Bekijk originele versie : Helpppp!!! Auto en een Jetsky in Marokko
Mevrouw_
15-11-2009, 18:35
Hoi hoi,
Ik heb een Auto en een Jetsky in Marokko. Mijn broer heeft een machtiging van me gekregen zodat hij de auto en jetsky kan verkopen/invoeren etc.
Tot nu toe heeft hij er niets mee gedaan en de auto en jetsky staan nog op mijn naam. Eind december verstrijkt de 6 maanden.
Ben ik nu genoodzaakt om in december naar marokko te reizen om vervolgens de auto en jetsky langs de douane te gaan. ???? en kan ik nadat ik weer marokko uit ben weer ingaan met de auto of moet wachten???
Ik weet niet wat de regelgeving is en hoe en wat ..
GreetzZz
buurman1995
15-11-2009, 22:25
je zal idd naar marokko moeten om met die auto de douane uit te rijden. en vanaf 1 januari heb je weer recht op nieuwe 6 maanden.
anders kost het je geld.
hoeveel geld weet ik niet omdat de marokaanen zelf de regels maken op dat moment.
kijk maar of er geen familielid vrienden bij de douane heeft dan kan het meevallen.
of je gaat naar marokko en je voert die mikmak in en dan ben je ook meteen van het gezeik af.
dat is het beste wat je kan doen.
Mevrouw_
16-11-2009, 10:49
je zal idd naar marokko moeten om met die auto de douane uit te rijden. en vanaf 1 januari heb je weer recht op nieuwe 6 maanden.
anders kost het je geld.
hoeveel geld weet ik niet omdat de marokaanen zelf de regels maken op dat moment.
kijk maar of er geen familielid vrienden bij de douane heeft dan kan het meevallen.
of je gaat naar marokko en je voert die mikmak in en dan ben je ook meteen van het gezeik af.
dat is het beste wat je kan doen.
Hoe zit het dan met die wakala die ik aan mn broer heb gegeven?
buurman1995
16-11-2009, 17:04
Hoe zit het dan met die wakala die ik aan mn broer heb gegeven?
heb je m een wakala gegeven?
maar dan heb jij helemaal geen probleem in marokko want dan staat alles op zijn naam.
Mevrouw_
16-11-2009, 19:23
heb je m een wakala gegeven?
maar dan heb jij helemaal geen probleem in marokko want dan staat alles op zijn naam.
nee, dat klopt niet. ik heb hem een wakala gegeven (machtiging) maar alles staat nog op mijn naam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.