Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Respect of geen interesse....

Pagina's : [1] 2 3

tatata_matata
09-06-2004, 10:50

Hallo allemaal, Dit is echt apart geval....echt waar...ik heb een vriendin...die onlangs een serieuze jongeman heeft leren kenne....hij is lief..rustig..drinkt niet..rookt niet...werkt....en gaat intussen ook naar school....kortom een ideale man....maar hier komt de leukste van het verhaal.....ze wil elke keer met hem afspreken...maar hij wil niet afspreken...en bellen doet hij helemaal niet...alleen als hij zij hem opbelt.....maar nu komt de grappigste verhaal......hij wil haar over twee weken hand komen vragen bij haar ouders......me vriendin is stomverbaasd...ze kent hem niet goed...hij haar ook niet...maar afspreken wil hij niet...maar trouwen wel...en sinds hij aan haar heeft verteld...dat hij wil komen...snap ze er helemaal niks van...ze vindt het natuurlijk leuk dat hij wil komen...dat geeft ook aan dat hij serieus bezig is...maar wat ze niet snap...waarom wil hij haar niet bellen of afspreken...doet hij dat uit recept voor haar...of omdat relatie voor de huwelijk haram is...of is hij bang voor roddelaars...dus mensen wat vinden jullie ervan..... P.S. ze heeft hier met hem over gehad...maar hij zegt dat hij gewoon te druk heeft met zijn werk...maar de echte reden wil hij niet aan haar vertellen... Liefs TATA

IkBenSaliha
09-06-2004, 10:53
Origineel gepost door tatata_matata Hallo allemaal, Dit is echt apart geval....echt waar...ik heb een vriendin...die onlangs een serieuze jongeman heeft leren kenne....hij is lief..rustig..drinkt niet..rookt niet...werkt....en gaat intussen ook naar school....kortom een ideale man....maar hier komt de leukste van het verhaal.....ze wil elke keer met hem afspreken...maar hij wil niet afspreken...en bellen doet hij helemaal niet...alleen als hij zij hem opbelt.....maar nu komt de grappigste verhaal......hij wil haar over twee weken hand komen vragen bij haar ouders......me vriendin is stomverbaasd...ze kent hem niet goed...hij haar ook niet...maar afspreken wil hij niet...maar trouwen wel...en sinds hij aan haar heeft verteld...dat hij wil komen...snap ze er helemaal niks van...ze vindt het natuurlijk leuk dat hij wil komen...dat geeft ook aan dat hij serieus bezig is...maar wat ze niet snap...waarom wil hij haar niet bellen of afspreken...doet hij dat uit recept voor haar...of omdat relatie voor de huwelijk haram is...of is hij bang voor roddelaars...dus mensen wat vinden jullie ervan..... P.S. ze heeft hier met hem over gehad...maar hij zegt dat hij gewoon te druk heeft met zijn werk...maar de echte reden wil hij niet aan haar vertellen... Liefs TATA Afwachten Sabr Geduld... Misschien is hij wel een beetje te serieus... Wie weet alahoe a3lam :rolleyes: :hihi:

tangia21
09-06-2004, 10:54
ze moeeeeeeeeeeet met hem trouwen zo'n goeie jongeman vind ze niet meer.Hij doet het denk ik om zina te voorkomen.

aisanor
09-06-2004, 10:56
mmmm tja wat kanhet zijn? misschien heeft die jongen er wel helemaal geen zin in joh, en dat hij gewoon een smoesje verzint van dat hij haar hand komt vragen zodat zij iet meer zeurt.. ik denk eerder dat hij geen interesse heeft. want kijk weet je waarom?? waarom gaat hij haar hand vragen als hij haarniet kent? hij is misschien niet verliefd op haar, dus ze moeten elkaar wel beter leren kennen tja en als hij niet wilt afspreken ewa ja dan zou ik hem gewoon met rust laten en niet achter zijn ass aanlopen femen? maar wens haar maar succes en insha allah komt alles goed genoeg mooie en goede jongens op de wereld!hahah doeiiiiiiiiiii

misSanae
09-06-2004, 10:57

Ik denk dat hij dat doet omdat dat haram is, want als hij wel om haar hand komt vragen maar niet wil afspreken dan is dat denk ik de reden. En het is natuurlijk wel moeilijk om zo iemand te leren kennen, maar ja ze moet er goed over nadenken, het gaat immers om haar toekomst.

Wajalellayemma
09-06-2004, 11:02
Ik geloof er geen ene ruk van! Weer zo een boutnawie (b2'er) Dat is wat denk.. Ze moet het maar afw8en, want kent hij haar wel goed? Hoe hebben ze mekaar ontmoet? Weet hij hoe ze is? Ik kan me niet voorstellen dat je iemand gaat vragen zonder dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.... Hebben ze op zijn minst gemailt??

tatata_matata
09-06-2004, 11:19
Origineel gepost door Wajalellayemma Ik geloof er geen ene ruk van! Weer zo een boutnawie (b2'er) Dat is wat denk.. Ze moet het maar afw8en, want kent hij haar wel goed? Hoe hebben ze mekaar ontmoet? Weet hij hoe ze is? Ik kan me niet voorstellen dat je iemand gaat vragen zonder dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.... Hebben ze op zijn minst gemailt?? Jazeker...bij het begin gingen ze wel afspreken...belde haar heel vaak...hij heeft heel vaak tegen haar gezegd..dat hij geen lange relatie wil..maar gelijk wil gaan trouwen...ze kent hem wel...maar niet zo goed snappie...en net belde ze me op...dat ze toch wel verder met hem gaat....

tatata_matata
09-06-2004, 11:21
Origineel gepost door misSanae Ik denk dat hij dat doet omdat dat haram is, want als hij wel om haar hand komt vragen maar niet wil afspreken dan is dat denk ik de reden. En het is natuurlijk wel moeilijk om zo iemand te leren kennen, maar ja ze moet er goed over nadenken, het gaat immers om haar toekomst. Ik denk het ook...en hij is echt van plan om haar hand te vragen...want zijn ouders vertrekken over twee weken ..naar Marokko...en me vriendin gaat ook op vakantie...dus haar aanstaande verloofde gaat ook op vakantie....

