Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Klopt Er Niet In Dit Verhaaltje???

Pagina's : [1] 2

Boyfriend
23-11-2002, 00:57

Je moet jezelf in beelden, dat je een kamer voor je ziet, de deur staat open, het is ook donker, de raam staat ook open en het is volle maan, er is een kat aan het miauwen op de kast, er ligt wat korstjes brood op tafel en een dode vrouw op de grond........... antwoord :D

Boyfriend
23-11-2002, 01:01
right :rolleyes: sissyboy

NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 01:02
Pffff zo laat kom je met zo'n vraag!!!!! vraag morgen middag maar misschien kan ik dan het antwoord geven

BENTGHATAR
23-11-2002, 01:03
de volle maan. het is toch nog geen suikerfeest:D

Boyfriend
23-11-2002, 01:04

Origineel gepost door NaDoR ZiNa Pffff zo laat kom je met zo'n vraag!!!!! vraag morgen middag maar misschien kan ik dan het antwoord geven morgenmiddag? Ik adem m'n laatste minuten hier uit, ik kom hier niet meer hoor, dit zijn mijn laatste reacties :D en iwe het antwoord dan niet weet, tja die zal het ook nooit te weten komen :D

OUMHANEEN
23-11-2002, 01:06
Salaam Hmmm, Het is donker, maar het is volle maan, dus hoe kan je een zwarte kat zien als het donker is, dus omdat het volle maan is zie je de kat. Wat niet klopt is Dat het donker is??? Maybe, correct me if am wrong xje

Boyfriend
23-11-2002, 01:07
zwarte kat ?? wie zei dat de kat zwart is? En mensen nee niets te maken daarmee hoor, ok we gaan een beetje licht maken, de lamp brand in de kamer yallah ziedd nog moeilijker maken :D mensen komaan heel simpelll IQ test :D zelfde kan ik toch zeggen hoe steek ik een giraffe in een koelkast ???

NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 01:11
Origineel gepost door Boyfriend morgenmiddag? Ik adem m'n laatste minuten hier uit, ik kom hier niet meer hoor, dit zijn mijn laatste reacties :D en iwe het antwoord dan niet weet, tja die zal het ook nooit te weten komen :D Damnzzz jij ook al!!! Is dat iets nieuws ofzo dat iedereen in eens loesoe gaat!!! Damnnzzz

Boyfriend
23-11-2002, 01:12
Origineel gepost door elmarocani het hart van die vrouw klopt niet!!! EINDELIJK EEN SLIMMEEEEEEEEEE IK WIST WEL DAT EEN MAN HET GING ZEGGEN WANT DE VROUWTJES HAHAHAHA OEFFFFFFFFFFFFFF TIS EEN JONGEN :D maar ja het hart van de vrouw klopt toch nietttttt??????????,, is toch gestopt, she is dead :rolleyes:

camjo
23-11-2002, 01:12
Origineel gepost door Boyfriend Je moet jezelf in beelden, dat je een kamer voor je ziet, de deur staat open, het is ook donker, de raam staat ook open en het is volle maan, er is een kat aan het miauwen op de kast, er ligt wat korstjes brood op tafel en een dode vrouw op de grond........... antwoord :D Het HART van de vrouw KLOPT niet.. :D

Boyfriend
23-11-2002, 01:14
Origineel gepost door Mohammed Justice Het HART van de vrouw KLOPT niet.. :D ja el marocani was eerst, maar jij had het ook door zeker ;) verschil van minder dan een minuut OK NEXT QUESTION HOE STEEK IK EEN WILIEE LANGE GIRAFFE IN EEN KOELKAST???

Boyfriend
23-11-2002, 01:15
ok mohiem ik be nermee weg en he tantwoord is gewoon heeeeeeel simpel ; je doet de koeklast open en je steekt die verd.omde giraffe erin ! en sluit de koelkast ciaooooooooooooo mensen :zwaai: :traan1:

Junkie
23-11-2002, 03:17
Uit de jaren zeventig man.

Saidxxx
09-12-2002, 22:33
Origineel gepost door Boyfriend ok mohiem ik be nermee weg en he tantwoord is gewoon heeeeeeel simpel ; je doet de koeklast open en je steekt die verd.omde giraffe erin ! en sluit de koelkast ciaooooooooooooo mensen :zwaai: :traan1: Dag Boyfriend, Je hebt wel een mooie gezicht. Zeg bro, hoe steek je een olifant in een koelkast? Said

Sexy_Casanova
09-10-2003, 02:14

Said jongen, je doet de koelkast open en stopt de giraffe er gewoon in :rolleyes:

Pagina's : [1] 2