Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe ga jij om met je ex ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

sherine
23-11-2002, 00:36

nou zoals jullie weten is het uit tussen mij en abdes samad maar we blijven goeie vrienden..... het gaat natuurlijk wel heel moeilijk worden dus mijn vraag aan jullie was 1) hoe is het uit gegaan 2)liefdesverdriet hoe ging je daar mee om 3) ben je nog vrienden met hem/haar? hoe gedragen jullie je dan als jullie elkaar zien is het moeilijk normaal te blijven doen...... als jullie die vraagjes willen beantwoorden zullen jullie me erg helpen... :zwaai:

RaZer
23-11-2002, 00:39
dus mijn vraag aan jullie was<---.. ik had je vraag niet gezien. Jammer nu ben ik te laat :D

Boyfriend
23-11-2002, 00:41
ik zag haar nog van ver janken en op mij afkomen al half dood, en ik schoot nog een keer, deze keer was het fataal :D

NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 00:41
Gewoon negeren of vrienden blijven 1 van de twee niet iets er tussen in!!!!!

Onslaught
23-11-2002, 00:43

hahahah boyfriedn hahahaha die is goed:D

NoreJihan
23-11-2002, 00:44
SIMPEL ZAT IK GA NIET OM MET MIJN EX!!! OOK BEL IK NIET MEER ALS HIJ BELT NEEM IK NIET OP EN ALS HIJ ANONIEM BELT HEEL DROOG JA EN NE ANTWOORDEN EN NA EEN TIJDJE HOUD HET GEWOON OP ALS IK EM ZIE DOE IK NETALS OF IK HEMNIET HEB GEZIEN TENZIJN FACE TO FACE DAN GROETIK MET EEN HALLO VRIENDEN KUNNEN WIJ ZOIEZO NIET ZIJN ,WE HOUDEN GEWOON VAN ELKAAR EN ELKE VERLEIDING IS GROOT EN HOE HET UITGEGAAAAN IS NOU SIMPELZAT. WIJ ZIJN ALLEBEI KOPPIG EN ALLEBEI ONZE TROTS HIJHEEFT VAAK ZIJN TROTS OP ZIJ GELEGD MAAR JA IK DEED DAT MAARNIET ALS MEKTAAB IS EN WARE GELIEFDES WAREN KOMEN WE WEL OOIT BIJ ELKAAR MAAR IK DENK HE NIET EN EERLIJK GEZEGD WIL IK HET OOK NIET TIJD HEELT WONDEN :zwaai:

sherine
hahaha damn waarom reageren er altijd koeien dan waarom niet serieus hahaha all1 me girlfriend of course ;)

Boyfriend
Origineel gepost door Onslaught hahahah boyfriedn hahahaha die is goed:D let's do the boogiedans voor de laatste ker :( :boogie::boogie::boogie:

Onslaught
23-11-2002, 00:46
:boogie: hahahahah:D

sherine
23-11-2002, 00:47
damnnnn NoreJihan wat erg hey als er wat is ik ben er he en tjsa ik voel me wel beter nu heb het gelukkig (nog niet ) zo slecht en onslaught je mist me he

Boyfriend
23-11-2002, 00:48
Origineel gepost door Onslaught :boogie: hahahahah:D :D :traan1: :boogie:

NoreJihan
eeej seherine waarom is het eigenlijk uit gegaan tussen jou en abdelsamad? en wie heefthetuit gemaakt jijof hij en hoe lang hadden jullie een relatie??

Onslaught
Origineel gepost door sherine damnnnn NoreJihan wat erg hey als er wat is ik ben er he en tjsa ik voel me wel beter nu heb het gelukkig (nog niet ) zo slecht en onslaught je mist me he hahah dnek wat je wilt meid. zoals ik al zei maar ja :(

NoreJihan
23-11-2002, 00:53
Kijk meid dat is de enige maie om eroverheen te komen En ja we hadden ook nog eens vette ruzie k dacht dat hijme stalkte Pas gelden kwam ik erachter dat het me beste vriendin was die mij stalkte en liet andere mensen bellen met die 8310 elke keer hoor je een piep je kant het instellen op 8310 en rond die tijdhad niemand em?? Dus zij was het en ik beschuldigde hem want ik werd para van 9 uur s''ochtends tot 9 uur 12 uurinde nacht En alleen hij of zij konden het zijn Dus dacht ik ,ik ga geen jongen vertrouwen,maarja moeste beter weten dat hij het niet was,was eigenlijk niks voor hem maar ja nu is het te laat om excuses aan te bieden Wil liever afstand en we zitten nu ook ind ezelfde stad op school daa om wil ik afstand :(

xsalwa
23-11-2002, 12:50

Ik heb een ex in Marokko. Ik heb niet lang met hem gehad, omdat ik hem meer als een broer zag zeg maar. Dat is nu 2 jaar geleden. Ik heb hem heel duidelijk verteld hoe en waarom, maar hij wou het niet accepteren. Nog steeds niet. En het is echt een groot probleem geworden. Ik heb hem regelmatig zien huilen. Ik heb nu een vriend en die woont ook in Marokko. Mijn ex is naar hem toegegaan en heeft gezegd dat ie uit mn buurt moest blijven en heeft hem een klap verkocht. Gelukkig heeft mijn vriend niet teruggeslagen anders was t vast helemaal uit de hand gelopen. Tot op de dag van vandaag blijft mn ex me smeken om bij hem terug te komen. Hij heeft mij proberen zwart te maken bij mijn vriend. Ik bid echt dat dit ophoudt, want ik zit er regelmatig om te huilen, het is echt niet leuk. Er zijn nog veel meer dingen gebeurd, maar daar wil ik t niet over hebben. xSaLwa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6