Bekijk originele versie : Mijn beste vriendin vertelde mij vandaag over haar voorbinddildo actie!
AzinBoyAtlasy
15-11-2009, 14:44
[ Haar partner wilde door haar genomen worden aan de hand van een voorbinddildo. Nu moet ik morgen met haar naar z'n sexshop om een voorbinddildo aan te schaffen.
Zijn er nog andere mannen die deze fatasie hebben of ben je al eens genomen door je vriendin/vrouw die een voorbinddildo droeg? Of misschien andere attributen? Stoelpoot ofzo? Brand maar los. Je hoeft je echt niet te schamen. Het is alleen maar spannend z'n sexleven! ]
RchlYasmin
15-11-2009, 16:05
Een stoelpoot? Ziek.
Jeweetzellufe9
15-11-2009, 16:57
gekke mensen.
[ Haar partner wilde door haar genomen worden aan de hand van een voorbinddildo. Nu moet ik morgen met haar naar z'n sexshop om een voorbinddildo aan te schaffen.
Zijn er nog andere mannen die deze fatasie hebben of ben je al eens genomen door je vriendin/vrouw die een voorbinddildo droeg? Of misschien andere attributen? Stoelpoot ofzo? Brand maar los. Je hoeft je echt niet te schamen. Het is alleen maar spannend z'n sexleven! ]
he jij bent toch homo? niks mis mee hoor. leef en laat leven. maar wat ik me afvraag geef jij de voorkeur aan marokkaanse jongens of maakt dat niet zoveel uit
Hemelroosje
15-11-2009, 17:41
Dan schuilt er stiekem een homo in haar partner. Een hetero zou daar niet eens aan denken, Bah.
Sweet__love
15-11-2009, 17:43
Hey your back :hihi:
hahah stoelpoot?
Stop er gelijk boomstam in joh
psychoss
ezinariffi
15-11-2009, 19:19
Weet je wat jij nodig hebt? i yen kawo in jou tagna.
:lol: :lol:
AzinBoyAtlasy
15-11-2009, 20:33
Doe mij maar een dikke vlezige bonkend stuk vlees in me jongenskut!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.