Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : download problemen

abdelelhoub
15-11-2009, 23:26

ik had een vraag als ik een bestand wil downloaden slaat hij hem niet op mijn harde schijf Ik kan ook geen bijlage openen Wat kan het probleem zijn?

wickedmen
15-11-2009, 23:46
ik had een vraag als ik een bestand wil downloaden slaat hij hem niet op mijn harde schijf Ik kan ook geen bijlage openen Wat kan het probleem zijn? ik begrijp het niet wat meer informatie en foutcodes zou helpen

abdelelhoub
15-11-2009, 23:51
Hij download het wel maar daarna slaat hij niks op Als ik bijvoorbeeld een bestand wil downloaden en ik sla het op het bureau op slaat hij het niet op en kan ik het bestand nergen terug vinden terwijl ik hem hem gedownload heb snap je

abdelelhoub
15-11-2009, 23:52
Hij download het wel maar daarna slaat hij niks op Als ik bijvoorbeeld een bestand wil downloaden en ik sla het op het bureau op slaat hij het niet op en kan ik het bestand nergen terug vinden terwijl ik hem hem gedownload heb snap je

wickedmen
16-11-2009, 18:08

Hij download het wel maar daarna slaat hij niks op Als ik bijvoorbeeld een bestand wil downloaden en ik sla het op het bureau op slaat hij het niet op en kan ik het bestand nergen terug vinden terwijl ik hem hem gedownload heb snap je wat voor browser heb je