Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle mensen die denken dat ze kunnen helpen...

Pagina's : [1] 2 3

mocro_sammy
09-06-2004, 10:43

Ik begin met zeggen: misschien moet ik me niet bemoeien met andermans zaken. Dan hoor ik het in ieder geval niet van een ander. Maar ik zit met een groot geheim en ik heb echt heel veel goede raad nodig, want anders kwets ik onnodig de mensen van wie ik hou. Mijn zus is verloofd met een echt heel aardige jongen. Ik hou van hem alsof hij mijn broer is (en dat wordt hij, hoop ik). Mijn zus houdt ook heel veel van hem en hij houdt heel van haar, daar twijfel ik absoluut niet aan. Het leek voor mij echt een gelukkig stel en zo. Zonder verder dralen zeg ik dit: ik vertrouw de beste vriendin van mijn zus niet. Volgens mij heeft ze een oogje op mijn toekomstige zwager en dat heb ik ook al aan mijn zus gezegd, maar zij gelooft het niet. ‘Mijn verloofde en beste vriendin houden van mij, zij zouden nooit iets doen wat mij zou kwetsen.’ Dat waren haar precieze woorden. Het probleem is dat ik die twee samen heb gevonden, in een niet zo …ehm… houdend-van-mijn-verloofde-of-beste-vriendin houding. Ze waren namelijk bezig elkaar een grondige mondinspectie te geven. En de verloofde van mijn zus heeft me verzekerd dat het nooit meer zou gebeuren en dat hij fout zat en dat ik het niet moest vertellen aan mijn zus. Maar ik twijfel echt. Ik bedoel maar als hij echt van haar zou houden zou hij dit niet doen, of wel? En heb ik niet de plicht om het haar te zeggen? En als het nou een vaker gaat voorkomen? Ik weet echt niet wat ik moet doen, want ik weet zeker dat de beste vriendin van mijn zus een oogje heeft op de verloofde van mijn zus. En dat meisje is echt heel mooi en zo. Dus ik maak me zorgen Wat vinden jullie dat ik moet doen? Help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, help, HELP!

Hafsat
09-06-2004, 10:47
Ik zou het meteen aan mijn zus vertellen.

mocro_sammy
09-06-2004, 10:48
Maar als het nou niet weer gebeurt? Als het echt gewoon een misstap was? Mijn zus houdt echt heel veel van hem, en ik wil haar niet kwetsen!

Hafsat
09-06-2004, 10:49
Blijkbaar heeft hij geen recpect voor haar, ze moet het gewoon weten.

zoya
09-06-2004, 10:56

Whallah :( echt erg die situatie. Als ik jou was zou ik het je zus vertellen. Zij verdient de waarheid, in welke situatie dan ook. Blijkbaar zijn die beste vriendin zwager niet de vertrouwen. Je gunt je zus het beste dus niet een man die niet te vertrouwen is. Stel je voor dat je zus erachter komt dat je dit verzwegen hebt. Dat zou haar veel verdriet doen. Niets is beter dan de waarheid. Jij hoeft niet hun verkeerde daden te verschwijgen, dan doe je erzelf namelijk ook aan mee. Ik weet niet of ik je hiermee help, maar in jou situatie zou ik het zeggen. Beslama. :zwaai:

misSanae
09-06-2004, 11:08
Ik zou het ook aan mijn zus vertellen, zoiets doe je niet. Ik bedoel als hij zoiets nu al doet voor hij nog met haar getrouwd is, wie geeft dan de garantie dat dat hij het strax ook niet doet. En van die vriendin zou ik het ook zeker vertellen, die moet ze gewoon dumpen, zoiets hoor je niet te doen en al helemaal niet bij je beste vriendin. Je kan het je zus vertellen, dan kan ze zelf beslissen wat ze er mee doet. Wie weet gebeurt in de toekomst iets, dan had ze het echt wel willen weten. Het gaat om de toekomst van je zus, het is natuurlijk wel moeilijk. Maar ik zou het wel verteld hebben. Wens je succes,

UndercoverAngel
09-06-2004, 11:11
Ik zou het vertellen.. Straks doet hij haar nog meer pijn als ze eenmaal getrouwd zijn.. Ze heeft nu nog de keuze om door te gaan of ermee te stoppen.. Als ze eenmaal getrouwd zijn is het moeilijker.. Sommige vriendinnen.. :jammer: .:UcA:.

tangia21
09-06-2004, 11:20
ik zou het vertellen waar ze alle drie erbij zijn.Kijken dan hoe die bitch en die klojo gaan kijken en reageren(maar ja voor zoiets moet je goed in schoenen staan)

DaNGeRouZLy
09-06-2004, 11:26
ik zou het echt wel vertellen, zoiets zou ik niet voor mijn zus kunnen achterhouden. Stel dat je niks zegt en hij flikt het weer en zij komt erachter dat je het wist dan heb je haar vertrouwen voor eeuwig geschonden. Nu kan ze nog kiezen als ze met hem gaat trouwen of niet en kan jij haar recht in de ogen blijven kijken. mohiem veel succes

Juistem
09-06-2004, 11:33
dat je er nog over na moet denken :maf3: vertel het aan je zus. Als hij het al eens kan doen wat belemmert hem er dan van om het nog eens te doen? Wil je dat je zus met iemand trouwt die haar ongelukkig zal maken?

Missy_Rose
09-06-2004, 11:42
Jij hebt een probleem, met een hoofdletter P. Het beste wat je kunt doen is die zwager van j voor het blok te zetten: of hij vertelt het, of jij vertelt het. Geen verdere discussie. De meeste mensen hebben meestal iets van: 'Kill the messenger' In dit geval ben jij het, dus wat je ook doet vertel het niet zelf!

mocro_sammy
09-06-2004, 11:44
Origineel gepost door Juistem dat je er nog over na moet denken :maf3: vertel het aan je zus. Als hij het al eens kan doen wat belemmert hem er dan van om het nog eens te doen? Wil je dat je zus met iemand trouwt die haar ongelukkig zal maken? Maar hij zegt dat het eenmalig was en dat hij het nooit meer zou doen... Tfoe, tfoe en nog eens tfoe!

balie
09-06-2004, 11:46
citaat: Ik begin met zeggen: misschien moet ik me niet bemoeien met andermans zaken. Dan hoor ik het in ieder geval niet van een ander. In dit geval moet je je er zeker wel mee bemoeien. ik zou het gewoon zeggen. Je moet het zelfs zeggen . Wat je hebt gezien is misshien niet eens het enig ewat je weet. Wie weet speelt er nog meer. Het feit al dat de zogenaamde best vriendin van je zus dit flikt zegt al genoeg over haar. Dumpen die handel!!!

mazhar
Wajaw, slaag die vriendin eens in elkaar, of confronteer haar waar je zus bi jzit tezzzz :aftel: als je beste vriendin zelfs niets gunt

mazhar

Wajaw, slaag die vriendin eens in elkaar, of confronteer haar waar je zus bi jzit tezzzz :aftel: als je beste vriendin zelfs niets gunt

Pagina's : [1] 2 3