DaNGeRouZLy
09-06-2004, 11:21
Origineel gepost door aisanor mmmm tja wat kanhet zijn? misschien heeft die jongen er wel helemaal geen zin in joh, en dat hij gewoon een smoesje verzint van dat hij haar hand komt vragen zodat zij iet meer zeurt.. ik denk eerder dat hij geen interesse heeft. want kijk weet je waarom?? waarom gaat hij haar hand vragen als hij haarniet kent? hij is misschien niet verliefd op haar, dus ze moeten elkaar wel beter leren kennen tja en als hij niet wilt afspreken ewa ja dan zou ik hem gewoon met rust laten en niet achter zijn ass aanlopen femen? maar wens haar maar succes en insha allah komt alles goed genoeg mooie en goede jongens op de wereld!hahah doeiiiiiiiiiii om zina te voorkomen misschien? :idee:

Wajalellayemma
09-06-2004, 11:23
Ewa dan moet ze het afw8en en ik hoop het van harte voor haar Inscha Allah!!! De tijd zal het leren.........

tatata_matata
09-06-2004, 11:24
[QUOTE]Origineel gepost door aisanor [B]mmmm tja wat kanhet zijn? misschien heeft die jongen er wel helemaal geen zin in joh, en dat hij gewoon een smoesje verzint van dat hij haar hand komt vragen zodat zij iet meer zeurt.. ik denk eerder dat hij geen interesse heeft. want kijk weet je waarom?? waarom gaat hij haar hand vragen als hij haarniet kent? hij is misschien niet verliefd op haar, dus ze moeten elkaar wel beter leren kennen tja en als hij niet wilt afspreken ewa ja dan zou ik hem gewoon met rust laten en niet achter zijn ass aanlopen femen? Ze zit ook niet achter hem aan...ze hebben veel respect tegenover elkaar...en is helemaal gek op haar...maar alleen waarom zo afstandelijkheid...echt raar...maar in het begin zagen ze elkaar wel...maar nu is hij erg serieus geworden...dus niet afspreken...enz.. En wat betreft jongens is hij echte een perfecte man...walah....dus ze wil niemand anders dan hem...

Juistem
09-06-2004, 11:46
Misschien omdat hij eerst moet wachten tot zijn vrouw van hem wil scheiden en hij niet wil vreemd gaan omdat ze dan zijn ass gaat sueen en de helft van wat hij bezit afneemt :maf3:

tatata_matata
09-06-2004, 12:05
Mensen alleen serieuze reacties...please

chouroek
09-06-2004, 12:39
Origineel gepost door tatata_matata Hallo allemaal, Dit is echt apart geval....echt waar...ik heb een vriendin...die onlangs een serieuze jongeman heeft leren kenne....hij is lief..rustig..drinkt niet..rookt niet...werkt....en gaat intussen ook naar school....kortom een ideale man....maar hier komt de leukste van het verhaal.....ze wil elke keer met hem afspreken...maar hij wil niet afspreken...en bellen doet hij helemaal niet...alleen als hij zij hem opbelt.....maar nu komt de grappigste verhaal......hij wil haar over twee weken hand komen vragen bij haar ouders......me vriendin is stomverbaasd...ze kent hem niet goed...hij haar ook niet...maar afspreken wil hij niet...maar trouwen wel...en sinds hij aan haar heeft verteld...dat hij wil komen...snap ze er helemaal niks van...ze vindt het natuurlijk leuk dat hij wil komen...dat geeft ook aan dat hij serieus bezig is...maar wat ze niet snap...waarom wil hij haar niet bellen of afspreken...doet hij dat uit recept voor haar...of omdat relatie voor de huwelijk haram is...of is hij bang voor roddelaars...dus mensen wat vinden jullie ervan..... P.S. ze heeft hier met hem over gehad...maar hij zegt dat hij gewoon te druk heeft met zijn werk...maar de echte reden wil hij niet aan haar vertellen... Liefs TATA Zeg tegen je vriendin dat zij ervoor moet gaan! Als iemand respect voor jou heeft komt die maar je hand vragen en niet mee naar de bios vragen b.v.s! Ze zeggen WELD ENAS KAYDGOEL ME ELBAB MACHI ME SARJIM! GOEIE JONGEN KOMT VIA DE DEUR NAAR BINNEN NE IET VIA HET RAAM! :zwaai: En zo hoort het ook in islam. Als ze verloofd zijn kan z ehem leren kennen en al sze niet bij elkaar passen hefet zij dan nog alle tijd om het af te zeggen maar gair inscha'ALLAH :zwaai: :zwaai: :zwaai:

oujdiameghrabia
09-06-2004, 12:47

ik vind het echt goed vand deze jonegen het is haram en wat hij doet is elleen maar goed voor haar en voor hem en zeget ook dat hij serieus is wat wil je dan liever een player of een nette jongen

Pagina's : [1] 2 3