise Boulogne uit Leiden mee. De datum van de Miss-Worldverkiezing blijft wel ongewijzigd; 7 december.
Over twee weken :confused: Klopt niet volgens mij. Waarom zouden ze daar 2 weken van te voren al naar toe gaan?
SweetRose
23-11-2002, 12:49
Serieus??!! amai!!
bij ons hier in belgië
deed normaal Ann Van Elsen mee...maar ze wou het boycotten omdat er een vrouw werd gestenigd omdat ze overspel deed...
nu gaat de eerste eredame aan de verkiezing mee doen..en dat is Sylvie..mooi meisje..
.....
Morgaine
23-11-2002, 12:54
Sylvie Doclot vreest voor haar leven in Nigeria
,,Dit heeft niets meer met een missverkiezing te maken. Ik wil naar huis.'' Sylvie Doclot, de eerste eredame van miss België die voor ons land deelneemt aan de Miss World-verkiezing in Nigeria, is erg ontdaan door het geweld dat is losgebroken in Nigeria tussen christenen en moslims. Daarbij vielen al zeker honderd doden. Kerken, winkels, auto's zijn in brand gestoken en verwoest.
De oorlog speelt zich ook af vlak bij het hotel van de missen in Abuja. ,,Ik heb er spijt van dat ik naar hier ben gekomen'', zegt Sylvie Doclot aan de telefoon. De 22-jarige Franstalige uit Vilvoorde vertegenwoordigt ons land in de plaats van Ann Van Elsen die weigerde deel te nemen uit protest tegen de veroordeling van een Nigeriaanse tot de dood door steniging.
,,We zijn wel goed beveiligd, maar ik voel me hier niet op mijn plaats'', zegt Doclot. ,,Ik ben bang en mijn ouders zijn ongerust. Ik wil niet egoïstisch zijn door hier te blijven. Ik wil zo snel mogelijk naar huis. Voor een missverkiezing riskeer ik mijn leven niet.''
Maar goed, nu het naar Londen verplaatst is, is de Belgische misschien niet meer zo bang....
Origineel gepost door zin 'n midar
Serieus??!! amai!!
bij ons hier in belgië
deed normaal Ann Van Elsen mee...maar ze wou het boycotten omdat er een vrouw werd gestenigd omdat ze overspel deed...
nu gaat de eerste eredame aan de verkiezing mee doen..en dat is Sylvie..mooi meisje..
.....
Vrouw is nog niet gestenigd en het zal ook bijna zeker niet doorgaan. Maar ik snap wel wat je bedoel. Ik snap niet dat er missen daar nog naartoe gingen.
SweetRose
23-11-2002, 12:58
Origineel gepost door RaZer
Vrouw is nog niet gestenigd en het zal ook bijna zeker niet doorgaan. Maar ik snap wel wat je bedoel. Ik snap niet dat er missen daar nog naartoe gingen.
inderdaad..dank je wel
ik versta het ook ni dat de rest van de missen daar nog naar toe wouden..
dus het valt dan ook op wie er voor het kroontje ging hé..of niet?!!
ik vind het chapeau voor onze miss België!!!!
:zwaai:
Morgaine
23-11-2002, 12:58
Origineel gepost door RaZer
Deze vrouw over wie het gaat in de publiciteit zal waarschijnlijk onder het toeziend oog van de media niet gestenigd worden. Maar andere vrouwen treft misschien wel dat lot.
Morgaine
SweetRose
23-11-2002, 12:59
Origineel gepost door Morgaine
Sylvie Doclot vreest voor haar leven in Nigeria
,,Dit heeft niets meer met een missverkiezing te maken. Ik wil naar huis.'' Sylvie Doclot, de eerste eredame van miss België die voor ons land deelneemt aan de Miss World-verkiezing in Nigeria, is erg ontdaan door het geweld dat is losgebroken in Nigeria tussen christenen en moslims. Daarbij vielen al zeker honderd doden. Kerken, winkels, auto's zijn in brand gestoken en verwoest.
De oorlog speelt zich ook af vlak bij het hotel van de missen in Abuja. ,,Ik heb er spijt van dat ik naar hier ben gekomen'', zegt Sylvie Doclot aan de telefoon. De 22-jarige Franstalige uit Vilvoorde vertegenwoordigt ons land in de plaats van Ann Van Elsen die weigerde deel te nemen uit protest tegen de veroordeling van een Nigeriaanse tot de dood door steniging.
,,We zijn wel goed beveiligd, maar ik voel me hier niet op mijn plaats'', zegt Doclot. ,,Ik ben bang en mijn ouders zijn ongerust. Ik wil niet egoïstisch zijn door hier te blijven. Ik wil zo snel mogelijk naar huis. Voor een missverkiezing riskeer ik mijn leven niet.''
Maar goed, nu het naar Londen verplaatst is, is de Belgische misschien niet meer zo bang....
amai!!!
het is te hopen dat Ann gaat...die heeft een goed hart !!!
M_ROCPOWER
23-11-2002, 13:00
inderdaad..dank je wel
ik versta het ook ni dat de rest van de missen daar nog naar toe wouden..
dus het valt dan ook op wie er voor het kroontje ging hé..of niet?!!
ik vind het chapeau voor onze miss België!!!!
waarom doe jij niet mee zin n midar :hihi:
SweetRose
23-11-2002, 13:03
Origineel gepost door M@ROCPOWER
waarom doe jij niet mee zin n midar :hihi:
omdat het haram is...:haha:
omdat het haram is...:haha:
Alsof jou dat ervan zou weer houden ? ! :D
SweetRose
23-11-2002, 13:11
Alsof jou dat ervan zou weer houden ? ! :D
Ja..:kwaad: en waarom niet???!!!
Ja..:kwaad: en waarom niet???!!!
SweetRose
23-11-2002, 13:15
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.