Bekijk originele versie : Ongesteldheid
jamilatje2002
09-06-2004, 11:09
dag dames,
Ik zit met een probleem ben al naar de huisarts geweest. En die wilde mij inwendig onderzoeken maar dat is niet mogelijk omdat ik maagd moet blijven. Ik word maar 4 keer in het jaar ongesteld. Zijn er meiden die dat ook hebben?
Of weet iemand wat ik er aan kan doen. Dit is iets wat mij best wel verdrietig maakt. Heeft het consquenties met het zwanger worden of zo.
gr
HalveWaarheid
09-06-2004, 11:11
Beter voor je ga je onderzoek doen...
DaNGeRouZLy
09-06-2004, 11:15
volgens mij gaat de dokter niet met zijn pipi naar binnen dus hoezo wordt je ontmaagd van een onderzoek:maf:
HalveWaarheid
09-06-2004, 11:16
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
volgens mij gaat de dokter niet met zijn pipi naar binnen dus hoezo waordt je ontmaagd van een onderzoek:maf:
:giechel:
oe oud ben je??
ewa safi?ga die onderzoek doen dan?
DaNGeRouZLy
09-06-2004, 11:18
let op je gezondheid meid een dergelijk onderzoek is in je eigen belang en ontmaagd wordt je alleen als je sex hebt. Ik adviseer je om een vrouwelijke dokter te nemen dat is prettiger dan een man als vrouw zijnde.
Meid ga naar een voruwlijke arts. En ik dacht dat je pas ontmaagd werd als er je weet toch. Het is volgens mij zelfs haram om je niet te laten onderzoeken, omdat je gezondheid er iets mee te maken heeft.
jamilatje2002
09-06-2004, 11:34
Nee maar een ding het was een vrouwelijke arts en zij gaf toen zelf aan als je maagd moet blijven dan kan ik je niet inwendig onderzoeken.
Ik heb gehoord dat er kruiden zijn die hiervoor goed zijn.
En mensen die hier grappig denken te zijn moeten maar heel snel hiermee stoppen. Dit is iets wat mij veeel pijn heeft gedaan en nu nog steeds.
MOet het persee een inwendige onderzoek zijn?
WAt is het probleem dan?
Volgens mij kan het ook te maken hebben, met gezondheid, en lichamelijke stoornissen of iets dergelijks...
Vraag of je met Scan onderzocht kan worden..
Veel beterschap
Liefs Malaga
DaNGeRouZLy
09-06-2004, 11:47
Origineel gepost door jamilatje2002
Nee maar een ding het was een vrouwelijke arts en zij gaf toen zelf aan als je maagd moet blijven dan kan ik je niet inwendig onderzoeken.
Ik heb gehoord dat er kruiden zijn die hiervoor goed zijn.
En mensen die hier grappig denken te zijn moeten maar heel snel hiermee stoppen. Dit is iets wat mij veeel pijn heeft gedaan en nu nog steeds.
het was echt niet de bedoeling om je pijn te doen echt niet! vind het alleen jammer dat mensen dit taboe in stand houden vandaar mijn sarcartische opmerking sorry voor dat.
maagdelijkheid voor de Islam is kuisheid en niet aangeraakt zijn door een man. Een maagdenvlies is een randje met een opening en dus geen vliesje. Als dat"vliesje" "scheurt" door bv sporten of bijv dat dan ben je nog steeds maagd meid.
Je moet zuinig zijn op je lichaam en je bent verantwoordelijk ervoor want je hebt het in bruikleen gekregen dus als je ziek bent of iets mankeert dan moet je gewoon naar de dokter gaan en die kan je helpen Insha`allah
Jezus mensen maken zich meer druk om hun "maagdelijkheid" dan om hun gezondheid :jammer:
jamilatje2002
09-06-2004, 11:55
Origineel gepost door MademMaria
kijk meid je moet je laten onderzoekne want de dokter gaat niet er ver in je vagina je gezonheid is ook erg belangrijk kijk meid: VRAAG HET EERST NAAR DE DOKTER OF JE WEL ONTMAAGD KAN RAKEN, ZOWEL DAN DOE JE HET NIET ZO NIET DAN DOE JE HET WEL EN TROUWENS MIJN TANTE WORDT 1 KEER IN DE JAAR ONGEZTELD EN DAAR IS NIKS MIS MEE DAT IS HEEL NATUURLIJK!!!
een vraagje is zij getrouwd zo ja heeft zij kinderen?
gr
jamilatje2002
09-06-2004, 11:56
Origineel gepost door Juistem
Jezus mensen maken zich meer druk om hun "maagdelijkheid" dan om hun gezondheid :jammer:
Jou zal ik maar negeren.
DaNGeRouZLy
09-06-2004, 11:58
Origineel gepost door Juistem
helaas wel ja:(
en omdat veel meiden hieraan meedoen komen zelfs de dokters al vertellen dat je "ontmaagd" wordt wat ze vast niet bij de nederlandse vrouwen erbij zeggen. Of ze adviseren een maagdenvlies herstel operatie.
De Islam is duidelijk en makkelijk Alhamdoulilah maar die praatjescultuur van ons wordt ik o zo verdrietig van:verdriet:
IkBenSaliha
09-06-2004, 11:59
Origineel gepost door jamilatje2002
dag dames,
Ik zit met een probleem ben al naar de huisarts geweest. En die wilde mij inwendig onderzoeken maar dat is niet mogelijk omdat ik maagd moet blijven. Ik word maar 4 keer in het jaar ongesteld. Zijn er meiden die dat ook hebben?
Of weet iemand wat ik er aan kan doen. Dit is iets wat mij best wel verdrietig maakt. Heeft het consquenties met het zwanger worden of zo.
gr
ffff.... dat is niet pluis daar in je baarmoeder:maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.