Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afvallen

Pagina's : [1] 2 3

marcogirl
09-06-2004, 00:02

salaam ik wil graag een paar kilootjes afvallen maar het lukt niet, heb afslankpleisters gebruikt maar dat hielp ook niet dus hebben jullie tips voor mij a.u.b alvast bedankt. :zwaai: :zwaai:

moslima_2000
09-06-2004, 00:07
2 weken ongeveer s'avonds niet eten tuurlijk zou ik wel wat eten een appeltje of zo of een glas water en s'ochtends en s'middags gewoon niet veel maar wel gezond eten het help echt alleen is het een kwestie van volhouden zet m op meid:)

yust_fatima
09-06-2004, 10:46
Wat MR_MACRO zegt het is waar verwacht geen wonderen en zeker niet binnen twee weken de eerste kilo's kunnen er heel snel af maar meestal zitten die er ook weer heel snel aan. Ga je zelf niet uithonger want daar schiet je dus echt helemaal niets mee op. Gezond eten af en toe zondigen moet kunnen veel water het klinkt cliche maar het is waar. Wat je ook kunt proberen warm water s'ochtens drinken dan krijg je niet zo snel honger.

socialedienst
09-06-2004, 11:05
t is zo: hebben een van je ouders last van overgewicht?? (je vader of moeder aan de dikke kant?) dan zal jij waarschijnlijk niet veel van hun afwijken. Je kan je leven lang bezig zijn met dieetjes en sport, maar t komt er toch weer allemaal aan als je ff niet oplet....dus je kan ook gewoon lekker doorleven en SCHIJT hebben aan de extra kilotjes.. succes

classy_me
09-06-2004, 11:40

jij wil afvallen en ik wil bijkomen :D .. misschien kunnen we een deal sluiten... :cool:

UndercoverAngel
09-06-2004, 12:03
Afslankpleisters etc.. werken niet.. Als je echt wil afvallen moet je op je eten letten en bewegen.. De rest is meestal bullshit.. Blij dat ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen en niet op mijn gewicht hoef te letten.. :o .:UcA:.

Soulliman
09-06-2004, 14:10
Origineel gepost door marcogirl salaam ik wil graag een paar kilootjes afvallen maar het lukt niet, heb afslankpleisters gebruikt maar dat hielp ook niet dus hebben jullie tips voor mij a.u.b alvast bedankt. :zwaai: :zwaai: zou het kunnen dat je anorexia hebt

chahira
09-06-2004, 14:15
ik heb dezelfde verhaal het lukt me ook niet ik wilgraag afvallen ik heb alles gedaan ik ben 20 ik wil graag trouwen maar ja als je niet slank bent dan wilt niemand je

chahira
09-06-2004, 14:17
maar ik blijf het proberen jij moet het ook doen ik sport ook

Soulliman
09-06-2004, 14:57
Origineel gepost door chahira ik heb dezelfde verhaal het lukt me ook niet ik wilgraag afvallen ik heb alles gedaan ik ben 20 ik wil graag trouwen maar ja als je niet slank bent dan wilt niemand je nee klopt niet mannen willen ook wel en beetje houvast en er zijn mannen die op dikke mensen vallen. dat mannen niet met je willen trouwen kan ook aan je innerlijk liggen

xxlaylaxx
09-06-2004, 16:41
NOU EEN DING DRINK EGT HEEL VEEL WATER EN VEEL SPORTEN EN NATUURLIJK EET GEZOND, EEN NICHT VAN MIJ DIE WOOG 110KG EN NOU 30 KG AFGEVALLEN DOOR GEWOON VEEL WATER TE DRINKEN EN VEEL BEWEGEN HET IS NIET ZO DAT JE NIET MOET ETEN JE MOET JUIST WEL ETEN MAAR WEL GEZOND GEEN OLIE GEEN MAYO EN DAT SOORT TROEP DE MENSEN DIE WILLEN AFVALLEN WENS IK VEEL SUCCES EN INNSCHALAH ZAL ALLES GOED KOMEN

hbohuisvrouw
09-06-2004, 20:18
Origineel gepost door MR_MOCRO veel joggen en gezond eten....die afslankthee en pleisters zijn allemaal bullshit....ik heb een lengte van 191....in november woog ik 125 kg nu 7 maanden later weeg ik nu 97 kg. Heb een eigen prive trainer...en een dietiste ingehuurd. ik eet 1 keer per dag en drink 2.5 liter water per dag. Na het trainen ga ik in de avond voor het slapen nog 1 uur joggen met een vuilniszak om mn lichaam heen, en goed ingepakt in mn kleren zodat ik lekker zweet....want dat is belankrijk.... Je moet wilskracht hebben en je moet uithoudingsvermogen hebben. Ik zelf weeg nog een paar kilootjes teveel, maar mn trainer zei dat als ik zo doorga tot de zomer dat ik 9 a 10 kg ga afvallen...en ik ga dr voor. Zet m op meid, en denk eraan uithoudingsvermogen en die wilskracht Hou me op de hoogte..... Groetjes....BiLLaL Mag ik zo bijdehand zijn om te reageren op wat je zegt? Je zegt dat je met een vuilniszak om je lichaam doet om veel te zweten. Heeft je instructeur je dat verteld? Want dat is levensgevaarlijk. Je gaat teveel zweten, dat zweet moet je kwijt kunnen. Door dat plastic om je lichaam kan de hitte niet weg. Zweet heeft een functie. Het zorgt ervoor dat je lichaam afkoelt, maar als jij met een plastic zak rondloopt, kan de warmte nergens heen. Je lichaam kan oververhit raken en je kunt een hartstilstand krijgen. Je kunt maar beter gewoon luchtige katoenen kleding dragen, dat absorbeert zweet. :)

kamillia83
09-06-2004, 20:46
Origineel gepost door Soulliman zou het kunnen dat je anorexia hebt Er is sprake van anorexia wanneer men helemaal niks meer eet, dit is bij haar dus niet het geval. Veel water drinken schijnt wonderen te doen. Succes

riffia19
09-06-2004, 21:10
hoi ik zelf woog ook 112 kilo ik ben 4 februari met afvallen begonnen ik gebruik zelf herbalife ik weeg nu 95 ik wil nog verder tot de 80 het helpt echt goed en het zijn geen medicijnen het is gewoon voeding en veel water drinken is goed

girlfromnador
10-06-2004, 09:29

salam oe alaikom, ten eerste zeg ik petje af voor billal, dat je zoveel kilootjes bent afgevallen ga zo door. en voor jou meid, maak niet de zelfde fout als ik heb gedaan. ik vond mezelf ook heel dik en begon dus aan een dieet, ik zal je zeggen dat ik door dat dieet 5 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, omdat ik hellemaal geen voedingsstoffen binnen kreeg, want ik at bijna niets. en woALLAH ik wens dat niemand, want dat was de ergste tijd die ik ooit in mijn hele leven heb meegemaakt. veel sucses lievie.

Pagina's : [1] 2 3