Bekijk originele versie : Lingerie En Trouwjurken Nieuwe Nieuwe!!!!!!
Hallo dames,
Ik heb op dit moment 1 nieuwe trouwjurk te koop of te huur, de koopprijs is maar E350 en de verhuurprijs is E150.
De jurk is nieuw en het bovenlichaampje is verwerkt met pareltjes, korte mouwen en een lange sleep. De jurk is echt zeer mooi.
Ook heb ik een kroon te huur voor E35, zeer mooi met allemaal pareltjes, dus geen goekope soort van witte steentjes.
Ik heb nieuwe lingeriesetjes binnen, zeer mooi en zeer uitdagend, gelieve alleen dames reageren die niet schrikken van de modellen die de lingerie showen.
Ik heb LAK setjes, costuums prinses, bruidcostuum, piraat, noem maar op, ik heb corsetsetjes, ik heb babydolls, ik heb peignoirsetjes en ik heb harramcostuums en danssetjes met allemaal slierten.
Mail mij even naar eymenss@hotmail.com of laat je emailadres achter en ik zal je de foto's met prijzen mailen.
Mail dan svp ook wat voor soort foto's je wilt , lingerie of bruidsjurk en of allebei.
Je moet er dan wel voor zorgen dat de geheugen van je emailadres niet vol zit, daar het veel foto's zijn.
Groetjes
miss__1984
09-06-2004, 09:35
ik heb je gelijk gemaild. ik hoop dat ik een mailtje terug krijg
groetjes miss 19 (ikram)
hajarchatlady
14-06-2004, 14:00
jaa ikkie ook als je will... ouassima_j@hotmail.com
VirtualAngel
14-06-2004, 19:40
Ben Benieuwd naar de Bruidsjurk :) mocrogirly@hotmail.com
PowerQueen
14-06-2004, 20:11
Genoeg klanten te zien :p
salaam, ik zou ook graag foto's willen ontvangen van zowel de trouwjurk als de lingerie! ben gek op lingerie!
yust_A_Lady22@hotm
Zou je als het niet te veel moeite is, ook de prijzen erbij willen vermelden?
Dank je wel!
wil je ze aub naar mij sturen laylasbai@hotmail.com
groetjes layla
lailalaila
17-06-2004, 21:55
lailalaila_78@hotmail.com lingerie + bruidsjurk....
Heel er bedankt!!!
berberlymoslima
17-06-2004, 21:59
ik heb nix ontvangen
Kanimana
18-06-2004, 09:18
SELAM,
ik wil beide ook graag zien je kan het sturen naar:
rania294@hotmail.com
Alvast bedankt ;)
Sram
lieve_meiske
23-06-2004, 18:27
zou je ze mij ook wille sture???allebei :)
naar: lelijkkkstemeid@hotmail.com :D haha
tnxxxxxzzzzz
dikke koes(K)
miss__1984
23-06-2004, 21:58
tis jammer dat ik nog steeds geen antwoorde van je heb gekregen:maf3:
Dag Miss 17,
ik heb al alle dames die op dit forum hebben gereageerd een mail met foto's toegestuurd als je een emailadres hebt achtergelaten natuurlijk.
Helaas komt het nog heel vaak voor dat dames er geen rekening mee houden dat zon mailtje met fotos veel ruimte nodig heeft en dat je opslaglimiet van je mailadres niet overschreden mag zijn.
Het is dus niet zo dat ik niet reageer op reacties, dit doe ik zeker, anders had ik ook niet geadverteerd.
Dus miss 17, als je nog steeds geen foto's ontvangen hebt kun je me dan even mailen wanneer je weet dat je mail niet vol zit met je emailadres en dan zal ik je zeker de fotos toesturen.
WILLEN SVP ALLE DAMES DIE FOTO'S WILLEN KRIJGEN ERVOOR ZORGEN DAT HET OPSLAGLIMIET VAN JE EMAILADRES NIET OVERSCHREDEN IS.
ALVAST BEDANKT.
GROETJES
miss__1984
23-06-2004, 22:18
Origineel gepost door eymens
Dag Miss 17,
ik heb al alle dames die op dit forum hebben gereageerd een mail met foto's toegestuurd als je een emailadres hebt achtergelaten natuurlijk.
Helaas komt het nog heel vaak voor dat dames er geen rekening mee houden dat zon mailtje met fotos veel ruimte nodig heeft en dat je opslaglimiet van je mailadres niet overschreden mag zijn.
Het is dus niet zo dat ik niet reageer op reacties, dit doe ik zeker, anders had ik ook niet geadverteerd.
Dus miss 17, als je nog steeds geen foto's ontvangen hebt kun je me dan even mailen wanneer je weet dat je mail niet vol zit met je emailadres en dan zal ik je zeker de fotos toesturen.
WILLEN SVP ALLE DAMES DIE FOTO'S WILLEN KRIJGEN ERVOOR ZORGEN DAT HET OPSLAGLIMIET VAN JE EMAILADRES NIET OVERSCHREDEN IS.
ALVAST BEDANKT.
GROETJES
ja okis goed
ik ga ff mn mail adressen legen
je krijg dan gelijk van mij meeredere e-mail adres is dat goed. ik bedoel er voor de rest niets mee was gewoon jammer dacht ik was wel geintereseert;)
ik stuur je zo een pm
groetjes miss 19
Ik dacht ook niet dat je er wat verkeerds mee bedoelde hoor.
Ik zal je zo de fotos toesturen.
Ma3a salama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.