Bekijk originele versie : Stalken
Wie is er allemaal gestalked?? Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze zijn gestalked?? Wat bedoelen jullie met stalken leg UIT. En waarom zouden mensen JOU :D nou stalken en hoe kan je het het beste oplossen??
Niks te doen :D
Ik weet mensen heb geen leven :(
xxTigerxx
23-11-2002, 01:28
ja man ik word de hele dag gestalkd op het net door ene gekke vrouwtje uit Belgie die ZICH Tatouzient noemt...ik word er dood ziek van
tatouzient
23-11-2002, 01:31
zie nu, hij stalkt me dag en nacht, en nu gaat hij ze3ma de rollen omdraaien
laat me met rust man!!! get a life!!!
jeezees seg!!!
xxTigerxx
23-11-2002, 01:33
hahhahahah...wat ??? jij stalkt mij mevrouw......zal ik mn prive berichten kopieeren en hier plaatsen?
tatouzient
23-11-2002, 01:35
tzzz, jou pm, moet ik de mijne eens plaatsen!! dan zullen ze eens zien
ga verder met je leven, ik moet je ni meer hebben
plz, laat me met rust...
xxTigerxx
23-11-2002, 01:38
Origineel gepost door tatouzient
tzzz, jou pm, moet ik de mijne eens plaatsen!! dan zullen ze eens zien
ga verder met je leven, ik moet je ni meer hebben
plz, laat me met rust...
pggggg biggetje........ahhahahhahahahhahhahahhahh ziek ben jij!!
zal ik effe tegen je broer zeggen gekke belg dat je me aan het stalken bent.. w8t maar tot ik daarna toe kom
HEY ER GROEIT WAT TUSSE DIE 2 TORTELDUIFJES!!!!!!!!!!!!
HAAT VERANDERT OP DEN DUUR IN LIEFDE!!!!!!!!!!!!!!
tatouzient
23-11-2002, 01:41
Origineel gepost door xxTigerxx
pggggg biggetje........ahhahahhahahahhahhahahhahh ziek ben jij!!
zal ik effe tegen je broer zeggen gekke belg dat je me aan het stalken bent.. w8t maar tot ik daarna toe kom
pfff jij bent echt een ezel!! ga met je leven verder!!! ik moet je ni!!
en weet je, ja zeg maar tegen mijn broer, zal direct op je smoel kloppen!!! donder op seg!! en nog iets, je bent ni meer welkom bij ons thuis!!!
get al life!!
Ik word constant gestalked door Vodafone, ze willen dat ik mijn abo betaal. Ze hebben gister mijn televisie meegenomen. Ze zijn gek geworden!!!!!
xxTigerxx
23-11-2002, 01:45
Origineel gepost door tatouzient
pfff jij bent echt een ezel!! ga met je leven verder!!! ik moet je ni!!
en weet je, ja zeg maar tegen mijn broer, zal direct op je smoel kloppen!!! donder op seg!! en nog iets, je bent ni meer welkom bij ons thuis!!!
get al life!!
ik kom zeker wel bij jou thuis want da bepaal jij nie gekke belg...anders schopt je broer jou wel het huis uit....
ahahhaha ik ben te moe om nog na te denken heeeeeeeee.....
Origineel gepost door Teaser
Ik word constant gestalked door Vodafone, ze willen dat ik mijn abo betaal. Ze hebben gister mijn televisie meegenomen. Ze zijn gek geworden!!!!!
Zal ik je dan een gouden TIP geven. Niet teveel naar SEXlijnen bellen :D :haha:
Origineel gepost door RaZer
Zal ik je dan een gouden TIP geven. Niet teveel naar SEXlijnen bellen :D :haha:
ik heb het liever handje contantje dat gouden TIP.
tatouzient
23-11-2002, 01:48
Origineel gepost door xxTigerxx
ik kom zeker wel bij jou thuis want da bepaal jij nie gekke belg...anders schopt je broer jou wel het huis uit....
ahahhaha ik ben te moe om nog na te denken heeeeeeeee.....
ze3ma, ik bepaal ni!! ha ha ha, je weet al te goe dak het wel bepaal!! en mn broer zou me nooit uit huis schoppen, en da weet je al te best!!
je bent te moe om na te denken? wanneer heb je dat ooit gedaan?? :rolleyes: je denkt ni na, waarom denk je dak je dan ni meer moet hebben?? :rolleyes:
pfff je bent tijdverlies...
bisous
xxTigerxx
23-11-2002, 01:49
Origineel gepost door narcis
HEY ER GROEIT WAT TUSSE DIE 2 TORTELDUIFJES!!!!!!!!!!!!
HAAT VERANDERT OP DEN DUUR IN LIEFDE!!!!!!!!!!!!!!
tussen de noorpool en de zuidpool is er nog steeds geen liefde...laat staan tussen ons :D
Origineel gepost door Kadir
In t echte leven werd ik ook gestalkt door zon rare turk, echt raar man, hij dook gewoon overal op waar ik was, en wou die altijd mee waar ik heen ging, echt raaaaaaaaaaaaaaaaaar
je bedoelt toch niet sinterklaas!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.